HU Tobacco - The Khoisaan

Bericht plaatsen:
[merk] - [type]
Plaats reactie
Gebruikersavatar
smoking-rob
Berichten: 544
Lid geworden op: 18 sep 2011 23:25

HU Tobacco - The Khoisaan

Bericht door smoking-rob »

The Khoisaan – a black, aromatic Latakia blend. Smoky Syrian Latakia is blended with rich Louisiana Perique and strongflavored, fire-cured Virginia from Tanzania.The result is an aromatic, full-bodied blend; its woody and fruity overtones create a perfect foil. The Khoisaan – a complex blend for the experienced aficionado

Nicotine: 5

Aromatisation: --

Flavor: natural

Chart: 1 (light) to 6 (strong)

Latakia: 59%

Niet voor de poes, krachtig, rokerig, ziltig!
Afbeelding
Veel van mijn geld gaat in rook op...

Gebruikersavatar
Luys
Moderator
Berichten: 2846
Lid geworden op: 10 jun 2010 12:14
Locatie: Zoetermeer

Re: HU-Tobacco "The Khoisaan"

Bericht door Luys »

Hee, geen Arno die om en sampletje bedelt? Ook weer interessant maar vermoedelijk teveel nicotine voor mij...
Pijproker des forums

Gebruikersavatar
Arno
Berichten: 7982
Lid geworden op: 24 aug 2010 14:14
Locatie: Olst
Contacteer:

Re: HU-Tobacco "The Khoisaan"

Bericht door Arno »

Luys schreef:Hee, geen Arno die om en sampletje bedelt? Ook weer interessant maar vermoedelijk teveel nicotine voor mij...
Nee hoefde niet meer, had al een PBtje :mrgreen: (dank Rob! :D )
Maarre, je bent Old Dublin gewend. Daar wordt ik dus ziek van.. Volgens mij ben je wel iets gewend ;)
Afbeelding

Gebruikersavatar
Luys
Moderator
Berichten: 2846
Lid geworden op: 10 jun 2010 12:14
Locatie: Zoetermeer

Re: HU-Tobacco "The Khoisaan"

Bericht door Luys »

Arno schreef:
Luys schreef:Hee, geen Arno die om en sampletje bedelt? Ook weer interessant maar vermoedelijk teveel nicotine voor mij...
Nee hoefde niet meer, had al een PBtje :mrgreen: (dank Rob! :D )
Maarre, je bent Old Dublin gewend. Daar wordt ik dus ziek van.. Volgens mij ben je wel iets gewend ;)
Jij word ziek van OD vanwege de nicotine? Da's raar, ik rook dat op de nuchtere maag (wel uit een klein pijpje) met een bak zwarte koffie d'r bij en heb nergens last van :-T

'k Zal eens uit gaan zien naar die HU tabakken. Mocht het niet bevallen: liefhebbers zat hier :)
Pijproker des forums

Gebruikersavatar
Arno
Berichten: 7982
Lid geworden op: 24 aug 2010 14:14
Locatie: Olst
Contacteer:

Re: HU-Tobacco "The Khoisaan"

Bericht door Arno »

Luys schreef:
Arno schreef:
Luys schreef:Hee, geen Arno die om en sampletje bedelt? Ook weer interessant maar vermoedelijk teveel nicotine voor mij...
Nee hoefde niet meer, had al een PBtje :mrgreen: (dank Rob! :D )
Maarre, je bent Old Dublin gewend. Daar wordt ik dus ziek van.. Volgens mij ben je wel iets gewend ;)
Jij word ziek van OD vanwege de nicotine? Da's raar, ik rook dat op de nuchtere maag (wel uit een klein pijpje) met een bak zwarte koffie d'r bij en heb nergens last van :-T

'k Zal eens uit gaan zien naar die HU tabakken. Mocht het niet bevallen: liefhebbers zat hier :)
Yup :oops:

Mag ik voor de latakialiefhebber (jij dus :mrgreen: ) wat meer HU Tobacco tips geven? Balkan Passion en Olaf's Favourite English zijn erg yummie! Een van de weinige Europese latakiatabakken die kunnen concurreren met wat er uit de VS komt.
Afbeelding

Gebruikersavatar
Bart Iron
Moderator
Berichten: 3789
Lid geworden op: 07 sep 2010 06:49
Locatie: Leusden

Re: HU-Tobacco "The Khoisaan"

Bericht door Bart Iron »

Stel je voor dat je nog een sample zou willen afstaan, dan hou ik mij aanbevolen.

Ik merk dat ik wat vollere Latakia wel erg lekker vind.

Ik heb laatst een sample gerookt van Upper Ten met 50% Latakia en dat was meer dan 'yummie'.

Gebruikersavatar
Luys
Moderator
Berichten: 2846
Lid geworden op: 10 jun 2010 12:14
Locatie: Zoetermeer

Re: HU-Tobacco "The Khoisaan"

Bericht door Luys »

Arno schreef: Mag ik voor de latakialiefhebber (jij dus :mrgreen: ) wat meer HU Tobacco tips geven? Balkan Passion en Olaf's Favourite English zijn erg yummie! Een van de weinige Europese latakiatabakken die kunnen concurreren met wat er uit de VS komt.
Iedereen mag tips geven, en jij zeker Arno! Dus bij deze bedankt, zal eens gaan rondneuzen :)
Pijproker des forums

Gebruikersavatar
Arno
Berichten: 7982
Lid geworden op: 24 aug 2010 14:14
Locatie: Olst
Contacteer:

Re: HU Tobacco - The Khoisaan

Bericht door Arno »

Oh ja, als je blikken koopt, laat ze eerst een maand of 2 staan alvorens ze te openen. De tabak wordt aardig vers gemengd en met 2 maanden zijn de smaken wat beter door elkaar getrokken.
Afbeelding

Plaats reactie