Boswell - Chocolate Cream

Bericht plaatsen:
[merk] - [type]
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Eliminator
Moderator
Berichten: 15085
Lid geworden op: 25 okt 2010 09:34
Locatie: Pijnacker

Boswell - Chocolate Cream

Bericht door Eliminator »

Chocolate Cream - Rich dark chocolate taste with a vanilla finish, the customers have said it is very mild, with a whiff of chocolate aroma. Easy on the palate.
http://www.tobaccoreviews.com/blend/324 ... late-cream
Godfrey59 schreef: De sterke chocolade geur komt mij door het zakje al tegemoet dus dat belooft wat bij het openen . En idd een heerlijke chocolade geur , nee eigenlijk meer die van poeder cacao . Verder neem ik geen andere nuances waar alleen cacao en tabak . In het verleden al meerdere chocolade tabak geprobeert maar deze steekt er met kop en schouders qua reuk boven uit .

De vochtigheid is ook nu weer iets te hoog , maar dit heb ik liever als te droog en schijnbaar maakt Dan Boswell ze het liefst zo .
De eerste kwart van de bowl zeer duidelijk een chocolade smaak en room note maar meer van puur chocolade/cacao met een bitter zoetje. Wat verderop in de bowl verdwijnt dit bittertje om zoetig te worden wat tot het laatste pufje aanwezig blijft .

Ook deze tabak is mild en geen tongbite waarneembaar , een creamy zoete belevenis en idien je van chocolade houdt een aanrader .
Tot op heden geen chocolade topping tabak tegen gekomen die zijn naam meer eer aan doet .
Afbeelding

Gebruikersavatar
Dennis74
Berichten: 57
Lid geworden op: 21 sep 2014 20:19

Re: Boswell - Chocolate Cream

Bericht door Dennis74 »

Kijk dat klinkt goed! Zeer nieuwsgierig nu. Heb je deze laten komen vanuit de US of A ?

Neem je hem zondag toevallig mee? Kan ik wellicht even snuffelen aan blik of pouch.

Ciao!
Dennis

Plaats reactie