Peterson - Hyde Park

Bericht plaatsen:
[merk] - [type]
Gebruikersavatar
Sidekickelvis
Berichten: 4951
Lid geworden op: 28 dec 2012 19:11
Locatie: Pijnacker

Re: Peterson - Hyde Park

Bericht door Sidekickelvis »

Eeeuh, wat er hierboven staat. Ben hem niet eerder tegen gekomen ergens. Lijkt me een nu onverkrijgbare tabak. Redelijk ge-Aged iig. Van Claude gekregen bij een ruil maar ik vind hem niet lekker. :oops: Hou niet zo van aromaten. En uitleggen hoe hij smaakt kan ik ook niet. Ben geen Arno.... Geen super aromatische tabak zoals Bibo ofzo.
Executeur Testamentair des Forums! tegen wil en dank!

Serge
Berichten: 204
Lid geworden op: 14 sep 2011 14:16
Locatie: Steenwijk

Re: Peterson - Hyde Park

Bericht door Serge »

Oeh dat klinkt mysterieus. ....Daar heb ik wel interesse in.....wat mij betreft hebben we een deal.
Stuur je ff een pb met je adres? Dan stuur ik daar de hyde park heen.
Kennis is macht, karakter is meer.

Gebruikersavatar
junksculp
Berichten: 1516
Lid geworden op: 16 nov 2016 18:27
Locatie: Bocholtz, zuid-limburg

Re: Peterson - Hyde Park

Bericht door junksculp »

Vandaag ook een blikje gekocht. Ik laat jullie zo snel mogelijk weten wat ik ervan vind. Ik ben voor deze gegaan omdat de andere Petersons in 100 gr blikken zaten. Te groot zeker als hij niet bevalt. Tevens een Solani 131 tabak meegenomen.

Gebruikersavatar
junksculp
Berichten: 1516
Lid geworden op: 16 nov 2016 18:27
Locatie: Bocholtz, zuid-limburg

Re: Peterson - Hyde Park

Bericht door junksculp »

Na lange tijd weer een pijp gerookt van deze tabak, hij viel me in het begin tegen net als de irish oak van peterson. Heb net eerst de irish oak gerookt in een db magnum, deze vond ik nu super lekker, daarna de hydepark in mijn andere db magnum en ik vond deze nu ook best lekker, hieruit leer ik dat mijn smaak erg aan het veranderen is. Uiteraard heb ik nu ook meer pijpen dan aan het begin en ontdek ik dat iedere tabak een andere smaak geeft in een andere pijp. Heerlijk die ontdekkingstocht :D .

Plaats reactie