Lakeland.

Daar is het laatste woord nog niet over gesproken...
Gebruikersavatar
culann
Berichten: 1074
Lid geworden op: 09 apr 2011 13:36
Locatie: Eindhoven

Re: Lakeland.

Bericht door culann »

Goedenavond Huub en Sim,

Dank voor de tips heren,

Huub,
Ik heb even zitten kijken en inderdaad is hun aanbod groot. Al werd me nog niet geheel duidelijk hoe de site werkt. Stonden bijvoorbeeld geen prijzen bij. Maar wel interessant, naast GH en SG ook Cornell & Diehl en Gregory Pease tabakken die hier in Europa naar mijn weten anders niet te krijgen zijn. Ter zijner tijd zal ik deze site zeker nog eens grondig bestuderen.

Sim,
Luik is helaas niet echt om de hoek voor mij, maar toch goed om te weten. Mijn vriendin heeft vrienden in Luik wonen, dus volgende keer dat we daar een bezoek brengen, zal ik zeker deze zaak eens aandoen. Zal m'n vriendin eens aansporen dat het toch echt weer eens tijd wordt haar vrienden weer eens te bezoeken ;)

Groeten,
Sander

Gebruikersavatar
Paasei
Berichten: 5380
Lid geworden op: 18 jan 2010 18:31
Locatie: Wuustwezel

Re: Lakeland.

Bericht door Paasei »

culann schreef:. Al werd me nog niet geheel duidelijk hoe de site werkt. Stonden bijvoorbeeld geen prijzen bij. Maar wel interessant, naast GH en SG ook Cornell & Diehl en Gregory Pease tabakken die hier in Europa naar mijn weten anders niet te krijgen zijn. Ter zijner tijd zal ik deze site zeker nog eens grondig bestuderen.
Synjeco is wel stevig aan de prijs... 22 Euro voor een blikje Telegraph Hill... (Sander, het is een kwestie van doorklikken, en bij de beschrijving van de tabak staat ook de prijs)
Met verzending erbij vanuit de States dacht ik iets van 9 - 10 Euro, als je het handig aanpakt met de hoeveelheden die je bestelt.
Koninklijke Eikel Des Forums.

Gebruikersavatar
culann
Berichten: 1074
Lid geworden op: 09 apr 2011 13:36
Locatie: Eindhoven

Re: Lakeland.

Bericht door culann »

Ah ja Jan, dankje, nu zie ik het ook... Was met m'n neus aan 't kijken blijkbaar :oops: 22euro is inderdaad behoorlijk aan de prijs. Dit geldt vooral voor de Amerikaanse tabakken. De tabakken uit de UK zijn toch wel weer wat vriendelijker geprijsd gelukkig. Ik zal toch maar eens prijzen, verzendkosten en risico's tegen elkaar af moeten gaan wegen... Het zou zo veel eenvoudiger zijn als al die *#$@& regels betreft tabak import er niet zouden zijn, en het gewoon nog mogelijk was de lokale tabakszaak binnen te stappen voor een uitgebreid en breed assortiment...

Gebruikersavatar
The_Undertaker
Administrator
Berichten: 8804
Lid geworden op: 22 nov 2012 17:37

Re: Lakeland.

Bericht door The_Undertaker »

culann schreef:Het zou zo veel eenvoudiger zijn als al die *#$@& regels betreft tabak import er niet zouden zijn, en het gewoon nog mogelijk was de lokale tabakszaak binnen te stappen voor een uitgebreid en breed assortiment...
En water is nat..
"The greatest difficulty is the mental resistance to things that arise, and the underlying assumption that they should not." - Eckhart Tolle

Gebruikersavatar
culann
Berichten: 1074
Lid geworden op: 09 apr 2011 13:36
Locatie: Eindhoven

Re: Lakeland.

Bericht door culann »

Ja, sorrie, werd een beetje gefrustreerd en liet me een beetje gaan... :oops:

Gebruikersavatar
The_Undertaker
Administrator
Berichten: 8804
Lid geworden op: 22 nov 2012 17:37

Re: Lakeland.

Bericht door The_Undertaker »

Afbeelding

:mrgreen:
"The greatest difficulty is the mental resistance to things that arise, and the underlying assumption that they should not." - Eckhart Tolle

Gebruikersavatar
Paasei
Berichten: 5380
Lid geworden op: 18 jan 2010 18:31
Locatie: Wuustwezel

Re: Lakeland.

Bericht door Paasei »

:lol:

maar toch...
Koninklijke Eikel Des Forums.

Gebruikersavatar
annie69
Berichten: 1716
Lid geworden op: 30 dec 2009 20:11
Locatie: maasgouw
Contacteer:

Re: Lakeland.

Bericht door annie69 »

Lakeland, de ultieme manier om Ghost in de pijp te krijgen.
Brrrrrrr :mrgreen:

Kiske

Re: Lakeland.

Bericht door Kiske »

The_Undertaker schreef:Afbeelding

:mrgreen:


Aangezien ik op zéér jonge leeftijd al bijzonder goed kon godverren, is mij de mond regelmatig met zeep gewassen. Ik weet dus precies hoe zeep smaakt!

Wellicht dat ik daarom zo'n afkeer van lijkland heb.

Gebruikersavatar
Ribbon
Berichten: 4211
Lid geworden op: 29 mar 2010 19:45
Locatie: Goeree-Overflake

Re: Lakeland.

Bericht door Ribbon »

Toch weet ik hoe zeep smaakt. Als kind probeer je namelijk van alles in je mond te stoppen. Zeep smaakt erg bitter en niet zoals het ruikt.

Misschien smaakt lakeland meer zoals sommige zeepsoorten ruiken. Meer een kwestie van aroma's enzo.

In beperkte mate kan ik dit best waarderen.
Huidige rotatie:HU Indaba (2014), Orlik Bull's Eye (2014), John Patton - Storm Front (2019)

Plaats reactie