Gawith, Hoggarth & Co - Grasmere Flake

Bericht plaatsen:
[merk] - [type]
Plaats reactie
Godfrey59

Gawith, Hoggarth & Co - Grasmere Flake

Bericht door Godfrey59 »

Nieuwsgierig als ik ben naar recenties van vreemde tabakken , heb ik een sample mee laten komen van de Gawith & Hogarth Grasmere Flake.

Holy crap :shock: een vreemde tak van tabak moet ik zegge . Ruikt zo uit het zakje sterk naar rozen , geraniums en grasland. En ja zo ruikt en smaakt het ook na het aansteken ervan :lol: een hele aparte reuk waarvan mijn vrouw vroeg of ik de gedroogde rozen aan het oproken was.
De aftertaste lijkt een beetje op een stimorol kauwgom vreemdgenoeg.

Na een half uurtje wennen begon deze mij echter steeds beter te smaken. A fragrance smoke om het te omschrijven. Lijkt een beetje op hun Ennerdale die wel in blik verkrijgbaar is, maar dan veel heftiger.

Er zaten 3 pijpjes in het sample en na nu de derde vindt ik het jammer dat hij op is. Jawel deze gaan we mee laten komen bij de volgende order . Een fijne tabak voor een zomeravond, maar niet iedereens ding denk ik.

Alleen in zakken verkrijgbaar voor zover ik weet, en niet in blik.

Godfrey

http://www.tobaccoreviews.com/blend/280 ... mere-flake
Laatst gewijzigd door Eliminator op 23 jan 2015 17:57, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: TR link toegevoegd, topicnaam [merk] - [type] format

Whitesnake

Re: Gawith, Hoggarth & Co - Grasmere Flake

Bericht door Whitesnake »

Lijkt me interessant!

Godfrey59

Re: Gawith, Hoggarth & Co - Grasmere Flake

Bericht door Godfrey59 »

In Nederland nagenoeg niet of niet verkrijgbaar , dus bij de volgende bestelling wil ik me eens wat meer verdiepen in de echte Lakeland tabakken, Ennerdale , Kendal flake , Grasmere enz.




Godfrey

Gebruikersavatar
Sidekickelvis
Berichten: 4924
Lid geworden op: 28 dec 2012 19:11
Locatie: Pijnacker

Re: Gawith, Hoggarth & Co - Grasmere Flake

Bericht door Sidekickelvis »

Godfrey59 schreef:In Nederland nagenoeg niet of niet verkrijgbaar , dus bij de volgende bestelling wil ik me eens wat meer verdiepen in de echte Lakeland tabakken, Ennerdale , Kendal flake , Grasmere enz.




Godfrey
Mag ik je tzt dan lastig vallen om wat samples? Mijn interesse is gewekt door je omschrijvingen.
Executeur Testamentair des Forums! tegen wil en dank!

Godfrey59

Re: Gawith, Hoggarth & Co - Grasmere Flake

Bericht door Godfrey59 »

Sidekickelvis schreef:
Godfrey59 schreef:In Nederland nagenoeg niet of niet verkrijgbaar , dus bij de volgende bestelling wil ik me eens wat meer verdiepen in de echte Lakeland tabakken, Ennerdale , Kendal flake , Grasmere enz.




Godfrey
Mag ik je tzt dan lastig vallen om wat samples? Mijn interesse is gewekt door je omschrijvingen.
Natuurlijk stuur ik je wat samples.. Ik heb me een paar avonden verdiept in de Lakeland revieuws na mijn sample Grasmere .Interessante omschrijvingen en meestal goede beoordelingen als de tabak je kan bekoren . Ik kan het nergens mee vergelijken de Lakeland . Geurig , flower , kruiden , musk , rosebud , gras , deer tongue . Is zo wat ik tegen kom . In ieder geval complex .

Godfrey

Gebruikersavatar
The_Undertaker
Administrator
Berichten: 8795
Lid geworden op: 22 nov 2012 17:37

Re: Gawith, Hoggarth & Co - Grasmere Flake

Bericht door The_Undertaker »

Hmm, is het mogelijk om in WW wat samples te ontvangen? Ben wel benieuwd, dit lijkt me iets totaal nieuws voor ondergetekende.
"The greatest difficulty is the mental resistance to things that arise, and the underlying assumption that they should not." - Eckhart Tolle

Gebruikersavatar
Geoff
Berichten: 1585
Lid geworden op: 03 feb 2012 17:08
Locatie: Turnhout, België

Re: Gawith, Hoggarth & Co - Grasmere Flake

Bericht door Geoff »

Godfrey59 schreef:In Nederland nagenoeg niet of niet verkrijgbaar , dus bij de volgende bestelling wil ik me eens wat meer verdiepen in de echte Lakeland tabakken, Ennerdale , Kendal flake , Grasmere enz.
Godfrey
Is het misschien mogelijk om een gezamelijke bestelling te doen? Mijn interesse is zeker gewekt!
“Nowhere in the world will such a brotherly feeling of confidence be experienced as amongst those who sit together smoking their pipes.”
- The Results and Merits of Tobacco, 1844, Doctor Barnstein -

Godfrey59

Re: Gawith, Hoggarth & Co - Grasmere Flake

Bericht door Godfrey59 »

Dat kan :)



Godfrey

Gebruikersavatar
Kees Flake
Berichten: 3038
Lid geworden op: 17 nov 2012 16:27
Locatie: dongen

Re: Gawith, Hoggarth & Co - Grasmere Flake

Bericht door Kees Flake »

Godfrey hier is interesse ook gewekt dus als het iets wordt laat even wat horen.
Bij voorbaat dank.
De grootste rijkdom is tevreden zijn met weinig.

gr. kees Flake

Godfrey59

Re: Gawith, Hoggarth & Co - Grasmere Flake

Bericht door Godfrey59 »

Heren / dames welke interesse hebben in de Lakeland tabakken , Er gaan 3 soorten meekomen bij de volgende levering .

* Grasmere
* Ennerdale
* Kendal Flake scented

Wilt u hieronder uw naam vermelden + het aantal grammen per soort u wilt ontvangen ( gaan per 50 gram )






Godfrey

Gebruikersavatar
Geoff
Berichten: 1585
Lid geworden op: 03 feb 2012 17:08
Locatie: Turnhout, België

Re: Gawith, Hoggarth & Co - Grasmere Flake

Bericht door Geoff »

Godfrey, heb je misschien wat meer informatie over de kosten? Voor mij moet dat geen exacte wetenschap zijn, een richtprijs is meer dan voldoende!
“Nowhere in the world will such a brotherly feeling of confidence be experienced as amongst those who sit together smoking their pipes.”
- The Results and Merits of Tobacco, 1844, Doctor Barnstein -

kiske

Re: Gawith, Hoggarth & Co - Grasmere Flake

Bericht door kiske »

Godfrey59 schreef:In Nederland nagenoeg niet of niet verkrijgbaar , dus bij de volgende bestelling wil ik me eens wat meer verdiepen in de echte Lakeland tabakken, Ennerdale , Kendal flake , Grasmere enz.




Godfrey

Viespeuk!

Hoe durft u zulk een walgelijk afwasmiddelcitroentjefrisaleppozeepdeodorantrokerskruid wat nu, looft de Here, nog door een oceaan van ons gescheiden is, naar hier te halen! Barbaar!

Moge u uw leven lang ......jeuk.. pietje......... oud worden ....... lang last.......!

Gebruikersavatar
Sidekickelvis
Berichten: 4924
Lid geworden op: 28 dec 2012 19:11
Locatie: Pijnacker

Re: Gawith, Hoggarth & Co - Grasmere Flake

Bericht door Sidekickelvis »

Afhankelijk van de prijs wil ik ze alledrie wel proberen.
Executeur Testamentair des Forums! tegen wil en dank!

Godfrey59

Re: Gawith, Hoggarth & Co - Grasmere Flake

Bericht door Godfrey59 »

kiske schreef:
Godfrey59 schreef:In Nederland nagenoeg niet of niet verkrijgbaar , dus bij de volgende bestelling wil ik me eens wat meer verdiepen in de echte Lakeland tabakken, Ennerdale , Kendal flake , Grasmere enz.




Godfrey

Viespeuk!

Hoe durft u zulk een walgelijk afwasmiddelcitroentjefrisaleppozeepdeodorantrokerskruid wat nu, looft de Here, nog door een oceaan van ons gescheiden is, naar hier te halen! Barbaar!

Moge u uw leven lang ......jeuk.. pietje......... oud worden ....... lang last.......!

Voor straf dat je mijn pietje vernield , de volgende keer dat ik je tegen kom verplicht een hele bowl Lakeland leegroken :mrgreen: tot aan het gaatje.

Godfrey

Godfrey59

Re: Gawith, Hoggarth & Co - Grasmere Flake

Bericht door Godfrey59 »

Geoff schreef:Godfrey, heb je misschien wat meer informatie over de kosten? Voor mij moet dat geen exacte wetenschap zijn, een richtprijs is meer dan voldoende!

Zoals het er nu uit ziet ergens rond de 8 euro per 50 gram . Verzendkosten is afhankelijk van het aantal deelnemers , bij 5 deelnemers zal het ergens rond de 3 euro liggen per deelnemer .



Godfrey

kiske

Re: Gawith, Hoggarth & Co - Grasmere Flake

Bericht door kiske »

Godfrey59 schreef:
kiske schreef:
Godfrey59 schreef:In Nederland nagenoeg niet of niet verkrijgbaar , dus bij de volgende bestelling wil ik me eens wat meer verdiepen in de echte Lakeland tabakken, Ennerdale , Kendal flake , Grasmere enz.




Godfrey

Viespeuk!

Hoe durft u zulk een walgelijk afwasmiddelcitroentjefrisaleppozeepdeodorantrokerskruid wat nu, looft de Here, nog door een oceaan van ons gescheiden is, naar hier te halen! Barbaar!

Moge u uw leven lang ......jeuk.. pietje......... oud worden ....... lang last.......!

Voor straf dat je mijn pietje vernield , de volgende keer dat ik je tegen kom verplicht een hele bowl Lakeland leegroken :mrgreen: tot aan het gaatje.

Godfrey
gadver! Ik opteer nog liever voor de stoel of het vuurpeloton!

Gebruikersavatar
Kees Flake
Berichten: 3038
Lid geworden op: 17 nov 2012 16:27
Locatie: dongen

Re: Gawith, Hoggarth & Co - Grasmere Flake

Bericht door Kees Flake »

Godfrey van alle drie 50 gram laat maar horen.
Bij voorbaat dank.
De grootste rijkdom is tevreden zijn met weinig.

gr. kees Flake

Gebruikersavatar
Eliminator
Moderator
Berichten: 15085
Lid geworden op: 25 okt 2010 09:34
Locatie: Pijnacker

Re: Gawith, Hoggarth & Co - Grasmere Flake

Bericht door Eliminator »

Zover als heer Kiske wil ik niet gaan, hoewel, een relaxte lederen fauteuil,...... maar dat zal ie niet met 'de stoel' bedoeld hebben,... toch deel ik z'n mening, ook al kreeg ik het tienvoudige van die 8 euro er per 50 gram bij,..... no thanks :shock:

Toch sympathiek om dit te regelen, hoewel ik wel verplicht ben, als mod, om te melden dat dit eigenlijk niet mag hé heren !! :evil:

(w)
Afbeelding

Gebruikersavatar
The_Undertaker
Administrator
Berichten: 8795
Lid geworden op: 22 nov 2012 17:37

Re: Gawith, Hoggarth & Co - Grasmere Flake

Bericht door The_Undertaker »

Inderdaad. Graag via PB afhandelen, dit zal een dezer dagen even opgeschoond worden. (Geeft iedereen die wil, de tijd om te reageren)

Afbeelding
"The greatest difficulty is the mental resistance to things that arise, and the underlying assumption that they should not." - Eckhart Tolle

Godfrey59

Re: Gawith, Hoggarth & Co - Grasmere Flake

Bericht door Godfrey59 »

Speciaal voor de fragrance liefhebber graag dan via PB uw wensen :lol: Net als met de Latakia , you love it , or you hate it .

Godfrey

Plaats reactie