Die dingen laten zich bijna nooit goed navullen, ook de duurdere niet.boyenne schreef:De aanstekers zien er erg mooi uit in de eerste post.
Ik gebruik een gewone aansteker. Voorzichtig de vlam naar beneden trekken. Ik kreeg een goedkope pijpaansteker bij de BigBen pijp die ik kocht, maar deze is bijna leeg en slecht bij te vullen. Het vlammetje is erg klein.
Wanneer ik in de stad ben en een tabakswinkel binnenloop, ben ik van plan een gewone pijpaansteker te kopen die wat langer meegaat. Een beetje kwaliteit kan ik wel op prijs stellen.
Das niet veel voor zo'n leuk dingetje... is ie nog een beetje stevig?Victor Baarn schreef:Gewoon bij een tabakszaak die ook pijpen verkocht. Is geen dure aansteker, 10 euro ofzo.
Ja prima, maar doet het niet altijd in 1 x. Heb daarom ook een ander die degelijker is maar die heeft op zn maximum helaas niet zo'n grote vlam.Vandaahl schreef:Das niet veel voor zo'n leuk dingetje... is ie nog een beetje stevig?Victor Baarn schreef:Gewoon bij een tabakszaak die ook pijpen verkocht. Is geen dure aansteker, 10 euro ofzo.
Zeker wel, zulke aanstekers zijn meestal lang niet versleten als ze leeg raken, die met piezo onsteking zeker niet. Heb vaak zulke "wegwerpaanstekers" nagevuld en als ik al eentje moet kopen dan koop ik er geen die je niet kunt navullen.Paasei schreef:Voor twee euro zie ik persoonlijk daarvan het nut niet echt...madmath schreef:...Zijn deze navulbaar? ...