WO Larsen - True Delight

Bericht plaatsen:
[merk] - [type]
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Eliminator
Moderator
Berichten: 15122
Lid geworden op: 25 okt 2010 09:34
Locatie: Pijnacker

WO Larsen - True Delight

Bericht door Eliminator »

Brand: W.O. Larsen

Tin Description: A classic mixture of fine-leaf tobacco with exotic aromas. Just as a ballet production is a fusion of many different talents, this blend was crafted from a classic mixture, talentedly blended from fine-leaf tobaccos. The combination of exotic aromas and alternative thinking has led to this fine product being characterized as "a true delight."
Country of Origin: DK
Curing Group: Air Cured
Contents: Cavendish
Black Cavendish
Latakia
Flavoring: Other / Misc
Cut: Ready Rubbed
Packaging: 50g Pouch
http://www.tobaccoreviews.com/blend_det ... A&TID=2004


Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
St Patrick
Berichten: 4498
Lid geworden op: 20 nov 2010 12:54
Locatie: Ermelo e.o.

Bericht door St Patrick »

Ik heb deze mogen roken in het pitoreske Zutphen. Ik vond hem wel lekker maar niet zoet. Ik had hem in mijn verwachtingen zoeter van smaak verwacht. De roomnote is wel weer erg lekker, en blijft goed hangen. Een mooie koel rokende tabak, waarvan ik zeker nog een pakje ga aanschaffen.
:B
*****Wie de pijp niet rooken kan, heeft er het Vermaak niet van*****

Gebruikersavatar
evertrookt
Berichten: 104
Lid geworden op: 14 mei 2011 19:00
Locatie: barneveld

Re: WO Larsen - True Delight

Bericht door evertrookt »

wat mij betreft:

erg goed; heel beetje rustiger dat Old Dublin
dat tíkje latakia is fijn!
... rook rustig ...

Gebruikersavatar
Geoff
Berichten: 1590
Lid geworden op: 03 feb 2012 17:08
Locatie: Turnhout, België

Re: WO Larsen - True Delight

Bericht door Geoff »

Ik vind het persoonlijk een lekkere tabak. Hij smaakte me het best wanneer ik hem redelijk stevig stopte. Op die manier bleef hij lekker rustig branden. Dan kwam vooral de zoete (en ietwat zure/frisse; bizar maar toch) smaak naar voor. Dit vooral tijdens het eerste deel van de pijp. Tijdens het tweede deel (of als je eens stevig doortrekt tijdens het eerste) komt de romige latakia wat sterker naar voor. De enige bemerking die ik heb, is dat ik de indruk heb dat hij de ketel toch vrij warm maakt t.o.v. andere tabak. En dit zonder dan echt te staan doordoempen, bedoel ik.

Kortom ik vind dit een aangename tabak, zeker voor iemand die vooral latakia's rookt, maar af en toe ook eens iets zoeters wil zonder té zoet te gaan.
“Nowhere in the world will such a brotherly feeling of confidence be experienced as amongst those who sit together smoking their pipes.”
- The Results and Merits of Tobacco, 1844, Doctor Barnstein -

Plaats reactie