Dampen, vapen, e-roken

Naast het pijproken natuurlijk ...
Marielle32

Re: Dampen, vapen, e-roken

Berichtdoor Marielle32 » 05 nov 2017 16:37

Sidekickelvis schreef:Een subohm vaper dus. Ik heb hier een Wistech die veel meer kan dan jij zoekt maar ook een wat simpelere die meer dan goed genoeg is om subohm te vapen. Keramische coils heb ik geen ervaring mee omdat ik de coils zelf maak. De scherpte zit inderdaad in de PG. Bij sappies met 80VG/20PG is dat al een stuk minder. Bij 100% VG is het weg maar dan is nicotine volgens mij niet leverbaar. Het heeft ook te maken met op tijd je coil vervangen en met zorgen dat er genoeg fluid in de vaper zit. Een dry hit is echt heel erg goor....

Ja inderdaad een subohm en ik heb 2 soorten 12mg 100 %VG alleen die kunnen niet echt in mijn apparaat... Ik heb nu namelijk 1,2 ohm.
Ik ga niet zelf prutsen met coils die koop ik liever gewoon :lol:
Afbeelding

Marielle32

Berichtdoor Marielle32 » 05 nov 2017 16:39

TommyLF schreef:Ook hier is de sigaret toch maar in de ban gegaan!

Sinds dit weekend aan een Justfog C14 Compact, tot nu toe voldoet die prima, en is beter dan die Egotechpennen.
De vrouw vindt het ook wel wat en voor haar de Justfog Q16 besteld.

Als smaakjes hebben we nu "EcoLiquid" Watermeloen op 12mg en "Sansie Goldlabel" Menthol op 12mg (aanrader winkel).
Ik had nog een Flesje Cherry van 9mg, deze zit nog in de egotech C5, die mijn vrouw gebruikt totdat haar nieuwe binnenkomt!

We hebben bewust nu geen tabaksmaken genomen in tegenstelling tot paar jaar terug, omdat deze alle echt ronduit goor te noemen zijn.
Maarja dat is kwestie van smaak ;-)

Grts
TommyLF

=D> goed bezig!! Tot nu toe is mijn favoriet appel kaneel en ook banaan en cheesecake aardbei vind ik lekker. Spare mint is de enige die ik echt vies vind tot nu toe.
Afbeelding

TommyLF

Berichtdoor TommyLF » 05 nov 2017 16:58

100% VG is indd niet geschikt voor onze dampers, omdat die vloeistof te dik is, en niet bij de coil kan komen...
Een pijp- en/of sigarenroker is geen onruststoker... :-?

"Ask not what your country can do for you. Ask what you can do for your country" JFK

Stoker
Contacteer:

Berichtdoor Stoker » 06 nov 2017 01:07

TommyLF schreef:100% VG is indd niet geschikt voor onze dampers, omdat die vloeistof te dik is, en niet bij de coil kan komen...

dat is inderdaad het geval voor een boel van de Esmokers // Mods . daarom word ook vaak aanbevolen om ze te mengen met wat gedestilleerd water .
en als je dat dan zo 1/2 of 3/4 doet dan heb je nog steeds goede smaak maar dan is de liquid zeer goed rookbaar . en je doet 2x of bijna 2x zolang met je flesje.

maar wees eerlijk zoon flesje is al spot goedkoop als je het vergelijkt met een pakje sigaretten.
verbruik nu 1 flesje tegen over 2 pakjes sigaretten eerder dus 3.50 tegen over 21 euro
:-T [-X GonE .......... LiKe A FaRt iN ThE WinD !! :roll: :lol:

Mijn PijpenCollectie : http://www.pijprokersforum.nl/viewtopic.php?f=41&t=10069
Mijn Tabakken : http://www.pijprokersforum.nl/viewtopic.php?f=48&t=9841

Stoker
Contacteer:

Berichtdoor Stoker » 06 nov 2017 01:14

Marielle32 schreef:
Sidekickelvis schreef:Een subohm vaper dus. Ik heb hier een Wistech die veel meer kan dan jij zoekt maar ook een wat simpelere die meer dan goed genoeg is om subohm te vapen. Keramische coils heb ik geen ervaring mee omdat ik de coils zelf maak. De scherpte zit inderdaad in de PG. Bij sappies met 80VG/20PG is dat al een stuk minder. Bij 100% VG is het weg maar dan is nicotine volgens mij niet leverbaar. Het heeft ook te maken met op tijd je coil vervangen en met zorgen dat er genoeg fluid in de vaper zit. Een dry hit is echt heel erg goor....

Ja inderdaad een subohm en ik heb 2 soorten 12mg 100 %VG alleen die kunnen niet echt in mijn apparaat... Ik heb nu namelijk 1,2 ohm.
Ik ga niet zelf prutsen met coils die koop ik liever gewoon :lol:

100% VG is leverbaar in 6mg 12 mg en zelfs 18 mg

Ik maak ze ook zelf SKE en bevalt mij er goed .. heb ongeveer 10m draad voor 2 euro gekocht en dan 3-5 euro voor een pakje met japans katoen.
en als je ze moet kopen ben je voor de joyetech die ik ook heb liggen. ben je tussen 12 en 15 euro kwijt ..

en idd een dry hit is uber goor .. mijn eigen bouw is een sqonker dus als je te laat bent met sqonken dan krijg je een dry hit .. ondertussen heb ik geleerd hoe en wat maar in het begin gebeurde het nog wel eens XD

Marielle32

Berichtdoor Marielle32 » 06 nov 2017 10:07

Het blijft best lastig om een apparaat te kiezen die bij je past want ik heb wat lastige wensen ben ik achter... Ik hou van de hoge VG liquid dus sub ohm alleen zou ik graag wel de mogelijkheid hebben om ook nog MTL te roken ipv alleen maar direct over de longen. Dat is een lastige combi volgens mij....
Afbeelding

Wowbagger

Berichtdoor Wowbagger » 06 nov 2017 10:18

Marielle32 schreef:Het blijft best lastig om een apparaat te kiezen die bij je past want ik heb wat lastige wensen ben ik achter... Ik hou van de hoge VG liquid dus sub ohm alleen zou ik graag wel de mogelijkheid hebben om ook nog MTL te roken ipv alleen maar direct over de longen. Dat is een lastige combi volgens mij....

2 apparaten? (ik zie een pijpenrek voor me, maar dan met afzichtelijke electronica).

Marielle32

Berichtdoor Marielle32 » 06 nov 2017 10:20

Wowbagger schreef:
Marielle32 schreef:Het blijft best lastig om een apparaat te kiezen die bij je past want ik heb wat lastige wensen ben ik achter... Ik hou van de hoge VG liquid dus sub ohm alleen zou ik graag wel de mogelijkheid hebben om ook nog MTL te roken ipv alleen maar direct over de longen. Dat is een lastige combi volgens mij....

2 apparaten? (ik zie een pijpenrek voor me, maar dan met afzichtelijke electronica).

:lol: :oops: het zit allemaal ook wel in die prijscategorie dus wat dat betreft......
Afbeelding

Stoker
Contacteer:

Berichtdoor Stoker » 07 nov 2017 01:17

Marielle32 schreef:
Wowbagger schreef:

:lol: :oops: het zit allemaal ook wel in die prijscategorie dus wat dat betreft......

Hetzelfde hier hoor Marielle XD vandaar dat ik dus een zelf bouw heb en ene met kant en klare coils.

ik houd ook van de hoge Vg eigenlijks houd ik helemaal niet van de PG liquids moet er namelijk altijd van hoesten.
heb zelfs nog van een aantal flesjes wat inhoud over omdat ik ze gewoon niet op gerookt krijg :D
Je kan ze trouwens ook gewoon vermengen met Demi water .. zolang kalk etc er maar uit is anders krijg je aanslag op je coils en dat wil je natuurlijk niet :D

@ WB tegenwoordig heb je aardig mooie modellen hoor . misstaan echt niet naast een paar mooie pijpen :D

Marielle32

Berichtdoor Marielle32 » 07 nov 2017 11:02

Heb hem al besteld... :oops: . Vaporesso tarot nano in rainbow kleur!!!!
Afbeelding

Stoker
Contacteer:

Berichtdoor Stoker » 07 nov 2017 13:30

ooh maar die ziet er wel cool uit eigenlijks ben erg benieuwd naar je ervaring er mee in de toekomst.

dit is mijn andere : Joyetech Evic Primo SE met ProC1 sml

phpBB [video]

The_Undertaker
Administrator

Berichtdoor The_Undertaker » 07 nov 2017 14:00

Stoker schreef:@ WB tegenwoordig heb je aardig mooie modellen hoor . misstaan echt niet naast een paar mooie pijpen :D

:shock: Zullen we het er maar op houden dat smaken verschillen? :lol:
"The greatest difficulty is the mental resistance to things that arise, and the underlying assumption that they should not." - Eckhart Tolle

Marielle32

Berichtdoor Marielle32 » 07 nov 2017 20:46

En hier is ze dan!!
Is het geen beauty! En past precies in mijn kleine handen!

Afbeelding
Afbeelding

Stoker
Contacteer:

Berichtdoor Stoker » 09 nov 2017 14:38

The_Undertaker schreef:
Stoker schreef:@ WB tegenwoordig heb je aardig mooie modellen hoor . misstaan echt niet naast een paar mooie pijpen :D

:shock: Zullen we het er maar op houden dat smaken verschillen? :lol:

Hahah Is goed :sw

@ Marielle Zekers ziet er goed uit .. hoop dat ie bevalt

Terug naar “Andere hobbies”