Stevie heeft in zijn negen jaar slechts twee of drie keer shampoo gezien, de twee die ik zeker weet was na het niet kunnen onderscheiden van kroos en gras

p.s. grandioze actie foto, bij de weg.
Ja gaat snel herobvoorburg schreef:Leuk Martin, ik verbaas me erover hoe snel het op
een herder begint te lijken.
Wat een mooie lieve aanwinst paasei en mevr. PaaseiPaasei schreef:Ons nieuw huis- en familiegenootje : Labradorteefje Lena
3.5 jaar, en tien kilo te zwaar dus gelijk op dieet.
Heel lief, aanhankelijk en enthousiast met de subtiliteit van een stormrammetje.
Lena was het slachtoffer van een vechtscheiding: geen van beide scheidende partners wilde haar en dus belandde ze terug bij de fokker, waar wij haar dan meekregen.
Om de feestvreugde te vergroten werd de jongedame loops op de dag dat ze hier binnen kwam (25 november)
Gelijk heel leuk, kreeg ze een broek aan om het gedruppel te voorkomen, moeten we er toch op letten dat Django er niet op wil want pups willen we echt niet (zou niet goed zijn voor Lena met haar overgewicht) en mag ze tot nader order in d'r uppie in de keuken slapen - 's nachts slapen wij namelijk ook en kunnen we eventuele nachtelijke hondenfeestelijkheden niet in de gaten houden. Aan de andere kant wel makkelijk, nu weten we het tijdstip van haar loopsheid, en kunnen we over drie maanden de jongedame even laten helpen.
en beide hondjes lekker slapend onder de computertafel. De donkerdere is Django
Het gaat inderdaad heel snel...bijna te snel....ze is zo leuk als pup.robvoorburg schreef:Leuk Martin, ik verbaas me erover hoe snel het op
een herder begint te lijken.
Doen we ondertussen inderdaad.Mme Bommel schreef: Werkt echt goed en haar brok verminderen uiteraard. Ze hebben vol gevoel. Ik zou zeggen 1 blik per dag over 2 maaltijden, bij de verminderde brok
Prachtig Martin,
Bommel schreef:Ehm, erg herkenbaar Martin.
Omdat 't baasje zelf ook in slaap valt?Eliminator schreef: Inderdaad heel erg herkenbaar,.... je wilt niet weten hoelang je je plas op kan houden Rob in zo'n geval, geweldige foto.