Mac Baren - Halberg Yellow Label

Bericht plaatsen:
[merk] - [type]
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Calinero
Berichten: 2393
Lid geworden op: 28 mar 2013 22:31
Locatie: Den Haag

Mac Baren - Halberg Yellow Label

Bericht door Calinero »

Mac Baren - Halberg Yellow Blend
Koffer 100 gram


Afbeelding

Beschrijving:
Halberg Yellow Label Pijptabak ** NEW ** Pipe Tobacco Halberg is een nieuw exclusief pijptabaksmerk op de Nederlandse markt. De blends van Halberg zijn een ware traktatie voor alle zintuigen. Alleen het beste van het beste is gebruikt om zo een compleet en uniek product samen te stellen. Ook de verpakking sluit hier perfect op aan, met de exclusieve uitstraling van het doosje waarin het is verpakt. Voor deze tabak heeft men de beste Virgina tabakken, mooie Brown Burleys en Black Cavendish gebruikt. Deze zijn aangevuld met kleine stukjes geperste tabak. Door de gebruikte Virginia tabakken en de en de kleine stukjes geperste tabak, brandt deze tabak langzaam en creëert zo een optimale smaakbeleving. Halberg Yellow Label heeft een vanille smaak met daarbij een snufje rum en abrikoos.

Mijn eigen ervaring: Fruitige, frisse tabak, niet onaardig maar zal geen favoriet van mij worden. Room-note is wel lekker.

Edit: Misschien wel handig om te vermelden dat ik deze niet gekocht heb maar een sample van de lokale tabakszaak heb gekregen!
Laatst gewijzigd door Calinero op 31 mar 2013 17:45, 1 keer totaal gewijzigd.
Van alles wat ik ooit verloren ben mis ik mijn verstand het meest!

Gebruikersavatar
Stephan1978
Berichten: 47
Lid geworden op: 24 feb 2013 21:48
Locatie: Zuid West Brabant

Re: Mac Baren - Halberg Yellow Label

Bericht door Stephan1978 »

Je laat er in ieder geval geen gras over groeien. Je hebt al een flink arsenaal aan tabakken in korte tijd geprobeerd zo te zien.
Wie altijd met de grote kudde meegaat, zal regelmatig door de stront van een ander lopen...

Gebruikersavatar
Calinero
Berichten: 2393
Lid geworden op: 28 mar 2013 22:31
Locatie: Den Haag

Re: Mac Baren - Halberg Yellow Label

Bericht door Calinero »

Ja, ik wil zoveel mogelijk uitproberen, nu moet ik wel zeggen dat ik deze niet gekocht heb, ik heb hiervan een sample van de verkoper van de lokale tabakzaak heb gekregen
Van alles wat ik ooit verloren ben mis ik mijn verstand het meest!

Plaats reactie