HU Tobacco - The Zulu

Bericht plaatsen:
[merk] - [type]
Plaats reactie
Gebruikersavatar
smoking-rob
Berichten: 544
Lid geworden op: 18 sep 2011 23:25

HU Tobacco - The Zulu

Bericht door smoking-rob »

Dit is een van de zes nieuwe tabakken die HU gemaakt heeft in samenwerking met Foudation by musio, een italiaanse pijpenmaker.
Zeer vol, krachtig, 58% latakia en géén virginia!
The Zulu – a smoky and earthy Latakia blend. Syrian Latakia is blended with a bit of dark-fired Kentucky, sweet Malawi Burley, Louisiana Perique and spicy Oriental Djebel. The result is a strong and spicy blend with smoky and peaty but slightly sweet and fruity tones. The Zulu – a complex blend for the experienced bon vivant.

Nicotine: 5

Aromatisation: --

Flavor: natural

Chart: 1 (light) to 6 (strong)

Latakia: 58%


Afbeelding
Veel van mijn geld gaat in rook op...

Gebruikersavatar
Arno
Berichten: 7982
Lid geworden op: 24 aug 2010 14:14
Locatie: Olst
Contacteer:

Re: HU-Tobacco "the Zulu"

Bericht door Arno »

Klinkt goed! Sampletje? :mrgreen:
Afbeelding

Gebruikersavatar
Peregrijn
Berichten: 264
Lid geworden op: 19 jan 2012 21:11
Locatie: Rotterdam

Re: HU Tobacco - The Zulu

Bericht door Peregrijn »

Ha ha nou Arno jij hebt voorlopig weer wat samples om van te genieten zie ik al! Hmm ik moet zeggen dat ik van deze nieuwe serie HU tabakken erg vrolijk word, ongesausde in Europa geproduceerde tabak met o.a. Latakia... het gaat nog eens goed komen met dat pijproken hier :D

Iemand een tip waar deze HU tabakken te bestellen/te kopen zijn? <-- :mrgreen: even zoeken en wat blijkt Huub heeft hier op het forum al een link naar de webshop geplaatst :idea:
Afbeelding

Flakeroker
Berichten: 410
Lid geworden op: 09 mar 2012 22:51
Locatie: Onder de rook van Rotterdam ;0)

Re: HU Tobacco - The Zulu

Bericht door Flakeroker »

Peregrijn schreef:
Iemand een tip waar deze HU tabakken te bestellen/te kopen zijn? <-- :mrgreen: even zoeken en wat blijkt Huub heeft hier op het forum al een link naar de webshop geplaatst :idea:

Kan jij me de link geven; ik vind 'm niet.

Dank!


EDIT: erg verstopt, maar toch ook gevonden
Pijprokers zijn echte levensgenieters, immers, alleen met een pijp als trouwe metgezel kan men de meest verfijnde smaak van tabak ervaren.

Gebruikersavatar
Peregrijn
Berichten: 264
Lid geworden op: 19 jan 2012 21:11
Locatie: Rotterdam

Re: HU Tobacco - The Zulu

Bericht door Peregrijn »

Mijn excuses Flakeroker ben al een paar dagen niet online geweest, zag dus zo net je vraag pas :oops: Enfin misschien heb je de link inmiddels al lang gevonden maar bij deze: http://www.hu-tobacco.de/
Afbeelding

Plaats reactie