Havezaethe - Minstreel

Bericht plaatsen:
[merk] - [type]
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Eliminator
Moderator
Berichten: 15085
Lid geworden op: 25 okt 2010 09:34
Locatie: Pijnacker

Havezaethe - Minstreel

Bericht door Eliminator »

Tabakssoorten:
Diverse soorten Virginia.

Aroma:
Fruitig, mild en geurig.

Snede:
Grof en middel.

Veel goudkleurige, eerste klas Virginia tabak in een oogstrelende variatie. Het fruitige bouquet is delicaat, fris en romig. Een gegarandeerd rookplezier. Zacht van smaak. Brandt verrassend eenvoudig. Tabak voor vele vrienden van de pijp.

Afbeelding
Afbeelding

Bert van Hell
Berichten: 693
Lid geworden op: 04 jan 2010 22:33
Locatie: Houten

Re: Havezaethe - Minstreel

Bericht door Bert van Hell »

Een gegarandeerd rookplezier? Niet voor mij. Ik kon deze tabak niet waarderen. Een wat vlakke smaak vond ik. Ik laat daarom de andere tabakken van Havezaethe links liggen.

Gebruikersavatar
culann
Berichten: 1074
Lid geworden op: 09 apr 2011 13:36
Locatie: Eindhoven

Re: Havezaethe - Minstreel

Bericht door culann »

Nee, ook voor mij is Havezaethe een tabak om links te laten liggen, dit uit mijn ervaring van m'n eerste periode pijproken... Heb ze toen allemaal geprobeerd uit de serie, maar geeneen kon mij toen verleiden om nog een pakje te kopen....

Gebruikersavatar
Eliminator
Moderator
Berichten: 15085
Lid geworden op: 25 okt 2010 09:34
Locatie: Pijnacker

Re: Havezaethe - Minstreel

Bericht door Eliminator »

So far, zelf alleen de Edelman aan den lijve ondervonden, was ik ook niet super over te spreken, omdat er nog meer dan voldoende te proberen valt waar ik meer vertrouwen in heb (zeker na deze recentie's), ook voor mij voorlopig geen Havezaethe.
Afbeelding

robvoorburg
Berichten: 12670
Lid geworden op: 18 sep 2010 12:54
Locatie: 's-Gravenhage

Re: Havezaethe - Minstreel

Bericht door robvoorburg »

Aan de ene kant hoor ik wel eens gekreun dat het Forum zoveel geld kost, aan de andere kant lees ik wel eens een tabaksverslag, waar ik voldoende heb aan het verslag.

Misschien wel aardig voor onze zuiderburen te lezen: weet je waarom een Nederlander kreunt wanneer hij klaarkomt?
Nou het komt uit zijn eigen zak.

Bert van Hell
Berichten: 693
Lid geworden op: 04 jan 2010 22:33
Locatie: Houten

Re: Havezaethe - Minstreel

Bericht door Bert van Hell »

robvoorburg schreef:Aan de ene kant hoor ik wel eens gekreun dat het Forum zoveel geld kost, aan de andere kant lees ik wel eens een tabaksverslag, waar ik voldoende heb aan het verslag.

Misschien wel aardig voor onze zuiderburen te lezen: weet je waarom een Nederlander kreunt wanneer hij klaarkomt?
Nou het komt uit zijn eigen zak.
:lol: Jij moet onder uit de zak hebben, Rob. Je schrijft bij de verkeerde topic.

Gebruikersavatar
Arno
Berichten: 7978
Lid geworden op: 24 aug 2010 14:14
Locatie: Olst
Contacteer:

Re: Havezaethe - Minstreel

Bericht door Arno »

robvoorburg schreef:Aan de ene kant hoor ik wel eens gekreun dat het Forum zoveel geld kost, aan de andere kant lees ik wel eens een tabaksverslag, waar ik voldoende heb aan het verslag.

Misschien wel aardig voor onze zuiderburen te lezen: weet je waarom een Nederlander kreunt wanneer hij klaarkomt?
Nou het komt uit zijn eigen zak.
:lol:
Afbeelding

Gebruikersavatar
Toon
Berichten: 1153
Lid geworden op: 27 sep 2010 21:22
Locatie: Achterhoek

Re: Havezaethe - Minstreel

Bericht door Toon »

De chique versie van voorgaande:

(van Constantijn Huygens nog wel)

Grafschrift

Hier ligt een man in d’as,
Zo gierig al zijn leven,
Hij wou de geest nauw geven,
Omdat het geven was.
-- Laat het leven ook eens van jou genieten --

Gebruikersavatar
falconetti
Berichten: 12
Lid geworden op: 21 feb 2013 20:02
Locatie: Utrecht

Re: Havezaethe - Minstreel

Bericht door falconetti »

Vandaag geprobeerd, sampletje gehad van een vriend (Ron Stomp van de gelijknamige sigarenwinkel in Utrecht), valt niet tegen qua smaak (best lekker), brandt en rookt gemakkelijk, fruitig/romig aroma.
Niet echt mijn tabak maar ik zal hem niemand afraden.
Rook hem uit een niet te grote kop, vind ik zelf.

Plaats reactie