Chris Morgan Bones Pipes

Alles over de pijp zelf...
Gebruikersavatar
Kees Flake
Berichten: 3038
Lid geworden op: 17 nov 2012 16:27
Locatie: dongen

Re: Chris Morgan Bones Pipes

Bericht door Kees Flake »

Eliminator ik heb net een Bones aangeschaft en moet zeggen een vertreffelijke roker.
Ondanks dat het pijpje zo kort is wordt de kop niet echt warm en vocht blijft weg (goede droogroker dus)
In de kop zit geen in rookpasta en ik rook hem in met 4th generation 1855 tabak en gelijk de smaak van de tabak.
Dan de prijs daar hoef je het niet voor te laten plus minus 45 euro.
Ik had van Rocker gehoord dat het een goede roker is en heb de gok gewaagd en ben tevreden.
Succes met je keuze.
De grootste rijkdom is tevreden zijn met weinig.

gr. kees Flake

Gebruikersavatar
Sidekickelvis
Berichten: 4951
Lid geworden op: 28 dec 2012 19:11
Locatie: Pijnacker

Re: Chris Morgan Bones Pipes

Bericht door Sidekickelvis »

Eliminator schreef:Dat laatste is al snel, nieuw vind ik de pijpen namelijk helemaal niet zo bijzonder naar mijn bescheiden mening, dat bedoel ik niet lullig, slechts mijn mening,

De snelle en fraaie verkleuring vind ik dan wel weer een meerwaarde hebben en doen mij twijfelen een exemplaar aan te schaffen.
Gister twee binnen gekregen. Inderdaad niet heel bijzonder qua uiterlijk maar voor 5 tientjes (Haddock's) kun je ook geen Winslow oid verwachten. Lijkt me in jouw geval uitermate geschikt als festival pijp. Roken erg fijn.
Executeur Testamentair des Forums! tegen wil en dank!

Gebruikersavatar
Jekke
Berichten: 1001
Lid geworden op: 24 jul 2016 00:44
Locatie: Bornem

Re: Chris Morgan Bones Pipes

Bericht door Jekke »

Ik kan enkel de mening van de heren hierboven delen.....ik vind het geweldige rokertjes.
Momenteel 3 Bones pijpjes en 3 Blackjacks en persoonlijk vallen de Bones pijpjes me meer in de smaak qua look.
Het feit dat ze, zoals Kees schreef, droog roken en ze helemaal niet heet worden vind ik een groot voordeel....ik heb er andere in mijn collectie die heel heet worden aan de kop.
Persoonlijk zijn het voor mij ideale pijpen voor wandelingen met de honden of als ik in de bossen zit tijdens de jachtdagen......en voor de prijs hoef je het helemaal niet te laten.
Dat ze nu in Nederland makkelijker verkrijgbaar zijn heeft enkel voordelen....zo ben je van de hoge invoerrechten en hoge verzendingskosten uit Amerika af.

Gebruikersavatar
Kees Flake
Berichten: 3038
Lid geworden op: 17 nov 2012 16:27
Locatie: dongen

Re: Chris Morgan Bones Pipes

Bericht door Kees Flake »

Eliminator heb nog ff zitten denken hoe ik je kan helpen met je keuze en kwam tot volgende conclusie.
Als je een ander model neemt als ik heb en het bevalt je niet neem ik hem over van jouw .
Laat maar horen wat je ervan vind.

Groet Kees Flake.
De grootste rijkdom is tevreden zijn met weinig.

gr. kees Flake

Gebruikersavatar
polleke
Berichten: 337
Lid geworden op: 16 feb 2013 21:36

Re: Chris Morgan Bones Pipes

Bericht door polleke »

Huub schreef:Hallo,

Vandaag kreeg ik onderstaande nieuwsbrief van Chris Morgan.

Bones are back in town!

New Bones Pipes are now in stock! There are now 25 shape categories to choose from. We've got everything from Stubbys to classics. Even some new unique stuff like the "Short Billy" or the "Weird Rhodesian". Whatever your shape preference is, we have a pipe for you. 



Bones Pipes have quickly become a favorite of the pipe community due to their economical price and "no-BS" appearance . Whether you're looking for your first pipe or just want to grow your rotation, Bones Pipes are a great choice. Just ask around
778f69b0-367a-439d-b37c-fe4353ebc44a.jpg
Krijg de foto s niet tot leven op mijn i pad !!! [emoji848][emoji53][emoji30]wat gaat er fout .? Ben nieuwschierig naar de pijpjes !![emoji53][emoji30]

Gebruikersavatar
Deadl0ck
Berichten: 2151
Lid geworden op: 09 mar 2012 15:07
Locatie: Fout bij GPS bepaling.

Re: Chris Morgan Bones Pipes

Bericht door Deadl0ck »

polleke schreef: Krijg de foto s niet tot leven op mijn i pad !!! [emoji848][emoji53][emoji30]wat gaat er fout .? Ben nieuwschierig naar de pijpjes !![emoji53][emoji30]
De foto is corrupt, dus zowiezo niet goed te bekijken.

Je kan altijd hier een blik werpen. http://www.morganpipes.com/store/p61/Bones_Pipes.html
Groet, Mark

Gebruikersavatar
George Bertram
Berichten: 1390
Lid geworden op: 28 dec 2017 15:36
Locatie: Hulst

Re: Chris Morgan Bones Pipes

Bericht door George Bertram »

Ik ben één van die beginnende pijprokers die op zoek is naar wat het best bevalt qua pijp en tabak.
Geïnteresseerd naar de puurheid van de pijp heb ik ondertussen 3 bones gekocht; een straight/billiard, een stubby zulu dog en een stubby rhodesian. De straight en de zuludog ben ik al aan het gebruiken; de rhodesian ligt 'nog te wachten' tot ik zeker weet er wel of geen kleurtje aan te geven. Maar als beginnend roker ben ik heel erg tevreden over de pijpjes. Ze roken bijzonder goed (btw allen 9 mm filter), de verkleuring vind ik heel mooi en ze worden niet overdreven warm. Naar mijn heel bescheiden ervaringen met pijproken zeker aan te bevelen voor beginnende rokers. Ik ben fan.
Fumo et Emergo ;p

Gebruikersavatar
roocker
Berichten: 956
Lid geworden op: 01 nov 2016 19:31
Locatie: Geertruidenberg

Re: Chris Morgan Bones Pipes

Bericht door roocker »

George Bertram schreef:Ik ben één van die beginnende pijprokers die op zoek is naar wat het best bevalt qua pijp en tabak.
Geïnteresseerd naar de puurheid van de pijp heb ik ondertussen 3 bones gekocht; een straight/billiard, een stubby zulu dog en een stubby rhodesian. De straight en de zuludog ben ik al aan het gebruiken; de rhodesian ligt 'nog te wachten' tot ik zeker weet er wel of geen kleurtje aan te geven. Maar als beginnend roker ben ik heel erg tevreden over de pijpjes. Ze roken bijzonder goed (btw allen 9 mm filter), de verkleuring vind ik heel mooi en ze worden niet overdreven warm. Naar mijn heel bescheiden ervaringen met pijproken zeker aan te bevelen voor beginnende rokers. Ik ben fan.
Zijn inderdaad goede pijpen . Heb zelf een Zulu dog en ben zeer content , zie pagina 3 . Veel plezier met uw hobby .

Gr , Jeroen .

Gebruikersavatar
polleke
Berichten: 337
Lid geworden op: 16 feb 2013 21:36

Re: Chris Morgan Bones Pipes

Bericht door polleke »

En ik krijg de foto s niet !! Jullie allemaal mooie kommentaren , en ik zie niet waar het over gaat [emoji53][emoji849][emoji30][emoji848]

Gebruikersavatar
polleke
Berichten: 337
Lid geworden op: 16 feb 2013 21:36

Re: Chris Morgan Bones Pipes

Bericht door polleke »

Johw ! Nu lukt ie wel ! Mooi spul boys !

Plaats reactie