Suijkerbuijk vroeg mij een ritje, helaas kan ik deze niet aanbieden (in zoverre, met de snorscooter, maar dan moeten we één dezer dagen vertrekken om op tijd te komen

Misschien dat iemand anders een plekje vrij heeft in de automobiel ?
Dat moet lukken, wie neemt Peter mee? Ik heb dan sowieso nog 1 plekkie.Asmodeus schreef:Jorg, misschien kun jij dan Ruben en Robvoorburg meenemen ?
Suijkerbuijk, je kan met mij mee, ik woon ook in Schiedam. Lennart, wil je ook meerijden?
Ga je toch lekker lopen......Tobias Tobit schreef:Ik weet niet of ik wel bij Jorg in de auto durf hoor!
Ook ik ben net als Asmodeus ex-taxichauffeur..... Heb in mijn leven voldoende auto gereden zeg maar.....Tobias Tobit schreef:Ik zeg alleen dat ik niet weet of ik mee durf te rijden, heb je nog niet eerder achter het stuur gezien. Wil je me anders alvast een kopie van je rijbewijs sturen, dan weet ik in ieder geval zeker dat je dat wel hebt[emoji13]
[emoji3]robvoorburg schreef:Rijd graag mee SKE.
Grappig verschil: bij SKE in de stoel: kiezen op elkaar;
bij TT in de stoel: mond open.
culann schreef:Ha Kiske,
Ik zou graag meerijden als het nog mogelijk is. Ik beloof plechtig geen Lakeland in de auto te roken!
Groet, Sander
*bekijkt de mogelijkheid om een smeulende Ennerdale Flake in de voiture van Kiske te verstoppen voor de terug reisKiske schreef:culann schreef:Ha Kiske,
Ik zou graag meerijden als het nog mogelijk is. Ik beloof plechtig geen Lakeland in de auto te roken!
Groet, Sander
Gesjellig!
Nog plaats voor 2!
Als je gewoon een stukje Canon plug ergens in zijn auto verstopt hoef je het niet eens te laten smeulen. Op mijn eerste bezoek in WW heeft Asmo mij er een stukje van gegeven en ook nog dubbel verpakt. Ik heb het idee dat ik het af en toe nog ruik!Sidekickelvis schreef:*bekijkt de mogelijkheid om een smeulende Ennerdale Flake in de voiture van Kiske te verstoppen voor de terug reisKiske schreef:culann schreef:Ha Kiske,
Groet, Sander
Gesjellig!
Nog plaats voor 2!![]()
![]()
"
Ik heb nog een plek voor jeEliminator schreef:De kans is groot dat er binnenkort een afzegging komt in het Wuustwezel topic, nog niet zeker, maar wel groot.
Zeker niet van mij, maar wel van mijn vaste Wuustwezel-trip-maatje Sander (Hagar666).
Gezien ik dat risico niet alleen niet wil nemen, kan ik hem ook niet nemen, heb wat shirts af te leveren.
Dus mocht er nog een plekje over zijn van de mensen uit de buurt, reserveer ik die toch heel graag.
Heb je nog een plekje vrij voor mij? Uiteraard kom ik naar Eindhoven of Veldhoven als dat makkelijker is.Kiske schreef:Gesjellig!
Nog plaats voor 2!
Mus schreef:Heb je nog een plekje vrij voor mij? Uiteraard kom ik naar Eindhoven of Veldhoven als dat makkelijker is.Kiske schreef:Gesjellig!
Nog plaats voor 2!