Houten Tampers

De gadgets die het pijproken extra leuk maken...
Gebruikersavatar
Dolledokus
Berichten: 2542
Lid geworden op: 23 mar 2013 11:19
Locatie: Broenssem

Re: Houten Tampers

Bericht door Dolledokus »

Fak fak fak fak fak!!

Slecht nieuws, heel slecht nieuws.
Onze vriend, mijn beste kameraad hier in het zuiden heeft zojuist te horen gekregen dat het ook in zijn hersens zit.
Letterlijke uitspraak van de artse : Hij (de tumoren) gedraagt zich erg "onrustig".
Nou zeg maar gerust agressief dus.

De experimentele-studie-behandeling die hij zou gaan krijgen gaat alvast niet door. Dit omdat hij 6wkn vrij moet zijn van behandeling.
Dit komt op een heel slecht moment, want ze gaan nu bespreken of hij bestraald moet worden. (en wat doet dat met je hersens?) De experimentele beh. was namelijk het laatste wat ze hadden voor hem. De vorige beh. had namelijk niet gewerkt. Sakkerdegloeiende fak fakkerdefak zeg. Ik ben zo boos, zo verdrietig... ik kan dat niet beschrijven eerlijk gezegd. Als je 93 bent en je valt om, prima. Maar toch niet midden 40. Het is onbeschrijfelijk, niet te geloven.... En wat gaat er komen nog? Waar gaat het uiteindelijk drukken en wat gaat het dan doen? Hoeveel tijd is er nog? Allemaal vragen waar je geen antwoord op weet, en ook niet gaat krijgen.

Ik hoop zoooo ontzettend dat hij nog een enig "fris" mee kan op vakantie. Dan heeft hij die in elk geval in the pocket.
We zouden dus vandaag intake doen voor die experimentele. Maar dat ging al niet door. Morgen gaan retour naar de artse, want vandaag nog!, gaan ze (de neurologen) overleggen of hij ja of nee bestraling dient te krijgen. (op je hoofd joh, wat moet dat een impact geven) Wat meteen zoveel betekent als, hoe langer we die experimentele uitstellen, hoe harder dat het door kan groeien allemaal. Het gedraagt zich ook erg agressief allemaal. We praten hier dus over 4 maanden tijd, 4 maanden waarin het ineens in de hersens zit. Ineens. Onvoorstelbaar. Wat moet er door die jongen heen gaan? Is hij bang? Heeft hij verdriet? Hij ziet het aan ons. Ik bedoel, ik zit vaak zat naast hem bij de gesprekken en ik weet me wel te bedwingen. Maar als we thuis zijn ziet hij ook wel aan mijn rooie ogen dat het niet lekker zit. Maar echt praten erover doet hij niet. Hij is een "stille" zullen we maar zeggen.

Man man wat moet er door die jongen heen gaan zeg. Wetende dat je tijd beperkt is. Ik kan het zelf nog maar amper bevatten eerlijk gezegd. Veel tranen heb ik ook niet meer over. Als ik me al zo machteloos voel, wat voelt hij dan wel niet? Ik wil er niet aan denken, dat moet vreselijk zijn. Vreselijk. Het enige dat hij heeft thuis, dat is zijn hond. Gelukkig maar. Das ook zijn kameraad, maar wat zal die eraan moeten trekken op dit moment. Want hij zal het beestje hard nodig hebben. Kan het niet bevatten. Snap er niks van. Alles gaat door je heen en ook niks. Bah wat een ontzettende sh*tbende zeg. Ik ga nog even zitten janken, want ik voel er eentje aankomen.................fluckzooi.
Groet Dries,

Lid van de Terminus-club.

Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan.
Soms begrijp ik dingen verkeerd of snap ze niet direct, neem me niet kwalijk, ik ben Morfinist ;)

Gebruikersavatar
The_Undertaker
Administrator
Berichten: 8798
Lid geworden op: 22 nov 2012 17:37

Re: Houten Tampers

Bericht door The_Undertaker »

PVD Dries, dat is allemaal niet niks.. Maakt een mens ook stil, zoiets... Veel sterkte en hopelijk krijgt ie nog wat je hoopt, namelijk die vakantie. :cry:
"The greatest difficulty is the mental resistance to things that arise, and the underlying assumption that they should not." - Eckhart Tolle

Gebruikersavatar
Dolledokus
Berichten: 2542
Lid geworden op: 23 mar 2013 11:19
Locatie: Broenssem

Re: Houten Tampers

Bericht door Dolledokus »

Echt, ik hoop het ontzettend. Dat we die nog kunnen doen samen. Ik rij wel desnoods, kan me niet verrekken eerlijk gezegd. We hakken er desnoods wel wat extra`s in ;p Maar die krijgt hij nog!
Ben zo bang dat ik dit jaar nog één van mijn beste vrienden kan gaan begraven. Bah, wat een ellende zeg.
Groet Dries,

Lid van de Terminus-club.

Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan.
Soms begrijp ik dingen verkeerd of snap ze niet direct, neem me niet kwalijk, ik ben Morfinist ;)

Gebruikersavatar
Wowbagger
Berichten: 6378
Lid geworden op: 14 jun 2012 10:31

Re: Houten Tampers

Bericht door Wowbagger »

Pvd Dries, helaas kan ik niet veel meer doen dan jou en je maat sterkte wensen. Maar dat doe ik dan ook met volle overtuiging.

Gebruikersavatar
Sidekickelvis
Berichten: 4924
Lid geworden op: 28 dec 2012 19:11
Locatie: Pijnacker

Re: Houten Tampers

Bericht door Sidekickelvis »

Sterkte voor jou en je maat Dolle! Het is niet eerlijk.....
Executeur Testamentair des Forums! tegen wil en dank!

Gebruikersavatar
magicmarcello
Berichten: 2019
Lid geworden op: 27 jan 2011 17:10
Locatie: Veenendaal

Re: Houten Tampers

Bericht door magicmarcello »

Heel veel sterkte voor jullie allebei Dries!
Magus des Forums

Ignis Mutatres

www.ateliermarcel.nl

Gebruikersavatar
Janno
Berichten: 2340
Lid geworden op: 29 aug 2014 00:14
Locatie: Dieren
Contacteer:

Re: Houten Tampers

Bericht door Janno »

Sterkte Dries, voor jou en je maat.
I would rather have questions that can't be answered than answers that can't be questioned

Gebruikersavatar
Huub
Berichten: 3347
Lid geworden op: 06 jun 2010 20:58

Re: Houten Tampers

Bericht door Huub »

Hallo Dries,

Het is verschrikkelijk. Ik weet wat je voelt. Ik heb in september 2010 twee goede vrienden ( 45 jaar en 56 jaar ) verloren aan de vreselijke ziekte. En 4 maanden daarvoor de schoonvader van een van hen, die een van mijn oudste en allerbeste vrienden was.
Ik ben dan ook blij dat het met onze dochter tot nu toe goed gaat na de operatie, de 24 bestralingen en de 8 chemo behandelingen vanaf juli 2014 t/m december 2014. Zij heeft inmiddels haar werk weer volledig opgepakt.

Ik wens jullie veel kracht toe.

Huub

Gebruikersavatar
Eliminator
Moderator
Berichten: 15085
Lid geworden op: 25 okt 2010 09:34
Locatie: Pijnacker

Re: Houten Tampers

Bericht door Eliminator »

Ik word een beetje ziek van 'die' ziekte, hoor het de laatste tijd té veel om me heen.
Op leeftijden dat men nog plannen hoort te maken, GVD.
Sterkte Dolle en aan iedereen in de nabije omgeving.
Afbeelding

Gebruikersavatar
magicmarcello
Berichten: 2019
Lid geworden op: 27 jan 2011 17:10
Locatie: Veenendaal

Re: Houten Tampers

Bericht door magicmarcello »

Het is inderdaad werkelijk verschrikkelijk...
Vooral wanneer het mensen betreft die heel dicht bij je staan!
Misschien kan het ons en elkaar op een pijnlijke en bitterzoete manier toch enigszins verrijken in de realisatie hoe kwetsbaar we zijn, hoe kostbaar het wonder van het leven werkelijk is, wat we betekenen voor elkaar...

...en omdat we zo kostbaar zijn voor elkaar (love rules) gaat hier nu Sting door de speakers; ...how FRAGILE we are...
...en zijn mijn gedachten en gevoelens bij zovelen, en een paar heel in het bijzonder...
Magus des Forums

Ignis Mutatres

www.ateliermarcel.nl

Gebruikersavatar
Smokomang
Berichten: 1520
Lid geworden op: 16 sep 2014 22:23
Locatie: Goes

Re: Houten Tampers

Bericht door Smokomang »

Dries ook namens mij sterke en vooral aan je maat !
The fact is, the moment a man takes to a pipe, he becomes a philosopher. It's the poor man's friend; it calms the mind, soothes the temper, and makes a man patient under difficulties. It has made more good men, good husbands, kind masters, indulgent fathers, than any other blessed thing on this universal earth.

Godfrey59

Re: Houten Tampers

Bericht door Godfrey59 »

Dries jongen, hou de moed erin hoe lastig het ook is.

Godfrey

Gebruikersavatar
Kees Flake
Berichten: 3038
Lid geworden op: 17 nov 2012 16:27
Locatie: dongen

Re: Houten Tampers

Bericht door Kees Flake »

Dries sterkte, heb er geen woorden voor.
De grootste rijkdom is tevreden zijn met weinig.

gr. kees Flake

Gebruikersavatar
Huub
Berichten: 3347
Lid geworden op: 06 jun 2010 20:58

Re: Houten Tampers

Bericht door Huub »

magicmarcello schreef:Het is inderdaad werkelijk verschrikkelijk...
Vooral wanneer het mensen betreft die heel dicht bij je staan!
Misschien kan het ons en elkaar op een pijnlijke en bitterzoete manier toch enigszins verrijken in de realisatie hoe kwetsbaar we zijn, hoe kostbaar het wonder van het leven werkelijk is, wat we betekenen voor elkaar...

...en omdat we zo kostbaar zijn voor elkaar (love rules) gaat hier nu Sting door de speakers; ...how FRAGILE we are...
...en zijn mijn gedachten en gevoelens bij zovelen, en een paar heel in het bijzonder...
Heel mooi Marcel.

Gebruikersavatar
smoorder
Dichter des Forum
Berichten: 1252
Lid geworden op: 23 apr 2009 12:43
Locatie: Mechelen B

Re: Houten Tampers

Bericht door smoorder »

ja, dat zijn geen berichten om vrolijk van te worden.
Veel vaker dan vroeger, ook veel agressiever en sneller dan vroeger.
Want vroeger kregen mensen ouderdomskanker, cellen die slechts met mondjesmaat detorieerden;
nu, in tijden van stress, burnout, presteren en, zeg eerlijk, slecht voedsel, hoe zeer je ook je best doet om een beetje zuiver te eten, lijkt het alsof het met gulle hand rondgezaaid wordt.
Wordt er soms té laat ingegrepen, een verkeerde diagnose gesteld ?
Het doet ons stilstaan als het gebeurt, de eindigheid van het leven beseffen, maar vooral de waarde van vriendschap verdiept.
Steun en bijstand, en weten dat je er nooit alleen voorstaat is in mijn ogen het belangrijkste dat je als vriend, of zelfs verre vriend aan de betrokkene kan geven.
Hoezeer de pijn voor allen, gedeelde smart is steeds beter dan alles alleen dragen.
Want hoop en steun werken genezend, en verlichten de zware last.
Geef alles wat je kan geven, Dries, vooral sterkte !
S.

Gebruikersavatar
Dolledokus
Berichten: 2542
Lid geworden op: 23 mar 2013 11:19
Locatie: Broenssem

Re: Houten Tampers

Bericht door Dolledokus »

Ik dank jullie allemaal uit de grond van mijn hart.
Ik hoor het ook te veel. Maak het te veel mee. En het is ook mijn grootste angst dat mijn lief het ooit weer gaat treffen. Dit soort dingen maken dat het akelig dichtbij komt. We dachten van hem ook dat hij de dans was ontsprongen vorig jaar. Mijn lief zei het nog tegen hem : Godsamme wat kruip jij door het oog vriend! Je bent vervolgens nog geen jaar verder, en eigenlijk geven ze je al op. Ongelofelijk is dat. Hoe klinkt dat als een arts tegen je zegt dat ze niets anders meer voor je hebben? Ik kan me niet beginnen voor te stellen wat er dan door je heen gaat.
Nou, ik ga al jullie sterktes en beste wensen ten goede brengen. En dan hopen we op iets van een meevaller vandaag. Beetje geluk mag eene mens toch hebben zeg. Heb daar zelf altijd grondig veel mazzel mee, maar ik krijg het maar niet aan hem afgesmeerd....
Groet Dries,

Lid van de Terminus-club.

Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan.
Soms begrijp ik dingen verkeerd of snap ze niet direct, neem me niet kwalijk, ik ben Morfinist ;)

robvoorburg
Berichten: 12670
Lid geworden op: 18 sep 2010 12:54
Locatie: 's-Gravenhage

Re: Houten Tampers

Bericht door robvoorburg »

Dries, ik kan niet bidden voor je/jullie, toch wil ik je
laten weten dat ik geraakt ben door jouw verhaal.

Van harte wens ik dat er zich iets voordoet waardoor
zaken een wending kunnen nemen!

Gebruikersavatar
Dolledokus
Berichten: 2542
Lid geworden op: 23 mar 2013 11:19
Locatie: Broenssem

Re: Houten Tampers

Bericht door Dolledokus »

Ik hoop het ook Rob. evengoed toch dank.
Maar!, eerlijk is eerlijk, ik moet zeggen dat er ook leuke kanten zijn aan dit verhaal. Ja ja, we zien grappigs. Komt ook door hem hoor, hij is een beetje een lolbroek.
Goed, gisteren moesten we weer bij arts wezen. En ineens stond er een dame voor ons : Komt u maar Heer.... Hij kijkt verbaasd, springt ineens in de houding.... "Dokter". En toen zag ik het ook pas, hahaha. Zij was het, maar in d`r gewone kleren. Vast pauze gehad of zo.
En hoe gek is dat? Je bent gewent die witte jas te zien! Nu staat ze er ineens, in een leuk blauw bloesje en een spijkerbroek. (not bad i might say!) Dus dat was heel even een hele rare gewaarwording voor ons beiden! Die we uiteraard later buiten maar eens even bespraken hahaha!
Groet Dries,

Lid van de Terminus-club.

Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan.
Soms begrijp ik dingen verkeerd of snap ze niet direct, neem me niet kwalijk, ik ben Morfinist ;)

Gebruikersavatar
Bommel
Berichten: 14871
Lid geworden op: 11 okt 2009 16:32
Locatie: Alphen aan den Rijn

Re: Houten Tampers

Bericht door Bommel »

Ook bij mij is dit verhaal binnengekomen als een flinke donder, Dries, en ook ik hoor het de laatste tijd teveel dat deze ziekte in verschillende vormen zich kenbaar maakt.
Zo stilletjes aan maakt de kaarsenhouder overuren, wat opzich niet erg is, maar was dat maar de remedi.
Ik wens je maat en natuurlijk jou met je lief veel kracht de komende tijd.
Afbeelding

Gebruikersavatar
Dolledokus
Berichten: 2542
Lid geworden op: 23 mar 2013 11:19
Locatie: Broenssem

Re: Houten Tampers

Bericht door Dolledokus »

Okay, weer een week verder. Gelukkig maar.
Nu hopen dat het geholpen heeft, want we hebben dus een week van bestralen op het hoofd achter de rug.
De afdeling waar je dan komt is best gezellig hoor, maar de meeste mensen zitten toch stil voor zich uit te kijken. Ach, en iedereen weet wel waarom. Maar zo zijn er ook lollige oma`s die daar komen. En die fleuren de zaak dan toch meestal op met hun geflauwekul.
Tjah, we gaan nu weer wachten. Dan weer scannen, daarna hopelijk weer behandelen. Ik heb daar nog 1 vervelend ding over te zeggen, dan houd ik erover op. Het is het laatste wat ze hebben. Iets anders is er niet namelijk.....

Mahgoe, even verder met Dollemans zelf! Want bij mij was/is het ook mis. Dacht ik!
Paar weken terug meende ik een hartaanval te hebben ervaren. Blijkbaar is dat niet zo geweest, maar vertel mij maar wat het dan wel was?!
Ik ben dus eergisteren voor een ECG geweest, en die zei : Normaal ECG. Gelukkig maar, want je schrikt je het zuur hoor. Door al die morfine heen, nog zoveel pijn op je borst ervaren, dat kan niet goed zijn. Een hele middag op de bank zitten en je niet okay voelen is geen pretje. Dan is het er weer, dan is het weer weg.
Nu denken we aan een verkeerde houding, mogelijk een hernia, of stress/spanning. In elk geval een houding die ervoor zorgt dat ik last van mijn borst heb. En flink ook. En heel gek, soms na het roken! Dus ik dacht in eerste, och gut, mijn vaten zitten verstopt! Bellen en filmpje maken. Nou ja als dat goed uitwijst, wat dan wel? Dus ik ben begonnen om op mijn vakantie matras te slapen. Dat gaat tot nu toe prima eigenlijk. Beter als het gewone matras. Dus of dat is aan vervanging toe, of de verandering is gewoon even fijn. Tjah en stress/spanning kan heel goed. We maken nogal wat mee de laatste weken.

Nou, onze Joop doet het ook goed. Die is weer helemaal in orde. Hoewel hij nu wel meent de hele tijd eraan te moeten likken. Plus, hij mag drinken zoveel hij wil, en dat doet hij dan ook! Dus zuipt hij nu hele bakken leeg, die idioot! Maar ja, het mag, dus laat maar lopen dan.
Meneer krijgt ook speciaal voer nu. Dus heeft hij een nieuwe voerbak om schrokken tegen te gaan. En het lekkerste vind hij het dan, om zijn brokken te eten (de rest staat op vlees), en dan na de brokken gauw drinken. Dan zet je buik zo lekker op en voel je je zo heerlijk vol!!
Wat eene mafkees, hahahaha!! Dat deed hij jaaaaren terug ook al, toen we nog brokken gaven. Na het eten water erop en lekker gaan liggen uitbuiken. LOL!! Tjah, die truc pas je niet toe bij vlees. Dus hij is me een potje happy elke keer. En dat loeit hij dan ook stevig uit soms!
En dan manen we hem maar weer tot rust en stilte. Hij doet er nog net geen dansje bij, wel een hele fraaie flitsende draai om zijn eigen as ;p
Groet Dries,

Lid van de Terminus-club.

Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan.
Soms begrijp ik dingen verkeerd of snap ze niet direct, neem me niet kwalijk, ik ben Morfinist ;)

Gebruikersavatar
Huub
Berichten: 3347
Lid geworden op: 06 jun 2010 20:58

Re: Houten Tampers

Bericht door Huub »

Hallo Dries,

De sfeer in de wachtkamer van de Afdeling Radiologie, waar mensen zitten te wachten op hun bestraling sessie, ken ik maar al te goed.
Ik hoop dat het goed zal gaan met je vriend.

En doe jij het een beetje rustig aan.

Goed weekend,

Huub

Gebruikersavatar
Bommel
Berichten: 14871
Lid geworden op: 11 okt 2009 16:32
Locatie: Alphen aan den Rijn

Re: Houten Tampers

Bericht door Bommel »

Ondanks de ellende in het bovendeel heb ik toch smakelijk genoten.
Afbeelding

Gebruikersavatar
Dolledokus
Berichten: 2542
Lid geworden op: 23 mar 2013 11:19
Locatie: Broenssem

Re: Houten Tampers

Bericht door Dolledokus »

Mogguh,

Ja das een vreemde sfeer daar in die wachtruimte. Gelukkig zijn er altijd mensen bij die nog een lolletje weten te maken ondanks alle ellende die er heerst. Maar goed, we hoeven er niet meer heen (voorlopig althans), nu is het wachten of het iets gedaan heeft. En als dat zo is, dan kunnen we hopelijk verder met de experimentele. Laten we hopen dat dat kan, want iets anders is er niet helaas. (in zijn woorden : Ach een kleinigheidje heb je altijd wel!) Afwachten dus weer.

Nou, met Driesje zelf gaat het ook aardig. Kmag niet klagen eerlijk gezegd. Merk wel dat ik weer tegen een behandeling zit aan te hikken. Maar ik heb op tijd gebeld. Dus dat zit snor ;) Die snor heb ik gekortwiekt. Ik doe altijd een hele ernstige poging om én mijn baard, én mijn haar lang te laten groeien. Meestal is dat na 7weken al aan een einde, want ik kan er gewoon niet tegen hahaha. Maar het lijkt me heerlijk om eens aan totale wildgroei te doen. Nou dat gaat niet door dus. Gisteren even de tondeuse genomen en hop hop, even de kop scheren. Baardje meenemen, maar dan wel met verscheidene kammetjes erop, want we willen wel een gigantische sik laten groeien. Minstens drie handen lang. ;p Of dat lukt??? We zien het wel. meestal krijg ik er genoeg van en dan is het rats rats alles er weer af.

Voor vandaag doe ik maar eens even weinig tot niets. En te warm, en geen zin, en te lam. Misschien ga ik nog wat snijden in de tuin, maar dat weet ik nog niet heel zeker. Ik zie wel. Heb nog wat dingen af te maken, maar soms ontbreekt me de fut. Zeker als het zo belachelijk warm is. Mahgoe, morgen is het weer kalmpjes met 20 graden en regen. (wat een verschil hè!) Dus misschien is morgen wel de betere dag daarvoor?! Wie zalt zeggen.
Slapen op een luchtbed was een succes, dus de vakantie gaat goed komen. ;P
Vissen gaan we er ook, dus ik ben al hier en daar aas aan het bestellen, draad extra meenemen, haakjes, en meer van dat. Tas staat al klaar. Neem alles schuifhengels mee, die zijn compact en ik heb me ooit laten verleiden zo eentje te kopen. Dat terwijl ik een paar goeie spinnertjes heb staan. Toch komt het me nu goed uit, want die schuifhengels zijn ideaal klein. Past beter in de tas, dus meer plek in de wagen. We hebben besloten om de dag te gaan vissen. Komt er toch niet van, hahaha, maar toch vaak in elk geval!! Want alles wat we niet op krijgen is voor de honden. En die vinden zo`n zalmpie ook lekker hoor! er is een diepvries, dus dat zit wel goed. Hoeven we ook geen "hundefisker" te kopen ;p En we willen nog een bordje strietsen daar. Zeker omdat het misschien de laatste vakantie is van onze vriend. We zijn al jaren op jacht naar zo`n bordje. Daar staat dan een hond op, aan de lijn. Met de tekst "Hund i Snor". Hond met snor zou je zeggen, hahaha, maar het is hond aan de lijn uiteraard. En die willen we eentje hebben. Ze zijn grappig namelijk. Strietsen mag niet natuurlijk, maar hoe zit het dan met het meenemen van ...euhm.... toeristische hebbedingetjes ;p Ach, we mogen best een x stout doen vind ik. Anders geven we gewoon onze vriend de schuld ervan, daar kan toch niemand kwaad op worden, hahaha!
En onze Joep wil ook graag zo`n bordje hebben. Dan heeft hij elke dag het idee dat hij op vakantie is. Zeker met die oude bulles van em, want meneer word een beetje recalcintrant. (schrijf ik dat goed? Nou ja, dat dus ;) ) En ik vermoed dat de leeftijd dat doet. Hij speelt vaker en vaker "de eigenwijze dalmaat". En hij kuit met de kleine Carlos alsof hijzelf nog maar net 6maanden is! Die mafkees!!

Zo, broodje op, nu een probleem tackelen met de pc. (niks ernstigs hoor, iets met read write data bla bla)
Mijn eerste broodje was zwart geworden, oepsie!! En dan duiken we efkes de bank op. Even de wokkel eruit krijgen ;)
Geniet van je dag vandaag, ze word warm. Parasol ze!! :mrgreen:
Groet Dries,

Lid van de Terminus-club.

Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan.
Soms begrijp ik dingen verkeerd of snap ze niet direct, neem me niet kwalijk, ik ben Morfinist ;)

Godfrey59

Re: Houten Tampers

Bericht door Godfrey59 »

Ik kom thuis en er ligt een dikke envelop op de mat :shock: Ik had niks in bestelling dus mijn verwachting nog groter .
Wat blijkt erin te zitten , 2 mooie tampers van onze eigen Dolle. De grote noem ik de neus en gaat gebruikt worden in de tuin waar hij mooi past . De kleine Dumbledore gaat in de etui . Dries hartelijk dank voor deze leuke verrassing =D>


Godfrey


Afbeelding

Gebruikersavatar
Huub
Berichten: 3347
Lid geworden op: 06 jun 2010 20:58

Re: Houten Tampers

Bericht door Huub »

Hallo Godfrey,

Gefeliciteerd met deze aparte tampers.

@ Dries wat een mooi handwerk.
Symbol_thumbs_up_green.png
Goed weekend,

Huub
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.

Gebruikersavatar
fransp
Berichten: 748
Lid geworden op: 08 feb 2013 19:29
Locatie: Elst (Gld)

Re: Houten Tampers

Bericht door fransp »

Veel plezier met je prachtige tamper s Godfrey. En wat een mooi gebaar van Dd. Super.
Wacht niet op een goede dag, maak er een!

Gebruikersavatar
Dolledokus
Berichten: 2542
Lid geworden op: 23 mar 2013 11:19
Locatie: Broenssem

Re: Houten Tampers

Bericht door Dolledokus »

Geniet ervan Godfrey!! ;P
En dank voor de complimenten uiteraard.
Groet Dries,

Lid van de Terminus-club.

Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan.
Soms begrijp ik dingen verkeerd of snap ze niet direct, neem me niet kwalijk, ik ben Morfinist ;)

heerenpijp

Re: Houten Tampers

Bericht door heerenpijp »

Man, respect hoe je alles oppakt, je bent in mijn gedachten!
Mooi eigenzinnig snijwerk ook!

Gebruikersavatar
Dolledokus
Berichten: 2542
Lid geworden op: 23 mar 2013 11:19
Locatie: Broenssem

Re: Houten Tampers

Bericht door Dolledokus »

Moggûh,

nog even wat beter nieuws in ziekenland vertellen. Want dat mag ook uiteraard! En is leuker dan al dat nare spul. Mahgoe! In het ziekenland waar we de behandelingen van mijn maat op de voet volgen, daar zijn wat nieuwe goeie ontwikkelingen gaande.
Na een aantal schrik akties, zoals tumoren in de hersens, of "iets" dat tegen de ribben drukt en goed pijn deed. Is het nu de beurt aan de chemo die zijn werk lijkt te doen! De tumoren krimpen. Ze worden kleiner en zachter. De spanning is eraf, dus het drukt ook niet meer zo erg. En das alleen maar fijn en mooi dacht ik zo!
God wie weet weten ze op deze wijze nog een aantal jaren te rekken. En wie weet bestaat er een kans dat ze nog iets ontdekken/verzinnen waardoor mijn maat nóg langer kan leven. Zou mooi zijn.

Nou, dan hebben we nog ander leuk nieuws.
Dit weekend neem ik de koters mee naar neefmans. En aangezien die een bos heeft, en zoonlief niet heel goed tegen katten kan, is het plan ooit een jaar of twee geleden ontstaan om toch bij neef te kunnen slapen. Maar dan wel in het bos!!
Dus de 2 sloopkogels mee, en op naar neef. Beter nog zelfs, niks op naar neef, maar neef hierheen en ons ophalen zelfs!!
Nog mooier man! En om dochter te plezieren doen we de terugreis met de mensen van het spoor.
Ik heb er zin in, das zeker. Zal dan ook een lekkere fijp meenemen. (of twee) Met uiteraard lekkers voor erin. Twijfel nog een beetje, maar ik heb een lekkere zelfmix in het etui zitten, dus daar kom ik vast wel mee toe. En anders heb ik ergens anders in een verborgen zijvakje nog wel wat lekkers zitten.
In elk geval is het idee om vanavond in het bos, bij een campinggaz-brander (kampvuur mag helaas niet) een lekkere op te steken en te versmaden. Biertje erbij of zo. Of iets anders lekkers. En dan gezellig spannende bosverhalen vertellen, of schuine moppen tappen! (eens zien of dochter er ook kent!? you never know!!) Het word in ieder geval spartaans denk ik zo. En das mij best, ik ben voorbereid. Heb een goed bed, en een akleig goeie slaapzak die ik ooit jaren geleden ergens op de kop tikte voor weinig. Ding kan tot -15 of -20, Ben ik niet heel zeker van, maar 1 van die 2 is het ;p Dus koud zal ik het niet hebben! Nee nee. En voor de kids heb ik ook slaapzakken, maar voor "le zekerheid" heb ik een fleece slaapzak mee. Zo`n prul van de Xenos. Voor als 1 van de slopers het fris of koud krijgt. Heb de mama geseind dat ze ze warm aan moet doen, en wat extra`s meegeeft van kleding. Trui, of dik vest. Want met 10 graden word het fris vannacht! I don`t care, dat trek ik wel. Maar ons prinsesje op de erwt, daar maak ik me zorgen om. Ook met dingen als : "papa, daar zit een tor!!". LOL! Dus dat word nog lachen ben ik bang.

Zo, nu ben ik weg. Ik ga nog wat laatste voorbereidingen treffen. Alles klaarzetten, zodat we ook direct kunnen gaan.
Want neef brengt meteen nog twee stammen kersen voor me mee. Ja ja jaaaah!! en die staan al een ruim jaar buiten te drogen. Dus ik kinkel ze hier naar binnen. Zet er de datum op. en als ik retour kom van het weekend, dan neem ik me nog even de moeite om de koppen in te smeren met of houtlijm, of latex. Dan kan het niet barsten.

Toedeledokie! Geniet van je weekend, ga ik ook doen ;p
Have fun peeps!!
Groet Dries,

Lid van de Terminus-club.

Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan.
Soms begrijp ik dingen verkeerd of snap ze niet direct, neem me niet kwalijk, ik ben Morfinist ;)

Gebruikersavatar
Huub
Berichten: 3347
Lid geworden op: 06 jun 2010 20:58

Re: Houten Tampers

Bericht door Huub »

Hallo Dries,

Goed te lezen dat het met je vriend beter gaat.

Ik wens je een heel fijn en hopelijk zonnig weekend met de kids.

Huub

Plaats reactie