Gamen

Naast het pijproken natuurlijk ...
pijpliefhebberrobin

Re: Gamen

Berichtdoor pijpliefhebberrobin » 02 mei 2015 13:05

Girls und panzer mods. Alle standaard geluiden eruit en muziek en stemmen erin
The eagle flies alone!

Bart Iron
Moderator

Berichtdoor Bart Iron » 03 mei 2015 15:03

Op koningsmarkt Z gekocht. Nu nog de manier vinden om een win95 spelletje te draaien op win7.
Met dosbox lukt het niet.

Asmodeus

Berichtdoor Asmodeus » 03 mei 2015 16:48

Bart Iron schreef:Op koningsmarkt Z gekocht. Nu nog de manier vinden om een win95 spelletje te draaien op win7.
Met dosbox lukt het niet.

Je kunt het op Steam spelen, of op een andere rommelmarkt een oud bakbeest met een 486 kopen

Bart Iron
Moderator

Berichtdoor Bart Iron » 04 mei 2015 05:30

Bedankt voor de tip.
Het was een impuls aankoop :lol: voor die euro wilde ik het wel proberen.

The_Undertaker
Administrator

Berichtdoor The_Undertaker » 04 mei 2015 07:26

Effe rechtsklikken>eigenschappen en op zoek naar de opties van de compatibiliteitsmodus. Volgens mij zit dat nog steeds in Win-7. Het werkt niet altijd zoals het zou moeten, maar je kunt het proberen.
"The greatest difficulty is the mental resistance to things that arise, and the underlying assumption that they should not." - Eckhart Tolle

L.deJong
Contacteer:

Berichtdoor L.deJong » 05 mei 2015 18:27

Inmiddels GTA V uitgespeeld, goeie game, de karakters werden zeker levend, en ik ging mij steeds meer verplaatsen in de verschillende karakters.
Is het beter dan vorige delen, ik weet het niet, ik denk dat je het niet kan vergelijken.
I have some friends, some honest friends, and honest friends are few; My pipe of briar, my open fire, A book that's not too new.
-Robert W. Service

pijpliefhebberrobin

Berichtdoor pijpliefhebberrobin » 05 mei 2015 20:33

Gister even naar me stats gekeken... Eigenlijk is het humor...

ImageUploadedByTapatalk1430850791.825006.jpg

Het aantal gvechten ook
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
The eagle flies alone!

Dolledokus

Berichtdoor Dolledokus » 17 mei 2015 09:11

Ik heb em!! WOT op de xbox. Leuke game. Snap er nog geen bips van, maar dat komt wel ;)
(pas een enkele x gedaan)
Maar! Ook ben ik op jacht naar Destiny! Ken het al een beetje door een demo, en het spel is lang niet zo geweldig als dat ze hebben laten doorschemeren. Evengoed wil ik ze toch hebben! ;p
Dus hopelijk binnenkort een nieuwe game op de plank liggen. Voor nu ben ik bezig met Black Ops2, maar das er eentje die je altijd wel in je console knikkert, dus niks bijzonders eigenlijk.
Waar ik momenteel echt mee bezig ben is Halo4. Echt leuk. Had ik niet gedacht, maar ik zit er helemaal in. (jammer dat ik niet bij 3 begonnen ben, ik domoor!) Weet iemand of deel 4 het laatste deel is, of komt daar nog een deel achteraan? Halo reach bijvoorbeeld? Ik weet ut nie, dus vraag het maar even.
Vind het echt leuk gemaakt. Mooie sounds vooral! Zeker in de jungle is het vreemde geluiden horen. Mooi gedaan, duimpje voor de makers.

En gisteren heeft iemand contact opgenomen om samen met me The Crew te doen. En daar een Crew te starten. LEUK!!!
Maar eens zien of ik van de week samen met die gast, want ik ken em totaal niet, maar had een bericht geplaatst op het forum van The Crew op de site van Ubisoft, om te zien of we samen wat kunnen doen. Ook leuk!!

Groetsels!
Groet Dries,

Lid van de Terminus-club.

Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan.
Soms begrijp ik dingen verkeerd of snap ze niet direct, neem me niet kwalijk, ik ben Morfinist ;)

PPMP

Berichtdoor PPMP » 17 mei 2015 11:19

Ha die Dolle!
Als het goed is, is dit op dit moment het HALO rijtje...
Afbeelding
Game ze,

Pascal
"Fear can hold you prisoner, Hope can set you free."

Dolledokus

Berichtdoor Dolledokus » 18 mei 2015 07:09

Okay, verkeerd om begonnen dus, hahaha!!! Ach ja, maakt niet uit, komt vast nog een deel.
EN, ik heb Destiny te pakken voor een paar euries, lol!

Maar ik zie dat je ook Metro fan bent. Man wat een keigoeie game die Last light zeg. Daar denk je op een gegeven moment en nu zal het wel einde zijn. En dan gaat de game nog even een aantal levels verder. Echt goed gedaan.
Ik heb pas 2033 laten komen, ik moest en zou die ook doen, dus die word ook gespeeld. ;)
Groet Dries,

Soms begrijp ik dingen verkeerd of snap ze niet direct, neem me niet kwalijk, ik ben Morfinist ;)

Bananabox-Ninja
Contacteer:

Berichtdoor Bananabox-Ninja » 18 mei 2015 09:38

Ik zit te wachten op "LEGO Dimensions"
Zeg maar Skylanders of Disney Infinite maar dan met LEGO :D
An item at rest cannot be stopped.
Float like a butterfly, sting like a ninja.

"Ninja des forums"

Bart Iron
Moderator

Berichtdoor Bart Iron » 18 mei 2015 11:49

The_Undertaker schreef:Effe rechtsklikken>eigenschappen en op zoek naar de opties van de compatibiliteitsmodus. Volgens mij zit dat nog steeds in Win-7. Het werkt niet altijd zoals het zou moeten, maar je kunt het proberen.

Dat had ik al geprobeerd, maar tevergeefs.

Dolledokus

Berichtdoor Dolledokus » 19 mei 2015 06:03

Ik weet niet meer wat het is, maar als dosbox het niet deed. En je compatibilteit is niet in te stellen. Dan was er nog iets anders beschikbaar. Ik weet alleen niet meer wat het is!
Is het niet via Steam te spelen dan? (dat zou em kunnen zijn overigens, of een spin-off daarvan)
Groet Dries,

Bart Iron
Moderator

Berichtdoor Bart Iron » 19 mei 2015 13:27

Inderdaad Dolle, je kan het kopen op steam voor €7,00.

maar ik kende het niet voór ik het op koningsmarkt kocht. Het was een impuls aankoop.
Voor die €0,50 leek het mij een leuk retro spelletje.

Om heel eerlijk te zijn hou ik er ook van het fysiek in handen te hebben.
(en voordat je gekke gedachten krijgt,ik bedoel de cd).... :wink:

Dolledokus

Berichtdoor Dolledokus » 20 mei 2015 05:49

Dan vind ik de score van 0,50ct beter als de 7€ van Steam hahaha!
Moet toch aan de praat te krijgen zijn.
Je draait win8? Je hebt het gezegd, maar toch. Ik zit even te denken aan een oude laptop bijv. Gebruik je er niet eentje voor je hobbyhok? Kan je em daarop doen misschien? Ik heb er nog eentje staan, maar verzenden is dan zo duur, hahah! ;p
Groet Dries,

Bart Iron
Moderator

Berichtdoor Bart Iron » 20 mei 2015 09:27

Tja, betere deal?? Kopen bij steam voor €7,00 of €0,50+€7,00 verzendkosten...... :wink: :lol:

Ja ik zit overigens wel te denken aan een oud laptop beestje voor de hobbyschuur. Dan kan ik mijn microscoop webcam weer gebruiken.
En dan twee os erop zetten. Iets nieuws voor de usb camera en een vintage voor de spelletjes..
Z draait op 95, maar 98 moet ook lukken.

Mijn zoon heeft misschien nog een oude laptop liggen, maar ik weet niet of hij daar afstand van wil doen.
Anders ben ik misschien wel geïnteresseerd in die van jou. Ik zou dan graag wel iets meer gegevens hebben.

Die laptops van tegenwoordig (de meeste dan) zijn dual-core (2 processors) Dat soort oude spellen kunnen daar niet mee overweg en er moet dan één processor uitgezet worden, heb ik begrepen. Dat gaat wel heel ver in de theorie en ik heb het terloops gelezen. Ik ga dat zeker niet proberen met mijn ADL(algemeen dagelijkse laptop :sherlock: )

Drie jaar geleden, toen ik nog bij een ander bedrijf werkte dat nu failliet is, had ik een complete set diskettes liggen met dos 6.x. Nu heb ik er spijt van dat ik het niet heb meegenomen. Al is het alleen maar uit geschiedenis verzameldrang.
Als ik een oude computerchip tegenkom (met zo'n stickertje over een glaasje) bewaar ik die ook. Ze zijn erg mooi.
Als ik mijn micr webcam kan gebruiken, dan wil ik daar wat mooie foto's van maken.

Dolledokus

Berichtdoor Dolledokus » 21 mei 2015 07:04

Ik heb er een paar, dus er is nog keuze ook hahaha!
Moet eens bij elkaar grabbelen wat het is. En even kijken welke de dood nabij zijn en welke niet. Dit omdat dochterlief boos was, heeft 1 ervan dus schade opgelopen, en een gebroken toetsenbord als resultaat. Volgens mij allemaal win xp erop staan. Moet ik even kijken desnoods. Maar kijk dat je je zoon besteelt, das altijd goedkoper ;) Nee wacht, je moet em die laptop "ontfutselen". Dat klinkt heel wat beter als bestelen. en dan kan je later zeggen ik heb je die ontfutselt in naam der games! Kan geen enkele zoon boos van worden ;p
Groet Dries,

Dolledokus

Berichtdoor Dolledokus » 24 mei 2015 07:18

Nice zeg!!
Dat Destiny is de moeite wel waard. Nu moet ik eerlijk bekennen dat ik die game ook wel aardig cheap heb weten te pakken. Maar dat kostte me dan wel nog een rondje polijsten bij gamemania. Maar goed, voor een derde v/d prijs is dat nog altijd prima ;)
Groet Dries,

L.deJong
Contacteer:

Berichtdoor L.deJong » 26 mei 2015 00:35

Dolledokus schreef:Nice zeg!!
Dat Destiny is de moeite wel waard. Nu moet ik eerlijk bekennen dat ik die game ook wel aardig cheap heb weten te pakken. Maar dat kostte me dan wel nog een rondje polijsten bij gamemania. Maar goed, voor een derde v/d prijs is dat nog altijd prima ;)

Dat Destiny is de moeite wel waard... dat mag ook wel, kostte meer dan 500 miljoen om te produceren... dan verwacht ik een top game.
ter vergelijking gta V: 265 miljoen...
I have some friends, some honest friends, and honest friends are few; My pipe of briar, my open fire, A book that's not too new.
-Robert W. Service

Deadl0ck

Berichtdoor Deadl0ck » 26 mei 2015 01:05

L.deJong schreef:
Dolledokus schreef:Nice zeg!!

Dat Destiny is de moeite wel waard... dat mag ook wel, kostte meer dan 500 miljoen om te produceren... dan verwacht ik een top game.
ter vergelijking gta V: 265 miljoen...

Het is maar goed dat smaken verschillen, een boel mensen die ik ken, incluus mezelf, konden zich er totaal niet in vinden, en waren zeer teleurgesteld in de game.

Weet overigens niet waar jij je cijfers vandaan haalt, maar ontwikkel kosten van Destiny waren rond 140 miljoen, (uit officeel contract tussen Bungie en Activision) GTA5 was rond 137 miljoen. (volgens analist) De bedragen die jij noemt zijn geen productie / ontwikkel kosten, maar promotie kosten, server kosten, etc. Is nog een relletje geweest, met officeel statement van Bungie dat ontwikkel kosten van Destiny bij lange na niet de 500 miljoen haalde.
Groet, Mark

Dolledokus

Berichtdoor Dolledokus » 26 mei 2015 07:05

Ow, dat ze er meer ophef over hebben gemaakt dan de game uiteindelijk waar kon maken, das onderhand bij iedere game zo.
Dus daar kijk ik al niet meer van op. Evengoed vind ik het leuk in elkaar gestoken. Welke kosten daaraan verbonden zijn, dat kan me werkelijk koud laten. Dat moeten ze maar zelf weten hoeveel ze daarin steken. Das toch allemaal leugens wat mij betreft. Leugens?? Leugens?? Ja natuurlijk leugens!
Kijk, de grote bedrijven klagen steen en been over "we hebben wederom verlies gedraaid dit jaar" Maar ho wacht even!! Das niet waar. Ze liegen namelijk.
Vorig jaar hadden ze 10miljoen winst. Dit jaar 9miljoen, en dus zeggen ze "we hebben verlies gemaakt" Dikke kulkont dus, je hebt 9miljoen winst man, stelletje leugenaars!! Dus ze rijmen maar wat aan elkaar, ik geloof er geen hol van van al die cijfers.
Groet Dries,

Deadl0ck

Berichtdoor Deadl0ck » 26 mei 2015 16:09

Dolledokus schreef:Ow, dat ze er meer ophef over hebben gemaakt dan de game uiteindelijk waar kon maken, das onderhand bij iedere game zo.
Dus daar kijk ik al niet meer van op. Evengoed vind ik het leuk in elkaar gestoken. Welke kosten daaraan verbonden zijn, dat kan me werkelijk koud laten. Dat moeten ze maar zelf weten hoeveel ze daarin steken. Das toch allemaal leugens wat mij betreft. Leugens?? Leugens?? Ja natuurlijk leugens!
Kijk, de grote bedrijven klagen steen en been over "we hebben wederom verlies gedraaid dit jaar" Maar ho wacht even!! Das niet waar. Ze liegen namelijk.
Vorig jaar hadden ze 10miljoen winst. Dit jaar 9miljoen, en dus zeggen ze "we hebben verlies gemaakt" Dikke kulkont dus, je hebt 9miljoen winst man, stelletje leugenaars!! Dus ze rijmen maar wat aan elkaar, ik geloof er geen hol van van al die cijfers.

+1

Voor 2 tientjes ofzo is het overigens een veel leuker spel dan voor 60 euro. Haha.

Weinig spellen zijn nog maar 60 euro waard mijns inziens. 40 wil ik nog wel eens neerleggen voor een goede titel.
Groet, Mark

L.deJong
Contacteer:

Berichtdoor L.deJong » 31 mei 2015 21:59

Zo inmiddels flink bezig met de Witcher 3, wat een geweldige game!
Eindelijk hebben ze een keer geluisterd: er zijn minder opties, althans iets minder.
Ik ben een ontzettende fan van de Witcher series en heb dus lang zitten wachten op dit vervolg, en het is het meer dan waard.
-Robert W. Service

Luys
Moderator

Berichtdoor Luys » 01 jun 2015 18:55

L.deJong schreef:Zo inmiddels flink bezig met de Witcher 3, wat een geweldige game!
Eindelijk hebben ze een keer geluisterd: er zijn minder opties, althans iets minder.
Ik ben een ontzettende fan van de Witcher series en heb dus lang zitten wachten op dit vervolg, en het is het meer dan waard.

Mooi! Hier zitten we er toch ook serieus aan te denken om the Witcher 3 in huis te halen...

Heb overigens ook ooit een bordspel van The Witcher gespeeld, maar da's het toch niet helemaal (vind dat computerspel naar bordspel conversies zelden goed uitpakken; andersom werkt veelal beter).
Pijproker des forums

Mikali

Berichtdoor Mikali » 01 jun 2015 21:37

Mmmm the Witcher 3 roept mij ook... al 3 maanden men PS4 niet meer opgezet, géén tijd, géén zin, het is weer zo'n periode :D
En dan die ene game die mij weer helemaal in zijn macht wil hebben :lol:
"Een tevreden pijproker is geen onruststoker"

L.deJong
Contacteer:

Berichtdoor L.deJong » 01 jun 2015 22:51

Mikali schreef:Mmmm the Witcher 3 roept mij ook... al 3 maanden men PS4 niet meer opgezet, géén tijd, géén zin, het is weer zo'n periode :D
En dan die ene game die mij weer helemaal in zijn macht wil hebben :lol:

Ik heb vandaag in de ochtend al mijn verplichtingen voldaan en ben voor de rest de Witcher 3 gaan spelen, hij heeft me in zijn macht....
Voor de mensen die de story-line erg goed vinden, het is gebaseerd op boeken van Andrzej Sapkowski. Ik kan je vertellen de romans van zijn hand zijn ook erg interessant.
-Robert W. Service

Rens

Berichtdoor Rens » 02 jun 2015 11:11

De afgelopen week/weken van tijd tot tijd weer Anno 1404 -en de Venice uitbreiding, soms- gedaan en het blijft leuk. Alleen is wel duidelijk dat je bij de Venice uitbreiding behoorlijk opgerekt wordt. Voor je verder komt verloopt er zo veel tijd dat de interesse hier en daar danig begint -met uw welnemen- af te nemen.
Hoe zou 't toch zijn om in die tijd echt zo'n archipel in te nemen en met 'n groepje te kijken hoe ver je komt? :wink: :-?
Charlie Hodge, the man that brings me my scarves and my water! Mr. Charlie Hodge!

Rens

Berichtdoor Rens » 02 jun 2015 11:50

Bananabox-Ninja schreef:Ik zit te wachten op "LEGO Dimensions"
Zeg maar Skylanders of Disney Infinite maar dan met LEGO :D

Gaaf man, ik heb op m'n iPad een tijd terug wat Lego games gedownload en ik vond ze echt leuk. Als eerste de Star Wars delen, die waren allemaal episch. Verder nog Batman en een van Marvel, maar die waren mwah, vooral omdat de opzet veel anders is dan bij de Star Wars games. Je moet ze zo ontzettend vaak spelen om dingen vrij te spelen dat de nadruk wel erg ligt op premium items aanschaffen. Wat kansloos is bij betaalde spellen.
Charlie Hodge, the man that brings me my scarves and my water! Mr. Charlie Hodge!

Bananabox-Ninja
Contacteer:

Berichtdoor Bananabox-Ninja » 03 jun 2015 17:05

HIJ KOMT!
HIJ KOMT!
HUZZAH!!!!

phpBB [video]

Ja ik ben enthusiast :mrgreen:
An item at rest cannot be stopped.
Float like a butterfly, sting like a ninja.

"Ninja des forums"

Smokomang

Berichtdoor Smokomang » 03 jun 2015 17:54

Idd mooie promo
The fact is, the moment a man takes to a pipe, he becomes a philosopher. It's the poor man's friend; it calms the mind, soothes the temper, and makes a man patient under difficulties. It has made more good men, good husbands, kind masters, indulgent fathers, than any other blessed thing on this universal earth.

Terug naar “Andere hobbies”