Gamen

Naast het pijproken natuurlijk ...
Dolledokus

Re: Gamen

Berichtdoor Dolledokus » 08 jun 2015 07:27

Dat word eerst sparen voor een X-one ;p
Groet Dries,

Lid van de Terminus-club.

Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan.
Soms begrijp ik dingen verkeerd of snap ze niet direct, neem me niet kwalijk, ik ben Morfinist ;)

MfOx

Berichtdoor MfOx » 08 jun 2015 09:41

Geen PS4? :D

Bananabox-Ninja
Contacteer:

Berichtdoor Bananabox-Ninja » 08 jun 2015 11:04

Voor mij ook een Xbone, maar voonamelijk omdat AL mijn nummers die ik op de 360 heb voor Rockband 4 kan overhevelen :mrgreen:
An item at rest cannot be stopped.
Float like a butterfly, sting like a ninja.

"Ninja des forums"

MfOx

Berichtdoor MfOx » 08 jun 2015 12:04

:D Ok, goed argument :D

(Hoop dat dat bij de PS4 ook kan, want die heb ik al nl :oops: :D )

Dolledokus

Berichtdoor Dolledokus » 18 jun 2015 08:22

Ik zou ze graag beiden willen, maar dat gaat niet helaas. De PS4 heeft machtige spellen, maar Xbox ook.
Vooral die waar nu reclame voor word gemaakt. The Brotherhood of iets dergelijks? Man man man, je speelt toch gewoon in een film zo onderhand?!
Ik denk dat ik voor xbox ga als het ervan komt. Ben vanaf moment 1 een PS fan, maar sinds ik die xbox heb......die is toch ook wel erg leuk hoor. Liefst beiden, maar dat gaat eenvoudigweg niet. I wish!
Groet Dries,

Soms begrijp ik dingen verkeerd of snap ze niet direct, neem me niet kwalijk, ik ben Morfinist ;)

Bananabox-Ninja
Contacteer:

Berichtdoor Bananabox-Ninja » 18 jun 2015 09:48

Gister de Pipboy Editie ge-pre-ordered van Falout 4, denk dat ik maar vast vrij ga vragen voor die week :mrgreen:

"Ninja des forums"

Jonathan_Otter

Berichtdoor Jonathan_Otter » 18 jun 2015 13:11

Vanmiddag ga ik met een vriend Assassin's creed syndicate spelen.
In Amsterdam krijgen we beide 20 minuten speeltijd :D
“Tell me and I forget, teach me and I may remember, involve me and I learn.” ― Benjamin Franklin

Dolledokus

Berichtdoor Dolledokus » 12 jul 2015 05:37

Was er een evenement Jonathan? Zoiets als E3 zal het geweest zijn denk ik. Man wat wil ik daar eens graag heen zeg. Lijkt me magnifiek.
Groet Dries,

lestat

Berichtdoor lestat » 13 jul 2015 04:37

Voor de mensen die een goede Free mmorpg zoeken heb ik een goede tip. Rappelz. Toffe community veel diepgang en echt gratis, je kan dingen kopen maar is echt niet nodig. Grafisch stelt het niet veel voor, maar het speelt lekker. Gewoon eens proberen. Trouwens een grote update onderweg met nieuwe monsters en Dungeon. O ja en het is dus gratis (Even duidelijk zijn voor de noorderburen :wink: Grapje
Het is niet leuk als je pijp de pijp uit is
http://m.youtube.com/user/Doelie5457
https://www.youtube.com/user/Lestat2705
Het ongezondste in het leven is geboren worden. Uiteindelijk ga je eraan dood

The_Undertaker
Administrator

Berichtdoor The_Undertaker » 13 jul 2015 09:19

lestat schreef:O ja en het is dus gratis (Even duidelijk zijn voor de noorderburen :wink: Grapje

:lol: :lol: :lol:
"The greatest difficulty is the mental resistance to things that arise, and the underlying assumption that they should not." - Eckhart Tolle

Sidekickelvis

Berichtdoor Sidekickelvis » 22 jul 2015 20:28

In een vlaag van verstandsverbijstering aan het opruimen (moet ruimte maken voor andere rommel) en ik vind zowaar een halve koptelefoon met lulijzer eraan om vreselijk te lullen met ander X-box Live spelers ofzo. Mijn X-box is echter al meer dan een decenium uit logeren en zal ondertussen wel overleden zijn. Wie kan ik verblijden met deze nog nooit gebruiket koptelefoon en een net gevonden exemplaar van Fable 1 voor dezelfde X-box???
Ergo, welke gamernerd wil dit voor zichzelf of een kind of een hond of weet ik veel. Enige nadeel is dat er maar 1 oorkussentje bijzit(dat hoort ook zo blijkbaar) zodat je je niet kunt afsluiten voor je zeikende wijf of moedah of kind of hond.
En nee, als je verder dan 10 kilometer weg woont kom ik um niet brengen.

En alreeds vergeven via Facebook......
Lekkah hooah, ik haw er wel van!

Bart Iron
Moderator

Berichtdoor Bart Iron » 24 sep 2015 08:53

Ik heb het toppunt van retrogamen gescoort!
Een originele complete Odyssey 2100 van eind jaren '70
https://en.wikipedia.org/wiki/Magnavox_Odyssey_series
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.

Bananabox-Ninja
Contacteer:

Berichtdoor Bananabox-Ninja » 24 sep 2015 09:23

OOOOOOEEEEEE
AAAAAAAHHHH
:shock: :mrgreen:

"Ninja des forums"

PPMP

Berichtdoor PPMP » 24 sep 2015 10:06

Fantastisch Bart!!! Mooi stukje "gaming history"...

Pascal
"Fear can hold you prisoner, Hope can set you free."

Mikali

Berichtdoor Mikali » 24 sep 2015 21:54

Ik heb uit interesse eens Minecraft geinstalleerd.
Moet bekennen dat ik er géén hol van snap :lol:
Godzijdank zijn er al ontelbaar veel youtube filmpjes zodat eea duidelijk word.

Ik weet nog niet wat ik ervan moet vinden ... :roll:
"Een tevreden pijproker is geen onruststoker"

L.deJong
Contacteer:

Berichtdoor L.deJong » 25 sep 2015 00:36

Mikali schreef:Ik heb uit interesse eens Minecraft geinstalleerd.
Moet bekennen dat ik er géén hol van snap
Godzijdank zijn er al ontelbaar veel youtube filmpjes zodat eea duidelijk word.

Ik weet nog niet wat ik ervan moet vinden ... :roll:

Minecraft moet je echt met vrienden spelen, en als je het eenmaal onder de knie hebt, dan zijn er altijd nog mods zoals feed the beast enz.
Ik vind het wel een leuk spel. En erg leuk om een server op te naaien door een boom te planten die even groot is als heel de minecraft wereld....
Again dat is met mods, werd mij overigens niet in dank afgenomen, zelfs nadat ik wat rondjes had getrakteerd bleef de woede aanhouden,
Dus nu FF geen MC..
I have some friends, some honest friends, and honest friends are few; My pipe of briar, my open fire, A book that's not too new.
-Robert W. Service

PPMP

Berichtdoor PPMP » 25 sep 2015 11:05

Toen ik met dit t-shirt door de supermarkt liep, riep een jongetje;"Kijk eens mam, die meneer heeft een t-shirt van MineCraft!"
Afbeelding
:evil: Aaaaahhhh...!!! ( :oops: Excuses, maar heb dus HELEMAAL NIKS met MC :cry: )

Pascal
"Fear can hold you prisoner, Hope can set you free."

Bananabox-Ninja
Contacteer:

Berichtdoor Bananabox-Ninja » 25 sep 2015 11:07

BWAHAHAHAHA!

Ik zal eerlijk zeggen, ik heb niks met MC.
Ik moest ook heel hard lachen toen er Minecraft LEGO uitgebracht werd.
:mrgreen:

"Ninja des forums"

Asmodeus

Berichtdoor Asmodeus » 25 sep 2015 11:41

Bananabox-Ninja schreef:BWAHAHAHAHA!

Dat ziet er echt niet uit, die MC LEGO

Bart Iron
Moderator

Berichtdoor Bart Iron » 25 sep 2015 12:18

PPMP schreef:Toen ik met dit t-shirt door de supermarkt liep, riep een jongetje;"Kijk eens mam, die meneer heeft een t-shirt van MineCraft!"
Afbeelding
:evil: Aaaaahhhh...!!! ( :oops: Excuses, maar heb dus HELEMAAL NIKS met MC :cry: )

Pascal

Die heb je toen zijn moeder even niet keek toch wel even aan zijn oor getrokken hoop ik? :lol:

MfOx

Berichtdoor MfOx » 25 sep 2015 13:59

Bananabox-Ninja schreef:BWAHAHAHAHA!

Briljant of niet? :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

L.deJong
Contacteer:

Berichtdoor L.deJong » 25 sep 2015 14:19

Ach ieder zo zijn ding, ik ben als 13 jarige begonnen met mc, zelf een amateur server (alleen via Lan) opgezet en dan gezellig met vrienden grote gebouwen maken,
Het is dus een beetje jeugd sentiment.
En het is lekker je creativiteit botvieren, speel het nu bijna nooit meer.
Het is nu vooral die oude stronghold crusader game die me in de ban heeft. En wow hearthstone etc.
I have some friends, some honest friends, and honest friends are few; My pipe of briar, my open fire, A book that's not too new.
-Robert W. Service

Bart Iron
Moderator

Berichtdoor Bart Iron » 26 sep 2015 00:50

Heartstone speel ik ook wel eens.

Deadl0ck

Berichtdoor Deadl0ck » 26 sep 2015 04:02

4 jaar lang een vrij grote mine craft community gerund, daarvoor al een andere server gerund, samen met notch gespeeld (maker van het spel) en credits gekregen voor een van de eerste grote bouwwerken in minecraft. Ben nu al zo'n 2 of 3 jaar klaar met multilayer minecraft, maar vermaak me nog steeds kostelijk met mod packs die veel toevoegen.

Heerlijk om in een wereld met 1 boom en 1 blokje aarde een hele wereld op te bouwen tot je een enorme self sustaining materie generatie hebt. Of om op een alien planet te landen en daar queeste te moeten doen.

Gewoon lekker in mijn eentje, de tijd vliegt.
Groet, Mark

Mikali

Berichtdoor Mikali » 27 sep 2015 06:54

Maar hoe leer je nu eigenlijk dat MC te spelen? door naar andere hun youtube filmpjes te kijken? of op de eoa wiki-site te lezen?
De meeste "nieuwe" (als dat nog bestaat...) games hebben altijd een soort van tutorial waar de basis effe word doorgelicht ...
"Een tevreden pijproker is geen onruststoker"

Deadl0ck

Berichtdoor Deadl0ck » 27 sep 2015 12:04

Mikali schreef:Maar hoe leer je nu eigenlijk dat MC te spelen? door naar andere hun youtube filmpjes te kijken? of op de eoa wiki-site te lezen?
De meeste "nieuwe" (als dat nog bestaat...) games hebben altijd een soort van tutorial waar de basis effe word doorgelicht ...

Niet, eigenlijk. Althans, niet in game. Als je geen zin hebt om doelloos dingen kapot te slaan met je handen, dan Is het inderdaad aan te raden een 'How to survive your first nights in minecraft' guide te zoeken. (of een andere benaming) of in ieder geval op de officiële mine craft wiki wat recepten te zoeken voor het maken van gereedschap.

Ook kun je tijdens wereld generatie voor game ode creative kiezen, dan heb je de beschikking over alles in je inventaris, kun je in ieder geval zien wat er zo'n beetje mogenlijk Is te vinden / maken.
Groet, Mark

Deadl0ck

Berichtdoor Deadl0ck » 27 sep 2015 12:23

Deadl0ck schreef:
Mikali schreef:Maar hoe leer je nu eigenlijk dat MC te spelen? door naar andere hun youtube filmpjes te kijken? of op de eoa wiki-site te lezen?

Niet, eigenlijk. Althans, niet in game. Als je geen zin hebt om doelloos dingen kapot te slaan met je handen, dan Is het inderdaad aan te raden een 'How to survive your first nights in minecraft' guide te zoeken. (of een andere benaming) of in ieder geval op de officiële mine craft wiki wat recepten te zoeken voor het maken van gereedschap.

Ook kun je tijdens wereld generatie voor game ode creative kiezen, dan heb je de beschikking over alles in je inventaris, kun je in ieder geval zien wat er zo'n beetje mogenlijk Is te vinden / maken.

Voor mij ook onderdeel van de charme trouwens. Het Is een spel van verkenning. Niet alleen van de wereld en van grotten, maar ook van wat de mogelijkheden zijn, hoe verder te komen. Terug naar hoe ik vroeger games speelde. Pak spel met titel wat me niks zei, gooi spel op de computer, opstarten, en uitvogelen wat het spel Is, wat de bedoeling Was. Jaren geleden was dat, toen het nog mogenlijk was om 80 procent van alle nieuwe spellen te kunnen spelen. Veel spellen nooit langer gespeeld dan 20 minuten, maar wel parels gevonden, ookal had ik geen idee wat ik aan het doen was.
Groet, Mark

yorrick

Berichtdoor yorrick » 28 okt 2015 13:14

Zijn er hier mensen die ervaring hebben met het niet kunnen afspelen/installeren van een spel?
het gaat om call of duty 2 ik krijg hem niet geinstalleerd op me pc ik draai windows 8.1 heb hem als admin geprobeerd en ook compatilbal met windows xp sp3. hoor het graag.
groeten yorrick

L.deJong
Contacteer:

Berichtdoor L.deJong » 28 okt 2015 14:05

yorrick schreef:Zijn er hier mensen die ervaring hebben met het niet kunnen afspelen/installeren van een spel?
het gaat om call of duty 2 ik krijg hem niet geinstalleerd op me pc ik draai windows 8.1 heb hem als admin geprobeerd en ook compatilbal met windows xp sp3. hoor het graag.

Kan je de game niet installeren of kan je hem niet starten?
Als je het spel niet kan starten:
bij mij hielp het dat ik iets in de microfoon plug stopte (zeg maar een 3.5 jack) dit heeft te maken met één of andere optie in de multiplayer.
Als dit niet werkt moet je even kijken naar de drivers, omdat het al een oude game is kan het zijn dat er ook wat oude drivers nodig zijn die je nog niet hebt geïnstalleerd.

Als dat niet werkt of je kunt de game niet installeren, dan kun je het beste even op youtube/google kijken wat voor andere mensen werkte.
bijv: https://www.youtube.com/watch?v=ZzamAhEk6K4
-Robert W. Service

Deadl0ck

Berichtdoor Deadl0ck » 28 okt 2015 14:55

yorrick schreef:Zijn er hier mensen die ervaring hebben met het niet kunnen afspelen/installeren van een spel?

10 jaar oude game draaien is altijd maar afwachten of het werkend te krijgen is.

Wellicht kun je hier wat mee, gezien je niet vertelt wat je precies in compatibiliteits modus gezet hebt.

http://pcgamingwiki.com/wiki/Call_of_Du ... ista_and_7

Helaas is het spel dusdanig oud dat de wiki niet geupdate is voor windows 8.
Groet, Mark

Terug naar “Andere hobbies”