Samuel Gawith - Lakeland Dark

Bericht plaatsen:
[merk] - [type]
Robbie-san

Re: Samuel Gawith - Lakeland Dark

Berichtdoor Robbie-san » 01 mar 2017 10:05

Deze moet ik dan nog proberen. Daar ik Lakekand tabakken goed kan waarderen. Deze heb ik dus nog niet geprobeert,........
Ik vind het altijd mooi om te lezen, welke reacties er naar bovenkomen bij het woordje Lakeland.
Over het algemeen heb ik nog nooit een slechte Lakeland tabak gerookt.
Laten we voorop stellen dat er over smaak niet valt te twisten (alhoewel dat toch wel eens gebeurt, naar mijn mening) en dat is maar goed ook, want anders vrat iedereen bloemkool (yeech :( ).

Maar een Lakeland is in mijn ogen een tabak, die je dient te leren waarderen, net als die Hertenkak waar het vaak over gaat :mrgreen:
Oefening baart kunst en geeft mijns inziens ook waardering voor deze wat ondergewaardeerde tabak soort.

Haroe Brova
Ad impossibile nemo tenetur

Sidekickelvis

Berichtdoor Sidekickelvis » 01 mar 2017 10:22

Robbie-san schreef:Deze moet ik dan nog proberen. Daar ik Lakekand tabakken goed kan waarderen. Deze heb ik dus nog niet geprobeert,........
Ik vind het altijd mooi om te lezen, welke reacties er naar bovenkomen bij het woordje Lakeland.
Over het algemeen heb ik nog nooit een slechte Lakeland tabak gerookt.
Laten we voorop stellen dat er over smaak niet valt te twisten (alhoewel dat toch wel eens gebeurt, naar mijn mening) en dat is maar goed ook, want anders vrat iedereen bloemkool (yeech :( ).

Maar een Lakeland is in mijn ogen een tabak, die je dient te leren waarderen, net als die Hertenkak waar het vaak over gaat :mrgreen:
Oefening baart kunst en geeft mijns inziens ook waardering voor deze wat ondergewaardeerde tabak soort.

Haroe Brova

Je hebt helemaal gelijk op 1 ding na. De Lakeland Dark is geen Lakeland tabak.... Niet dat zoetig/zepig/bloemige wat jij associeert met lakeland tabak in ieder geval.
Lekkah hooah, ik haw er wel van!

Asmodeus

Berichtdoor Asmodeus » 01 mar 2017 11:31

Lakeland Dark is een straight virginia shag en wordt vervaardigd in de diepste krochten van de hel en gesausd in de goorste teerputten aldaar. Net als Black XX trouwens. Geen spoor van bloemetjes of zeep.

Tobias Tobit

Berichtdoor Tobias Tobit » 01 mar 2017 13:06

Hmmmm, lekker ik heb ook nog ergens een blikje en af en toe trek in de smaak van de goorste teerputten uit de hel. Nou weet je wat ik zal het blikje nog maar even dicht laten. Pfff Asmo je weet wel alle tabak pret voor me te vergallen zeg.
Tobias 6:8,9 indien iemand gekweld wordt van de duivel of boze geest, moet gij roken die voor die man of die vrouw, en hij zal niet meer gekweld worden.

Robbie-san

Berichtdoor Robbie-san » 01 mar 2017 13:12

Asmodeus schreef:Lakeland Dark is een straight virginia shag en wordt vervaardigd in de diepste krochten van de hel en gesausd in de goorste teerputten aldaar. Net als Black XX trouwens. Geen spoor van bloemetjes of zeep.

Ah, ik zie hier een uitdaging. Aangezien ik ook wel eens BIBO heb gerookt (mijn vullingen moeten nog steeds terugkomen, nadat ze er tussenuit waren geknepen toen ik een pijpje gevuld met BIBO opstak), weet ik dat dit voor mij niet de smaak is, maar iemand anders vindt het waarschijnlijk heerlijke tabak, ga ik een uitdaging qua pijptabak niet gauw uit de weg,...................
Ik zal eens kijken of ik wat van die, in de "diepste krochten van de hel" vervaardigde tabak kan scoren!

Wordt ongetwijfeld vervolgd..................................... :mrgreen:

Sidekickelvis

Berichtdoor Sidekickelvis » 01 mar 2017 13:19

Robbie-san schreef:
Asmodeus schreef:Lakeland Dark is een straight virginia shag en wordt vervaardigd in de diepste krochten van de hel en gesausd in de goorste teerputten aldaar. Net als Black XX trouwens. Geen spoor van bloemetjes of zeep.

Ah, ik zie hier een uitdaging. Aangezien ik ook wel eens BIBO heb gerookt (mijn vullingen moeten nog steeds terugkomen, nadat ze er tussenuit waren geknepen toen ik een pijpje gevuld met BIBO opstak), weet ik dat dit voor mij niet de smaak is, maar iemand anders vindt het waarschijnlijk heerlijke tabak, ga ik een uitdaging qua pijptabak niet gauw uit de weg,...................
Ik zal eens kijken of ik wat van die, in de "diepste krochten van de hel" vervaardigde tabak kan scoren!

Wordt ongetwijfeld vervolgd..................................... :mrgreen:

Asmodeus heeft vast ook wel een stukje Black XX voor je...... Valt de Lakeland Dark vast mee...
Lekkah hooah, ik haw er wel van!

Asmodeus

Samuel Gawith - Lakeland Dark

Berichtdoor Asmodeus » 01 mar 2017 14:44

Ik heb eerder in dit topic nog een (halve) lans gebroken voor Lakeland Dark. Het is echt geen slechte tabak, ik hoef het niet iedere dag te roken, maar voor zo af en toe is het een prima nicotinebom. Black XX heeft ook zo z'n charme, maar op een hele andere manier. Voor mij is dit met enorme afstand de meest afschuwelijke rookwaar die ik ooit heb mogen consumeren. Indrukwekkend smerig, en daarom toch de moeite waard om ten minste een keer te roken.
Ik zal beide tabakken voor je meenemen naar WW, Robbie-san.

Robbie-san

Berichtdoor Robbie-san » 05 mar 2017 18:22

@ Asmodeus: Top.
Ik wil niet zeggen dat ik mij er op verheug, deze tabakken te roken, daarvoor zijn de recensies mij wel duidelijk, maar ik vindt het toch interessant om deze tabakken te proberen.
Waarvoor alvast mijn dank.

Tot WW

Asmodeus

Berichtdoor Asmodeus » 05 mar 2017 20:04

Robbie-san schreef:@ Asmodeus: Top.
Ik wil niet zeggen dat ik mij er op verheug, deze tabakken te roken, daarvoor zijn de recensies mij wel duidelijk, maar ik vindt het toch interessant om deze tabakken te proberen.

Tot WW

Kijk, dat is nog eens een avontuurlijke instelling

Wowbagger

Berichtdoor Wowbagger » 05 mar 2017 20:51

Robbie-san schreef:@ Asmodeus: Top.

Tot WW

Kan me nog heugen dat die Black XX in Düsseldorf werd aangeprezen als "ein richtiger alter männer tabak" toen we daar samen waren. Dat zou jou als Robdalf toch moeten aanspreken. :wink:

Afficionado

Berichtdoor Afficionado » 10 mar 2017 13:01

Ik was afgelopen woensdag weer eens in Hasselt onderweg en vond in de Casa nog twee blikken Lakeland Dark.
Ik heb ze dan maar mee naar huis genomen om vroeg of laat nog eens te roken.
Blijf het een zeer rare tabak vinden maar wie weet wil ik hem over een aantal jaren nog eens roken en mocht hij dan niet meer in de winkels liggen heb ik in ieder geval nog twee blikjes in de bunker.
Happy smoking

junksculp

Berichtdoor junksculp » 23 mar 2017 23:05

Net deze tabak gerookt, wat een smerige tabak :shock: , totaal niet mijn smaak. Daarvoor de commonwealth gerookt en deze was heerlijk. Ik ga iemand anders blij maken met de lakeland, er is 1 pijpje uit :D

Terug naar “Merken en Recensies”