Gamen

Naast het pijproken natuurlijk ...
keesvg

Re: Gamen

Berichtdoor keesvg » 24 okt 2014 23:31

Bananabox-Ninja schreef:Vandaag Civilization: Beyond Earth binnen gekregen.
Mijn arme PC-tje trekt het echt niet meer.
Maar wat een geweldig nieuw concept op basis van CiV V en die muziek!
Oh man ik smelt er helemaal van.

Dat doet altijd zeer, het moeten upgraden van de PC :(

Aaron

Berichtdoor Aaron » 25 okt 2014 00:08

Dolledokus schreef:
Aaron schreef:Ik speel zelf enkel nog World of Warcraft (binnenkort nieuwe x-pack) en waag me af en toe aan een spelletje uit de Total War serie (Shogun 2 is de laatste die gespeeld heb)

War Craft, vette game. Maar nooit World of gespeeld hier. Wel alle andere delen en expansion packs van Warcraft. Man o man wat was dat vet in het begin. Als je nu de graphics ziet lach je je suf dat je dat zo geweldig vond allemaal. Maar het blijft een klassiekertje.

Inderdaad, Warcraft is al wat verouderd maar de hele serie is fantastisch
No valid plans for the future can be made by those who have no capacity for living now. - Alan Watts

MfOx

Berichtdoor MfOx » 25 okt 2014 12:18

Dolledokus schreef:
Aaron schreef:Ik speel zelf enkel nog World of Warcraft (binnenkort nieuwe x-pack) en waag me af en toe aan een spelletje uit de Total War serie (Shogun 2 is de laatste die gespeeld heb)

War Craft, vette game. Maar nooit World of gespeeld hier. Wel alle andere delen en expansion packs van Warcraft. Man o man wat was dat vet in het begin. Als je nu de graphics ziet lach je je suf dat je dat zo geweldig vond allemaal. Maar het blijft een klassiekertje.

Ik vond die serie te gek (heb ook nooit WoW gespeeld). Vooral wanneer je meerdere keren op een 'poppetje' drukte, echt te gek (tranen gelachen): "Join the army they said." "See the world they said." "I'd rather be sailing." :D
"This way! No that way!" (tweekoppige Ogre) :D

Dolledokus

Berichtdoor Dolledokus » 27 okt 2014 05:28

MfOx schreef:
Dolledokus schreef:

Ik vond die serie te gek (heb ook nooit WoW gespeeld). Vooral wanneer je meerdere keren op een 'poppetje' drukte, echt te gek (tranen gelachen): "Join the army they said." "See the world they said." "I'd rather be sailing." :D

Hahaha ja idd. Keigoed hè!
Het is dat de graphics het niet willen en dat je het zelfs in een dosbox moet spelen om ze aan de praat te krijgen, maar anders zou ik em nog eens opstarten.

Overigens, wie kent het spel Darkcastle van de Mac?
Groet Dries,

Lid van de Terminus-club.

Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan.
Soms begrijp ik dingen verkeerd of snap ze niet direct, neem me niet kwalijk, ik ben Morfinist ;)

richard75
Contacteer:

Berichtdoor richard75 » 12 nov 2014 11:54

Dolledokus schreef:
MfOx schreef:
Dolledokus schreef:

Hahaha ja idd. Keigoed hè!
Het is dat de graphics het niet willen en dat je het zelfs in een dosbox moet spelen om ze aan de praat te krijgen, maar anders zou ik em nog eens opstarten.

Overigens, wie kent het spel Darkcastle van de Mac?

Tjeez, da's ff terug! Ja, die ken ik nog wel (van de Amiga 500 dan) :)

En vwb World of Warcraft, morgen bij thuiskomst ligt de CE versie van de game op me te wachten :) Het is niet de meest mooie game qua graphics, maar hij blijft boeien!!

FOR THE HORDE! ;)
"Gun Bruyere een tweede ronde, weggooien is zonde!"

"Een pijp is voor een onrustige ziel gelijk aan de liefkozingen van een moeder bij haar zieke kind"
Indiaans gezegde

richard75
Contacteer:

Berichtdoor richard75 » 12 nov 2014 12:32

Ok, name, rank & serial number :)
Was ff benieuwd naar welke server en faction je speelt :) :mrgreen:

"Een pijp is voor een onrustige ziel gelijk aan de liefkozingen van een moeder bij haar zieke kind"
Indiaans gezegde

Deadl0ck

Berichtdoor Deadl0ck » 12 nov 2014 19:29

Zelf inmiddels een jaar of 4 /5 terug opgehouden met WoW, want oh wat naar werd ik op het einde van elke keer inloggen, zelfde dingen grinden en weer uitloggen, wat een pijn deed het me om mijn hard verdiende levels en mounts door blizzard niet noemenswaardig gemaakt te zien worden door alles maar te versimpelen in elke nieuwe expansion.

Toch heb ik er mijn mooiste gaming herinneringen aan. Door de mensen met wie ik speelde, niet door de game zelf.

Als beginnende end game gnome warrior tank door naxx lopen, en opeens een tweede groep mobs getrokken zien worden met de woorden van de raid leader "Yeah, I was getting bored." en in gevecht belanden waar je eigenlijk nog niet klaar voor bent als groentje.

Als 4de tank van de guild een raid moeten leaden EN main tanken omdat alle vaste raid leaders en main tank niet op waren komen dagen... 2de raid ever in black temple... Confusion van new order aan, iedereen opdrachten geven op Teamspeak, en 3 bosses volledig platwalsen terwijl we de keer ervoor niet eens de eerste 2 dood kregen door aggro problemen met main tank, en van iedereen complimenten krijgen.

Headhunters van high ranking guilds die komen vragen of je misschien wilt joinen omdat ze goede dingen van je gezien en gehoord hebben, ookal heb je niet de beste gear.... terwijl je guild leader annex main warrior tank alleen maar commentaar heeft op je.

Mooie tijden.

Word tijd dat Blizzard Warcraft 4 uit gaat brengen.
Groet, Mark

Asmodeus

Berichtdoor Asmodeus » 12 nov 2014 20:02

Ik heb van 2005 tot begin 2013 gespeeld op Twisting Nether. Vooral tijdens TBC heel fanatiek; eigen guild, 3x P/W raiden. Daarna steeds meer casual gaan spelen en na Pandaland had ik het wel gezien. Fijn spel, maar ik ben het eens met Deadl0ck, het werd bij iedere grote update een beetje stompzinniger imho. Bovendien werd de sfeer op de server er ook niet beter op

Arclaud

Berichtdoor Arclaud » 12 nov 2014 23:30

Deadl0ck schreef:Zelf inmiddels een jaar of 4 /5 terug opgehouden met WoW, want oh wat naar werd ik op het einde van elke keer inloggen, zelfde dingen grinden en weer uitloggen, wat een pijn deed het me om mijn hard verdiende levels en mounts door blizzard niet noemenswaardig gemaakt te zien worden door alles maar te versimpelen in elke nieuwe expansion.

Exact dezelfde reden waarom ik ook rond die periode gestopt ben met WoW. Daarvoor heb ik er ook mooie tijden mee beleefd. Ik denk soms nog met enige weemoed terug aan de tijd dat ik als noob Tauren-Shaman in The Barrens rondhuppelde... :)
Het leven is wat onze gedachten ervan maken.

richard75
Contacteer:

Berichtdoor richard75 » 14 nov 2014 10:08

Was er in ieder geval helemaal klaar voor :D

10731033_10205117491718827_524573250050047018_n.jpg

Was 'gezellig' online samenzijn in WoW na de launch... :cry:

Wel een beetje jammer dat er een DDoS op Blizzard werd losgelaten precies vanaf het moment van live gaan! Wat een gescheld en gevloek op Blizzard zeg! Jammer jammer....
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.

Indiaans gezegde

BartVQ

Berichtdoor BartVQ » 15 nov 2014 17:50

Dolledokus schreef:Overigens, wie kent het spel Darkcastle van de Mac?

Ikke !
Ooit nog gespeeld op een geleende Mac SE, want het ding was te duur om aan te kopen toendertijd.
Geweldige game vond ik dat..

Dolledokus

Berichtdoor Dolledokus » 18 nov 2014 05:04

Superleuk die game. Pa had een Mac op kantoor, maar daar konden we helaas niet de hele dag gaan zitten tingelen ;)
Dus wat deden wij. Wij speelden overdag Ghost & Goblins bij de buurman, en in de avond Darkcastle bij Pa, hahahah!
Groet Dries,

Soms begrijp ik dingen verkeerd of snap ze niet direct, neem me niet kwalijk, ik ben Morfinist ;)

Bananabox-Ninja
Contacteer:

Berichtdoor Bananabox-Ninja » 05 mar 2015 15:59

ROCK BAND 4 AANGEKONDIGD!!!

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHH!!!!

http://www.kotaku.co.uk/2015/03/05/rock ... 4-xbox-one
An item at rest cannot be stopped.
Float like a butterfly, sting like a ninja.

"Ninja des forums"

Asmodeus

Berichtdoor Asmodeus » 05 mar 2015 18:58

Bananabox-Ninja schreef:ROCK BAND 4 AANGEKONDIGD!!!

Is dat met die koddige plastic gitaartjes ?

Bananabox-Ninja
Contacteer:

Berichtdoor Bananabox-Ninja » 05 mar 2015 19:17

Nee, da's Guitar Hero

Rockband is met die gitaren, datum, keyboard en microfoons

Afbeelding

"Ninja des forums"

Asmodeus

Berichtdoor Asmodeus » 05 mar 2015 19:28

Bananabox-Ninja schreef:Nee, da's Guitar Hero

Rockband is met die gitaren, datum, keyboard en microfoons

Afbeelding

Toch zie ik koddige plastic gitaartjes

Bananabox-Ninja
Contacteer:

Berichtdoor Bananabox-Ninja » 05 mar 2015 19:32

Dat zie je verkeerd :mrgreen:

"Ninja des forums"

Asmodeus

Berichtdoor Asmodeus » 05 mar 2015 19:38

Zijn het koddige houten gitaartjes dan ?
Just kidding, kan me de voorpret voorstellen, wordt vast een goed spel

Sidekickelvis

Berichtdoor Sidekickelvis » 05 mar 2015 20:20

Er is ook zo'n game waar je gewoon je eigen gitaar op aan kunt sluiten. Leuk voor gitaristen. Zag al flink wat moois voorbijkomen op YouTube.
Lekkah hooah, ik haw er wel van!

Moonhowler

Berichtdoor Moonhowler » 05 mar 2015 21:53

Bananabox-Ninja schreef:ROCK BAND 4 AANGEKONDIGD!!!

JAAAAAAAAAAAAA WOOHOO!
Howling for the masses!
Alles voor de BTW (Bier, Tabak en Wartaal)

Mijn pijpen collectie: viewtopic.php?f=41&t=5573&p=157262#p157262
Mijn Tabak collectie: viewtopic.php?f=48&t=6027

Deadl0ck

Berichtdoor Deadl0ck » 29 mar 2015 16:04

Ben op dit moment al meerdere uren kwijt aan city builder cities:skylines

Ben erg blij dat ik de nieuwe sim city nooit gekocht heb, en in plaats daarvan dit spel heb gehaald.

Binnenkort war of the overworld (dungeon keeper maar nieuw) en gta 5 op pc... Ik kan mijn lol op.
Groet, Mark

Asmodeus

Berichtdoor Asmodeus » 29 mar 2015 16:41

Deadl0ck schreef:Ben op dit moment al meerdere uren kwijt aan city builder cities:skylines

Ben erg blij dat ik de nieuwe sim city nooit gekocht heb, en in plaats daarvan dit spel heb gehaald.

Binnenkort war of the overworld (dungeon keeper maar nieuw) en gta 5 op pc... Ik kan mijn lol op.

War of the overworld, daar ben ik ook erg nieuwsgierig naar

L.deJong
Contacteer:

Berichtdoor L.deJong » 29 mar 2015 21:30

Heb zelf voor een blauwe maandag sim city5 gespeeld, in een woord: saai.
Weinig vernieuwing, al vindt ik het genre wel leuk.
Voor de rest ben ik het wachten op GTA5 zat.
Ik ben een PC gamer in hart en nieren, dus heb de game nog niet aangeraakt,
Dat nu dus constant de saledatum verschuift is niet prettig, kennen die gasten nog steeds niet een consolegame naar PC overzetten. Ze doen er wel erg lang over.
I have some friends, some honest friends, and honest friends are few; My pipe of briar, my open fire, A book that's not too new.
-Robert W. Service

Robbie-san

Berichtdoor Robbie-san » 29 mar 2015 23:21

Strictly skieten hier. Race spellen, GTA 1 tot 36 Role Playing games, niks voor mij.
Achter het vizier en gaan. Zal wel de ouwe infanterist in mij zijn.
:mrgreen:
Ad impossibile nemo tenetur

Deadl0ck

Berichtdoor Deadl0ck » 30 mar 2015 00:54

L.deJong schreef:Voor de rest ben ik het wachten op GTA5 zat.
Dat nu dus constant de saledatum verschuift is niet prettig, kennen die gasten nog steeds niet een consolegame naar PC overzetten. Ze doen er wel erg lang over.

Och, nadat rockstar besloot van hun hebberige kont af te komen, en het ding eindelijk te gaan porten na een jaar (want denk jij echt dat je daar nu al anderhalf jaar mee bezig zijn? Ga er maar niet vanuit. Zowel de ps4 en xbone werken op x86 architectuur, net zoals pc's. Porten van de een naar de ander is relatief gezien, een eitje. Ze willen bij rockstar gewoon zo veel mogelijk verdienen, dus als laatste uitbrengen op systeem met de meeste piraterij, en zullen pas zijn gaan porten naar pc na de release van de ps4/xbone versie.) vind ik het niet zo erg dat ze de release een paar weken uitstellen om te kunnen bugfixen. Liever dat dan deel uitmaken van een beta op full price.
Groet, Mark

Massis
Administrator
Contacteer:

Berichtdoor Massis » 30 mar 2015 11:40

L.deJong schreef:Heb zelf voor een blauwe maandag sim city5 gespeeld, in een woord: saai.
Weinig vernieuwing, al vindt ik het genre wel leuk.
Voor de rest ben ik het wachten op GTA5 zat.

Los van alle onzin en gezeik met rockstar de afgelopen 2 jaar kan ik toch alleen maar zeggen dat GTA V zowat het vetste is dat ik ooit gespeeld heb...
De nieuwe heists hebben VééL te lang geduurd eer ze er waren (echt triest hoe lang dat duurde), de connectieproblemen zijn echt op het belachelijke af, maar het is ZO vét om te spelen, dat ik gewoon toch terug blijf gaan telken.

Van de week ga ik (zodra ik een 4de persoon vind met headset die mee wil doen) de criminal mastermind challenge oppakken. Alle heists na elkaar, met dezelfde crew, op hard, zonder doodgaan. Duurt naar schatting een uur of 8-9 om voor elkaar te krijgen als het nérgens misgaat.

En daar kunnen veel bedrijven dan weer een puntje aan zuigen: 10u extra gameplay als GRATIS DLC...
Website: massispipes.com
Instagram:@MassisPipes
Facebook: MassisPipes

Dolledokus

Berichtdoor Dolledokus » 19 apr 2015 04:31

Goeiemorgens allen ;)

Hmm, GTA is leuk. Maar nou ook weer niet zó leuk. Ik heb er een enkel deel van. Maar om eerlijk te zijn speel ik ze niet of amper. Dan ben ik meer te porren voor een goeie racegame. The Crew word op dit moment veel gedaan hier. Of Forza. Of Gran Turismo van de Playstation is machtig mooi.
En anders haak ik wel aan bij Robbie-san, achter het vizier en héél vaak dood neervallen en vooral niks raken hahaha.

Moet wel bekennen dat ik oren heb naar die nieuwe GTA. Her en der goeie verhalen over. Zoonlief is er ook al dol van. Dus dan moet de game toch goed zijn lijkt me? Je kunt dan tegenwoordig veel online zijn met een game. Maar mijn vraag ligt anders. Wat is voor GTA nu het voordeel van online zijn dan?
Of is het zoals bij veel andere games niet meer dan een andere speler aftroeven? Of hebben ze het zo in elkaar gestoken dat je moet samenwerken? Zoals in The Crew bijv. Je hebt mensen nodig in je factie om bepaalde opdrachten te kunnen doen. Das met een solo escape overigens, want (als voorbeeld even) The Crew is nu een paar jaar oud, dus als je geen vrienden vind die het spelen, dan loop je hopeloos vast.

Overigens begint deze pagina met de battle of the consoles, lol.
Maar ook hier staat het spul inmiddels gebroederlijk naast elkaar.
Zo, en nu een rondje knallen. We gaan the USA maar eens onveilig maken ;p
Groet Dries,

L.deJong
Contacteer:

Berichtdoor L.deJong » 29 apr 2015 16:32

Ik heb jammer genoeg geen ps/xbox omdat ik al een enorm goeie pc heb, vin ik het zonde om er ook nog een ps/xbox bij te halen,
hierdoor kan ik dus geen Forza spelen, wat ik wel erg graag wil, maar er blijft gelukkig genoeg leuke games op de pc uitkomen.
GTA V inmiddels gespeeld, 2 woorden: verfrissend en GTA, ja er zitten nieuwe elementen in maar het blijft toch het GTA dat ik gewend ben.
De karakters vindt ik allemaal goed, maar de voorkeur gaat uit naar Trevor en Michael.
Online versie nog niet gespeeld, maar weet zeker dat dat ook ontzettend cool is, zolang je een paar maten hebt die het ook spelen.
Een ander spel wat lache is om met je maten te spelen is, Mortal kombat X, bruut en goor, maar ja het is en blijft Mortal Kombat.
I have some friends, some honest friends, and honest friends are few; My pipe of briar, my open fire, A book that's not too new.
-Robert W. Service

pijpliefhebberrobin

Berichtdoor pijpliefhebberrobin » 01 mei 2015 20:44

Ik speel zelf graag world if tanks en door een collega weer actief opgepakt. Altijd met gup mods gespeeld. Na de laatste update 8 nieuwe geinstalleert waar van ik er 5 werkend had. Ben van 19:00 tot 04:28 mee bezig geweest. Vanochtend werkte en vanmiddag ook. Maar nu s avonds door een kleine update ho maar. Zit ik weer met mannen opgescheept en weer vloekend achter de laptop.....
The eagle flies alone!

Dolledokus

Berichtdoor Dolledokus » 02 mei 2015 04:31

Gup mods? Euuhhh... wee tee ef?
Groet Dries,

Terug naar “Andere hobbies”