Bikkels, die pijprokers !

Muziek, literatuur, beeldende kunst etc.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Eliminator
Moderator
Berichten: 15085
Lid geworden op: 25 okt 2010 09:34
Locatie: Pijnacker

Bikkels, die pijprokers !

Bericht door Eliminator »

Afbeelding

Gebruikersavatar
Wowbagger
Berichten: 6378
Lid geworden op: 14 jun 2012 10:31

Re: Bikkels, die pijprokers !

Bericht door Wowbagger »

Inderdaad zeg, macBaren scottish mixture uit een Falcon... Zo'n helse kwelling gun je toch niemand?

kiske

Re: Bikkels, die pijprokers !

Bericht door kiske »

Die zal den ijsbeer den nog brandende pijp op den kop leeggeklopt hebben!

kiske

Re: Bikkels, die pijprokers !

Bericht door kiske »

Wowbagger schreef:Inderdaad zeg, macBaren scottish mixture uit een Falcon... Zo'n helse kwelling gun je toch niemand?
Ook nog een echte zelfkastijder? Wat een kerel!

Gebruikersavatar
Eliminator
Moderator
Berichten: 15085
Lid geworden op: 25 okt 2010 09:34
Locatie: Pijnacker

Re: Bikkels, die pijprokers !

Bericht door Eliminator »

Whahaha, LOL :lol: :lol:
Afbeelding

Gebruikersavatar
Freark
Berichten: 523
Lid geworden op: 05 mei 2014 21:31
Locatie: Steenwijk

Re: Bikkels, die pijprokers !

Bericht door Freark »

Ja, toen hij in een eenzaam hutje onderzoek aan het doen was, was het misschien wel een bikkel.
Nu vindt met veel tamtam een "grote wetenschappelijke expeditie" plaats, die er uit bestaat dat 55 man op kosten van de overheid naar Spitsbergen vliegen en 9 dagen op een cruiseschip verblijven. Het woord "expeditie" doet de helden uit het heroïsche tijdperk van het poolonderzoek in het graf omdraaien. De conclusies over "de invloed van het menselijk handelen" zijn ongetwijfeld al geschreven, dus dan moet het wetenschappelijke waarschijnlijk komen van de kunstenaars, bestuurders en toeristen. Een vakantietochtje voor watjes. Bah.
Des Weerelts Eer is niet dan Roock
Maer Roock is d’Eer des Weerelts Oock

Gebruikersavatar
The_Undertaker
Administrator
Berichten: 8798
Lid geworden op: 22 nov 2012 17:37

Re: Bikkels, die pijprokers !

Bericht door The_Undertaker »

Freark schreef:Ja, toen hij in een eenzaam hutje onderzoek aan het doen was, was het misschien wel een bikkel.
Dat is hij nog steeds, want de vorm van deze expeditie staat de beste man totaal niet aan, dat is wel te horen in het interview achter het NOS-linkje.`

Wat een kerel, karakter heeft ie wel zo op 't eerste gezicht.
"The greatest difficulty is the mental resistance to things that arise, and the underlying assumption that they should not." - Eckhart Tolle

Gebruikersavatar
smidje
Berichten: 652
Lid geworden op: 23 jun 2015 16:44
Locatie: Diepenbeek belgië
Contacteer:

Re: Bikkels, die pijprokers !

Bericht door smidje »

sorry maar hij schrijft dat de beer een stuk wang en oor in zijn bek had , maar op het filmpje is er niets van te zien ???
en wie is er op expeditie zonder een geweer ? waar een beer je zo in flarden kan scheuren hé ;)
sorry maar vind het een raar verhaal , dat dit weer boven komt nu er een nieuwe expeditie opgezet wordt ?
maar ja dit is mijn mening hé :)
Life is what Happens to you while you' re busy making other plans

Gebruikersavatar
gewoon ik
Berichten: 1149
Lid geworden op: 26 aug 2013 11:48
Locatie: Flora

Re: Bikkels, die pijprokers !

Bericht door gewoon ik »

Beetje zever imo. Wetenschappers zien af! Ze zijn zo gefocust op hun onderzoek dat ze veiligheid van hun eigen leven soms vergeten. Omwille van mijn werk zie ik regelmatig wetenschappers vertrekken met de Simon Stevin voor zeewetenschappelijk onderzoek.
Ik heb er al zien kosten in hun kraag omdat ze zeeziek zijn. Maar hun stalen mogen niet bevuild worden met hun kots. Ik heb er al ijskoud zien hebben omdat ze uren op de monkeybridge zitten vogels te tellen. Ik heb er al in hun vingers zien snijden omdat ze persé de vissen willen onderzoeken, in een zware zeegang...

En wat ben je nu met dat geld te stoppen voor een paar maand voor pakweg 5 wetenschappers. Er wordt enorm in de diepte onderzocht met elk hun eigen specialiteit. Je kan beter 50 wetenschappers voor 1 maand sturen dan 5 wetenschappers voor 10 maand. Net omwille van die diversiteit in onderzoeken, krijg je een prachtig totaalbeeld van het water, lucht, ijs, bodem en dieren.

Ik denk dat hij boos is, omdat zijn eigen onderzoek wat minder geld krijgt dan voorheen.

Plaats reactie