Music and bikes, across the USA

Naast het pijproken natuurlijk ...
Eliminator
Moderator

Music and bikes, across the USA

Berichtdoor Eliminator » 25 sep 2017 22:04

Zoals vele van jullie weten krijg ik Mme niet mee naar bestemmingen verder dan een uur of drie vliegen.

Geen probleem natuurlijk, prachtige plekken te bereiken in die tijd, dit jaar samen Portugal aangedaan.

Toch wil ik om het jaar een verdere reis maken, heb vorig jaar besloten te stoppen met alles uit te stellen tot ‘later’, komt dat later wel en ik welke vorm.

Die beslissing heeft vorig jaar geleid tot een geweldige reis door Azie die ik samen met onze Undertaker heb gedaan, dat is absoluut geen foute beslissing geweest, integendeel.

Wetende dat ik geen bikers ken ik mijn directe vriendenkring en al zeker geen gefortuneerde bikers die dit kunnen financieren, gooi ik het over de zelfde boeg, why not !

Dit jaar was voor Mme, volgend jaar echter heb ik de plannen een motortrip te doen door The US of A, en niet zomaar een stukje toeren, maar een trip waarin ik mijn twee grootste hobby’s combineer.

Motoren en toffe muziek, rock, blues, jazz te beluisteren in de steden die als bakermat gezien kunnen worden van enkele van deze stromingen.

Zestien dagen kilometers maken op een HD of Indian (of andere motorfiets) en genieten van barretjes in Nashville, Memphis en New Orleans.

Er zijn natuurlijk meerdere aanbieders van dergelijke reizen, maar om een idee te krijgen, bijvoorbeeld deze trip: http://www.crossroadsmotortours.nl/tour ... and-bikes/

Bikers genoeg hier, dat weten we allemaal, liefhebbers van een stukje leuke muziek met een drankje erbij ook.

Maar zit tussen die groep mensen iemand die ook een trip als deze een droom lijkt en die droom van zijn bucketlist af wil strepen ?

Hoor graag van u !
Afbeelding

MilleLuci
Contacteer:

Re: Music and bikes, across the USA

Berichtdoor MilleLuci » 25 sep 2017 22:08

Prachtig! Gaan en inderdaad nix uitstellen tot één of ander later! Nu!
Zonnige Groet,

Magistrale Glinstering vanuit Emotie
Mille Luci
Afbeelding

Bommel

Berichtdoor Bommel » 25 sep 2017 22:35

Rock, blues, jazz en goede echte country.....yes maar Bommel op een knetterfiets door het Nieuwe Land is geen combi.
Maar doen wat je wilt doen en niet uitstellen tot later is een lijfspreuk die iedereen met zich mee zou moeten dragen.
Hopelijk wordt het een reis net als die door Azië met een of wellicht meerdere forum knetterfiets liefhebbers.
Afbeelding

The_Undertaker
Administrator

Berichtdoor The_Undertaker » 25 sep 2017 23:24

Goed initiatief weer Eli! Heb zelf het benodigde papiertje niet, anders was het wel verrekte aantrekkelijk weer. Voor degenen die er over denken, ik kan u meedelen dat Eli een uitstekende reisgenoot is, niet moeilijk en wel makkelijk :D
"The greatest difficulty is the mental resistance to things that arise, and the underlying assumption that they should not." - Eckhart Tolle

Eliminator
Moderator

Berichtdoor Eliminator » 25 sep 2017 23:36

:mrgreen: (T)
Afbeelding

Massis
Administrator
Contacteer:

Berichtdoor Massis » 26 sep 2017 09:19

The_Undertaker schreef:Goed initiatief weer Eli! Heb zelf het benodigde papiertje niet, anders was het wel verrekte aantrekkelijk weer. Voor degenen die er over denken, ik kan u meedelen dat Eli een uitstekende reisgenoot is, niet moeilijk en wel makkelijk :D

Wat hij zei!

Across the USA staat sowieso op mijn bucketlist, ofwel op een motor, ofwel in een oude Mustang cabrio, maar ook ik heb nog geen motorrijbewijs :p (of geld voor zo'n reis... Staan al 4 reizen/reisjes gepland volgend jaar...)
Website: massispipes.com
Instagram:@MassisPipes
Facebook: MassisPipes

Eliminator
Moderator

Berichtdoor Eliminator » 26 sep 2017 18:39

Dit is overigens ook een leuke trip, deels dezelfde maar met bezoek aan Jack Daniels
https://www.usamotorreizen.nl/motorgroe ... s-whiskey/
Afbeelding

Harry

Berichtdoor Harry » 26 sep 2017 23:23

Ik ben in juli naar de states geweest, we reden in een nieuwe Cadillac van New Orleans naar New York, via Vicksburg, Clarksdale, Ferriday, Memphis, Nashville, Asheville en Annapolis. Muziekmekka's alom. Behalve Vicksburg. Fantastische reis was het....

Tobias Tobit

Berichtdoor Tobias Tobit » 27 sep 2017 18:18

Alleen jammer dat Eli geen tijd heeft om rond te rijden. Hij moet alle Amerikaanse bestellingen voor het hele PRF doorsturen dus hij zit alleen maar op de DHL te wachten en naar het postkantoor heen en weer kan ie even op de motor
Tobias 6:8,9 indien iemand gekweld wordt van de duivel of boze geest, moet gij roken die voor die man of die vrouw, en hij zal niet meer gekweld worden.

Eliminator
Moderator

Berichtdoor Eliminator » 27 sep 2017 18:19

:mrgreen:
Afbeelding

Bananabox-Ninja
Contacteer:

Berichtdoor Bananabox-Ninja » 28 sep 2017 10:06

Papiertje wel en de zin, maar niet de financien. :(
An item at rest cannot be stopped.
Float like a butterfly, sting like a ninja.

"Ninja des forums"

Arclaud

Berichtdoor Arclaud » 28 sep 2017 13:39

Poeh, 't is zeker een droom, en op de bucket list staat het ook. Echter net terug van een auto road trip door Schotland, die eigenlijk een motor roadtrip had moeten zijn. Door een schuiver en een gebroken pols vlak voor vertrek heeft het helaas niet mogen zijn. Nu echter grote kosten aan de motorfiets, dus ik red de USA helaas niet.. :evil:
Het leven is wat onze gedachten ervan maken.

Luys
Moderator

Berichtdoor Luys » 28 sep 2017 15:25

Puik plan! Ik ga zeker mee!

Is mijn eerste reactie...

Maar (zie topic: Motor rijden) het geld is een beetje op :oops: En als we zoiets gaan doen, dan wil die motormuts van me ook mee, en dan word het nog eens wat duurder.

Dus mocht het over een paar jaar (als we wat beter in onze slappe was zitten) nog eens over gedaan moeten worden (of onverhoopt er nog niet van gekomen zijn) dan gaan we dat zeker doen!
Pijproker des forums

Eliminator
Moderator

Berichtdoor Eliminator » 28 sep 2017 23:56

Crap, bijzonder slechte timming dus, jammer !
Afbeelding

Terug naar “Andere hobbies”