Niemeyer - Voortrekker

Bericht plaatsen:
[merk] - [type]
roocker

Re: Niemeyer - Voortrekker

Berichtdoor roocker » 05 okt 2017 20:08

@junksculp : probeer ook eens Coopvaert . Vind deze net iets zachter als Voortrekker , in Coopvaert zit Burley verwerkt . Ik rook Baai altijd in een grote of ruime kop . Rustig roken en tampen als de trek te "licht"is . Vind dat dit zeer goed smaakt , zeker t.o.v. vele VEEL te dure zogenaamde luxe tabakken . Ouderwets lekker , alhoewel Mc Baren de tabakken produceert tegenwoordig .

Altijd open en op voorraad bij me , vt of cv . Dit zal zo blijven , zo ook de Semois .

junksculp

Berichtdoor junksculp » 05 okt 2017 21:06

robvoorburg schreef:
junksculp schreef:Vandaag een pakje Voortrekker gekocht bij Haddock's in Maastricht. Ik heb nog geen pijp ermee gevuld maar ga ik vanavond zeker doen. Ik hoop dat deze me bevalt.

Ruime kop nemen en vooral rustig roken, de tabak mag
hooguit smeulen en meer aandrukken dan met andere
pijptabak te doen gebruikelijk is.
Het een naturel, recht toe, recht aan, verwacht geen
hoogstandjes, wel aardig om kennis van te nemen.

Laat je even weten?

Ik had mijn grootste pijp genomen, DB Magnum. Het vullen ging heel goed en het aansteken ook. Tijdens het roken inderdaad veel tampen en er was flinke rookontwikkeling. Ik heb een zoetje geproefd en een hele lichte kruidige smaak, helaas niet mijn ding. Ik ga hem morgen nog een kans geven. De paarse Heerenbaai vond ik smaakvoller. Je moet alles een meer proberen. Ik ga nu een pijpje Frog Morton Town roken, die smaakt me echt goed.

Sidekickelvis

Berichtdoor Sidekickelvis » 05 okt 2017 22:35

Voortrekker vind ik een fijne inrooktabak. Niks speciaals maar de enige baai die ik prettig vind. Heel soms koop ik een builtje.
Lekkah hooah, ik haw er wel van!

junksculp

Berichtdoor junksculp » 07 okt 2017 00:31

Vandaag mijn 2e pijpje voortrekker gerookt, deze keer uit mijn Bones neuswarmertje. In deze pijp komt de tabak beter tot zijn recht, heb ervan genoten, meer smaak dan gisteren.

Terug naar “Merken en Recensies”