Instagram and Smoke

Naast het pijproken natuurlijk ...
MilleLuci
Contacteer:

Instagram and Smoke

Berichtdoor MilleLuci » 28 jan 2018 09:33

Even een onderwerpje aansnijden. Wellicht kunnen we elkaar hiermee ook weer verder op de digitale weg helpen.
Ik ben een digibeetlexcie maar onderneem pogingen om het te begrijpen en te proberen. De digi reikwijdte kan groot worden of zijn als je weet hoe en wat. Een mooi fotografisch medium is Instagrammy. Mee bezig maar zou graag vanuit de praktijk wat meer willen weten. Puur vanuit professie wil ik dat gebruiken en inzetten. Dus ook de mooie tampers de wereld van het mooie pijproken verder brengen. Ik zit er al op en geheel openbaar milleluci66. Nou, graag ontvang ik tips and trucs. Do's and Dont's. ThnX
Zonnige Groet,

Magistrale Glinstering vanuit Emotie
Mille Luci
Afbeelding

The_Undertaker
Administrator

Re: Instagram and Smoke

Berichtdoor The_Undertaker » 28 jan 2018 11:02

Een goede mix van hashtags gebruiken. Een aantal 'grote' (hashtags waar al veel berichten aan kleven) en een aantal kleinere/specifiekere. Zelf ben ik ook actief met Instagram, niet voor mezelf maar voor een klant, en een goed en slim gebruik van hashtags (soms wel 20, afhankelijk van het bericht) werken goed.
"The greatest difficulty is the mental resistance to things that arise, and the underlying assumption that they should not." - Eckhart Tolle

Sidekickelvis

Berichtdoor Sidekickelvis » 28 jan 2018 12:48

Er word veel gedaan op Instagram door o.a. de Dagners. Die worden dan weer gevolgd door heel veel pijprokers in de VS. Als je gaat volgen kun je reageren op hun posts met foto's e.d. Iedereen die hen volgt zien dan je foto's. Dat is een grote potentiele afzetmarkt.
Lekkah hooah, ik haw er wel van!

MilleLuci
Contacteer:

Berichtdoor MilleLuci » 28 jan 2018 16:38

Thanks UT en SKE. Je hebt het over grote en kleine #. Ik moet nog begrijpen wat je dan allemaal ertussen zet enz. Tis wiskundig en ook logisch nadenken dan!? Misschien ff tip geven op iets wat op mijn Instagram staat?
Zonnige Groet,

Mille Luci
Afbeelding

The_Undertaker
Administrator

Berichtdoor The_Undertaker » 28 jan 2018 19:24

Wanneer je bepaalde hashtags even in de zoekfunctie intypt, zie je hoeveel berichten daar aan vast hangen. Sommige hashtags laten bepaalde berichten automatisch in de zoek-feed van mensen verschijnen die vaker afbeeldingen met gelijke hashtags een hartje hebben gegeven.

#sculpture is er zo een, met 10 miljoen berichten. Natuurlijk ben je dan een van die 10 miljoen, maar automatisch is het er een die dus bij mensen die van sculptures houden, in het zoeklijstje kan verschijnen.

Wanneer je een pipetamper plaatst, gebruik dan bijvoorbeeld ook de hashtags ' #pipetobacco #pipeclub #pipecommunity '. Kijk ook vooral af bij andere gerelateerde posts, welke hashtags daar gebruikt worden.

Mochten bepaalde items te koop zijn, vermeld dat dan ook in de bijgaande tekst.

Sidekickelvis schreef:Als je gaat volgen kun je reageren op hun posts met foto's e.d. Iedereen die hen volgt zien dan je foto's. Dat is een grote potentiele afzetmarkt.

Hoe bedoel je dat precies SKE? Je kunt niet met foto's op andermans post reageren zover ik weet, en wanneer je er op reageert met een gewone tekst, dan moeten mensen toch eerst nog eens je profiel openen voor ze je foto's zien, of mis ik een functie?
"The greatest difficulty is the mental resistance to things that arise, and the underlying assumption that they should not." - Eckhart Tolle

PPMP

Berichtdoor PPMP » 28 jan 2018 20:06

#watUTzegt!!! (Want zo bereik je inderdaad je publiek én like berichten van bedrijven en mensen die met dezelfde insteek zaken plaatsen als jij.)

Pascal
"Fear can hold you prisoner, Hope can set you free."

Sidekickelvis

Berichtdoor Sidekickelvis » 28 jan 2018 20:10

Bij mijn weten kan dat wel.

Waarschijnlijk moet je dat zelf instellen als je volgers wil laten reageren zie ik net. De Dagners geven de mogelijkheid om op al hun foto's en video's met een foto, video of chatbericht te reageren. Hoe het werkt weet ik niet.

The_Undertaker
Administrator

Berichtdoor The_Undertaker » 28 jan 2018 20:55

Sidekickelvis schreef:Bij mijn weten kan dat wel.

Ben je niet in de war met Facebook? Ik vind de Dagners niet op Instagram, wél op Facebook, waar je inderdaad met plaatjes kunt reageren.

Edit: Ik vind ze wel op Instagram (@dagnerpipes) maar ik zie niemand daar met afbeeldingen reageren.

Wat wel mogelijk is, is grotere partijen 'taggen' in je afbeeldingen, dan kom je tevoorschijn op een tabje van afbeeldingen waarin het betreffende account getagged is, maar geen hond die daar naar kijkt (denk ik?) en daarnaast is dat nogal guerilla-marketing tenzij het echt met het betreffende account te maken zou hebben.

Sidekickelvis

Berichtdoor Sidekickelvis » 29 jan 2018 00:24

Je moet ze volgen denk ik. Ik krijg de mogelijkheid wel namelijk.

MilleLuci
Contacteer:

Berichtdoor MilleLuci » 30 jan 2018 20:13

ThnX ga dit van het wknd eens goed bekijken en invoeren!
Zonnige Groet,

Mille Luci
Afbeelding

Terug naar “Andere hobbies”