Dunhill - Ready Rubbed

Bericht plaatsen:
[merk] - [type]
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Huub
Berichten: 3358
Lid geworden op: 06 jun 2010 20:58

Dunhill - Ready Rubbed

Bericht door Huub »

Hallo
In de laatste nieuwsbrief van Smokingpipes.com is kenbaar gemaakt dat de Dunhill Ready-Rubbed opnieuw is uitgebracht.
Het is een aromatische tabak die vroeger in een rechthoekig blikje was verpakt.
Een vriend van mij rookte hem vroeger wel eens.
Ik kan me herinneren dat hij altijd zei dat er een bessen/ citrus aroma was toegevoegd.
Fijn weekend,

Huub

Afbeelding

kiske

Re: Weer een oude Dunhill opnieuw uitgebracht

Bericht door kiske »

Altijd bijzonder prettig om te zien dat er toch weer (op)nieuw een tabak op de markt komt terwijl je het gevoel hebt dat we als pijprokers tot een uitstervend ras behoren. Toevallig vertelde mijn tabakswinkelier me gisteren overigens dat in Amerika het pijprooken "booming" is. Beide gevallen geven dus toch hoop voor de toekomst.
Als liefhebber van Dunhilltabakken zal ik deze echter laten voorbijgaan. Zoete tabak is helaas niet meer aan mij besteed. Alle tabakken van Dunhill met uitzondering van Royal Yacht kan ik erg waarderen.
Bedankt voor je bericht Huub!

Gebruikersavatar
Claude
Berichten: 540
Lid geworden op: 06 aug 2015 16:17

Re: Dunhill - Ready Rubbed

Bericht door Claude »

Dom van Orlik dat ze hem niet ook weer in het vierkante blikje uit brengen. Die vierkante blikjes sluiten voor geen meter (ik gebruik altijd elastiek) maar ze zijn wel erg mooi om te zien en stapelen leuk op.

Gebruikersavatar
Meester W
Berichten: 1803
Lid geworden op: 28 jan 2014 15:39

Re: Dunhill - Ready Rubbed

Bericht door Meester W »

Ik was eergisteren in Oxford en zag aldaar de nieuwe blikjes staan

Heb ze niet gekocht doch wel enkele heerlijke eigen melanges van de winkel zelf : Havana House

Ze zitten in Oxford,Windsor,Bath en Cardiff

Een bezoek waard als je in de buurt bent

Prijsindicatie: 13 à 14 pond voor 50 gram

Groet,

W
I wasn’t born to follow..

Gebruikersavatar
Wowbagger
Berichten: 6405
Lid geworden op: 14 jun 2012 10:31

Re: Dunhill - Ready Rubbed

Bericht door Wowbagger »

Niet wetende dat dit een aromaat was vandaag een blikje van gekocht in Duitsland. Nou ja, niet geschoten is altijd mis.

Plaats reactie