Darten

Naast het pijproken natuurlijk ...
Tobias Tobit

Re: RE: Re: Darten

Berichtdoor Tobias Tobit » 04 jun 2017 10:09

Eliminator schreef:Vandaag een flinke mail richting nu.nl gestuurd, grotendeels een klacht,... daarnaast een open sollicitatie om vrijwillig, wat mij betreft onbetaald (als er maar wat entree kaartjes te verdienen zijn :wink: ) darts-verslaggever te worden.
Ik zal een hoop moeten leren, maar minder dan degene die het nu doet.

KIJK DE FUCKING WEDSTRIJDEN !

Neem de sport serieus, of stop er gewoon mee,..... 'we' zijn al jaren heer en meester dus een beetje serieuze interesse zou best mogen, maar een stuk te laten schrijven door iemand die de wedstrijden duidelijk niet heeft gezien, come on ! :roll:

Het hele wedstrijd verloop, de volgorde van de single-wedstrijden, compleet uit de duim gezogen. Hoe komen ze er mee weg.
:evil:

Pas maar op, voor je het weet sta je met een vermelding bij "beroemde pijprokers"
Tobias 6:8,9 indien iemand gekweld wordt van de duivel of boze geest, moet gij roken die voor die man of die vrouw, en hij zal niet meer gekweld worden.

Eliminator
Moderator

Re: Darten

Berichtdoor Eliminator » 04 jun 2017 15:43

:lol: :lol:
Afbeelding

Bommel

Berichtdoor Bommel » 04 jun 2017 19:10

Zal wel een leuk begin zijn van een carrière move.
Afbeelding

Eliminator
Moderator

Berichtdoor Eliminator » 04 jun 2017 23:15

Vanmorgen toen ik het onzin verhaal aan Mme wilde voorlezen was het flink aangepast :roll: , denk ze meerdere klachten hebben gehad :lol:

Maar zonder dollen, iemand die een beetje fanatiek darts volgt, had al fouten kunnen lezen zonder één dart van de hele wedstrijd gezien te hebben. Da's toch best knap.

Maar goed, team The Netherlands is winnaar (T) had graag Belgie als finalist gezien maar de halve finale bleek hun struikelblok te zijn, jammer, die gasten verdienen een serieuze titel.
Afbeelding

Eliminator
Moderator

Berichtdoor Eliminator » 17 sep 2017 23:29

Wat een geweldig leuke winnaar na een geweldig spannende finale !

Tuurlijk zie ik er graag een Nederlander staan, bij voorkeur in het groen, maar Mensur als kampioen van de Champions League, ge-wel-dig en vooral ook dik verdiend !
Lelijke stijl van gooien, enorm vertragend, maar nooit om de tegenspeler uit zijn spel te halen,... het is gewoon zijn manier.

Maar Anderson twee keer verslaan in een weekend, Wright, Chisnall en van Barneveld, het zijn niet de eerste de beste.

Sympathieke gast en zijn geluk na de overwinning straalde er af, erg leuk om te zien !
Afbeelding

Arno
Contacteer:

Berichtdoor Arno » 18 sep 2017 11:45

Heb gisteren ook met plezier naar de finale gekeken!
Afbeelding

Eliminator
Moderator

Berichtdoor Eliminator » 11 okt 2017 08:31

Kaartje over voor de Premier League Darts in Ahoy Rotterdam 14 april 2018.

Een collega van me zou mee gaan, maar blijkt helemaal niet in het land te zijn die week, slimmerd :mrgreen:

1e Ring kosten 34 euro wie o wie ?
Afbeelding

Terug naar “Andere hobbies”