Hoi Mariëlle,Marielle32 schreef:Mme Bommel schreef:Afgelopen donderdag hebben de dames van stand zich erg misdragen toen ik en heer Bommel aan het werk waren.
Sinds 1998 hebben wij honden en dit is, na een bootschoentje en een klomp, het ergste wat ze gedaan hebben.
Ik, wij, hebben het ze vergeven. Ik ben al heel blij dat ze deze hadden gepakt en niet de grotere, duurdere, mooiere die ernaast lag.
Ja lag, want die heeft nu een ander plekje gekregen.
Nu hoor ik jullie denken.. Ai, wat hebben de dames gepakt. Zie hier![]()
![]()
Mijn zogenaamde steek in mijn zak camera. Zijn voorganger is door mijzelf onklaar gemaakt omdat Abby is het water was gevallen, 4 maanden oud, en kopje onder. Ik ben het water ingesprongen met .. Juist de camera en alles wat er in mijn jaszak zat was nat geworden.
Toen een nieuwe gekregen van mijn lieve man. Een mooie camera, met accu. Een openingsaanbieding van een winkel, dus koopje maar toch.. Een prima klene camera voor 50 euro
En nu zal ik een nieuwe aanschaffen, maar.... Als iemand een kleine camera met accu, geen batterijen, en natuurlijk met oplader, thuis heeft liggen en er graag vanaf wil... Zeg maar wat je ervoor wilt hebben. Ik denk dat we daar wel uitkomen.
Ik heb er wel een liggen.
Een Olimpus 7.1 megapixel FE-230.
Fijn toestel en erg compact foto volgt bij interesse.
Kosten..... €20 euro?
Lijkt me super... Ik zie dat je naar heukelum komt, zou je het mee willen nemen.
Tot zondag....