Havana House - American Whiskey Blend

Bericht plaatsen:
[merk] - [type]
Plaats reactie
Gebruikersavatar
pijpliefhebberrobin
Berichten: 1695
Lid geworden op: 23 mar 2011 18:41
Locatie: arnhem

Havana House - American Whiskey Blend

Bericht door pijpliefhebberrobin »

merk huismerk havana house - american whiskey blend

tabak A blend of sweet Virginias, aromatic Burley and doubly fermented black Cavendish

blender onbekend

havana house is gevstigd in windsor engeland. http://www.havanahouse.co.uk/index.php

Moet in een middelgrote pijp en los gestopt worden.(Helemaal vullen en dan tot de helft aandrukken.)

gister geprobeert en vandaag ook weer. niks voor mij. een vieze graanachtige vervelende en lang hagende agressieve nasmaak. je proeft niks van de vanille wat jammer is maar alleen rook. heb je de rook geloost dan komt die graan smaak. je moet er niet een uurtje aan zitten lurken want dan gaat ge geheid overgeven. en dat is niet fijn. van de geur in de kamer ruik je niks.

tot zover mijn review over deze tabak.(edit: heb de website van de winkel gevonden :D :D staat geen merk bij. :( )

Afgelopen vrijdag (20-05-2011) opnieuw geprobeerd in mijn big ben. Er kwam nu eindelijk iets te voorschijn van vanille en een klein beetje graan. Zat niet veel smaak aan.
Laatst gewijzigd door pijpliefhebberrobin op 21 mei 2011 17:49, 4 keer totaal gewijzigd.
The eagle flies alone!

Gebruikersavatar
Nekker
Erelid
Berichten: 5097
Lid geworden op: 29 jul 2010 21:16
Locatie: Duffel

Bericht door Nekker »

Kijk eens goed op je pakje van welk merk hij is, want zo hebben we niet veel aan je review. Overigens raad ik je aan eerst andere reviews te lezen, en te zien welk men daarin bespreekt. Gebruik desnoods een goede review van een forumgenoot als basis om van daaruit je eigen review te maken. Want dit voldoet vrees ik niet.
Groet, Nekker

.°. Het licht schijnt in de duisternis en de duisternis heeft het niet begrepen .°.

Gebruikersavatar
pijpliefhebberrobin
Berichten: 1695
Lid geworden op: 23 mar 2011 18:41
Locatie: arnhem

Bericht door pijpliefhebberrobin »

Nekker schreef:Kijk eens goed op je pakje van welk merk hij is, want zo hebben we niet veel aan je review. Overigens raad ik je aan eerst andere reviews te lezen, en te zien welk men daarin bespreekt. Gebruik desnoods een goede review van een forumgenoot als basis om van daaruit je eigen review te maken. Want dit voldoet vrees ik niet.
pakje ben ik helas kwijt. het werd ook los verkocht. het was al geconstateert dat het stanwell was of iets wat daar op lijkt.
The eagle flies alone!

Gebruikersavatar
Eliminator
Moderator
Berichten: 15085
Lid geworden op: 25 okt 2010 09:34
Locatie: Pijnacker

Bericht door Eliminator »

Zou inderdaad even naar het merk gaan zoeken Robin, zonder kunnen we hier niet veel mee.

Hopelijk snel een aanvulling anders gaat hier eind van de week een slotje op.
Afbeelding

Gebruikersavatar
Eliminator
Moderator
Berichten: 15085
Lid geworden op: 25 okt 2010 09:34
Locatie: Pijnacker

Bericht door Eliminator »

Bedankt voor de aanvulling Robin, heb de topic titel even aangepast.

Een eigen mixture van een Engelse blender werkzaam bij Havanna House blijkbaar, wellicht kennen anderen meer van deze tabak,.... ik niet in ieder geval.

(en verder dan een plaatje van wat losse tabak kwam ik niet dus heb ik maar achterwege gelaten,... ik denk dat we wel weten hoe tabak er uit ziet toch :wink: )
Afbeelding

Gebruikersavatar
janneman
Berichten: 6358
Lid geworden op: 14 feb 2009 17:17
Locatie: Sittard
Contacteer:

Bericht door janneman »

De link even corrigeren: http://www.havanahouse.co.uk/index.php.

En je ervaring sluit in elk geval een klein beetje aan bij wat ik ooit in Engeland gescoord had; niet alle losse huisblends die ze in tabakswinkels verkopen zijn iets om trots op te zijn...
Groet, Janneman

youtube pijp-rook-filmpjes: http://www.youtube.com/user/oeoek1?feature=mhee
mijn 'pijpenboek': http://members.home.nl/j.kusters/PIJPENBOEK.htm
mijn pijpenrek: viewtopic.php?f=41&t=1822

Gebruikersavatar
Eliminator
Moderator
Berichten: 15085
Lid geworden op: 25 okt 2010 09:34
Locatie: Pijnacker

Bericht door Eliminator »

Done !
Afbeelding

Plaats reactie