tabak bevochtgers

De gadgets die het pijproken extra leuk maken...
Plaats reactie
Gebruikersavatar
belgianpipesmoker
Berichten: 398
Lid geworden op: 20 okt 2010 10:31
Locatie: Belgie Vlaams brabant

tabak bevochtgers

Bericht door belgianpipesmoker »

ik ben op zoek naar deze bevochtiers die je bij danpipe.de kan kopen
http://www.danpipe.de/Pfeifen-Zigarren- ... 16682.html

heeft iemand een adres of link waar je ze nog kan kopen?
nadeel van danpipe is het minimm van 60 euro aankoop.
Mijn persoonlijke collectie pijpen
viewtopic.php?f=41&t=1794


Afbeelding

Gebruikersavatar
PiepeJan
Berichten: 92
Lid geworden op: 10 dec 2010 02:19

Bericht door PiepeJan »

http://www.tabak-pietsch.de/product_inf ... ucts_id=97

Hier heb ik mijn eerste aankoop op het gebied van pijproken gekocht, een corncob. Betrouwbaar en snelle levering en geen minimum voor zover ik weet.
Jan

Confucius zegt: Een wijs man zoekt het in zichzelf, de dwaas zoekt het in anderen.

drfretboard

Bericht door drfretboard »

Ik koop ze gewoon bij de tabakshandel om de hoek :)

Gebruikersavatar
Eliminator
Moderator
Berichten: 15117
Lid geworden op: 25 okt 2010 09:34
Locatie: Pijnacker

Bericht door Eliminator »

drfretboard schreef:Ik koop ze gewoon bij de tabakshandel om de hoek :)
'k heb ze hier nog niet gezien, zou je er twee voor me mee willen nemen naar Leerdam drfretboard, neem ze graag van je over !
Afbeelding

Gebruikersavatar
Arno
Berichten: 7982
Lid geworden op: 24 aug 2010 14:14
Locatie: Olst
Contacteer:

Bericht door Arno »

PiepeJan schreef:http://www.tabak-pietsch.de/product_inf ... ucts_id=97

Hier heb ik mijn eerste aankoop op het gebied van pijproken gekocht, een corncob. Betrouwbaar en snelle levering en geen minimum voor zover ik weet.
Leuk zaakje en niet duur! Ze hebben niet zoveel maar ik heb er denk ik wel de pijpentas gevonden die ik zocht :)

Gebruikersavatar
ikpatje
Berichten: 109
Lid geworden op: 18 dec 2010 21:59
Locatie: ******* (g)Limburg(er).

Bericht door ikpatje »

Tabak-pietsch is inderdaad een zeer correcte verkoper.
Al vele bestellingen bij hem gedaan , maar dan over e-bay waar hij ook verkoopt.
Altijd snel , correct en goede afhandeling.
Voor mij een aanrader als je het huis niet uit wil.

drfretboard

Bericht door drfretboard »

Eliminator schreef:
drfretboard schreef:Ik koop ze gewoon bij de tabakshandel om de hoek :)
'k heb ze hier nog niet gezien, zou je er twee voor me mee willen nemen naar Leerdam drfretboard, neem ze graag van je over !
'k Probeer d'r an te denken!

Gebruikersavatar
Paasei
Berichten: 5380
Lid geworden op: 18 jan 2010 18:31
Locatie: Wuustwezel

Bericht door Paasei »

hier hebben ze ze ook, mss wel in andere vormen :

http://www.mysmokingshop.co.uk/index2.php
Koninklijke Eikel Des Forums.

Gebruikersavatar
Martin Romijn
Berichten: 4013
Lid geworden op: 23 sep 2009 14:19
Locatie: Leerdam
Contacteer:

Bericht door Martin Romijn »

mocht iemand ze meenemen naar Leerdam dan zou ik er ook graag een stuk of 2 overnemen. Ben er hier in de buurt naar op zoek geweest maar nergens kunnen vinden.
Afbeelding pijpen, tampers, en meer...

Gebruikersavatar
Ribbon
Berichten: 4211
Lid geworden op: 29 mar 2010 19:45
Locatie: Goeree-Overflake

Bericht door Ribbon »

Hoe vaak zijn de bovengenoemde bevochtigers te hergebruiken? Momenteel gebruik ik de blauwe 'zakjes' met celstof-achtig materiaal die ik koop bij Van Dalen in Rotterdam. Deze gaan een keer of 3 mee.

Gebruikersavatar
belgianpipesmoker
Berichten: 398
Lid geworden op: 20 okt 2010 10:31
Locatie: Belgie Vlaams brabant

Bericht door belgianpipesmoker »

Ik heb ze deze nacht besteld bij Piesch. Ook zeer eerlijk qua verzendkosten.
Moet maar 1 euro verzending betalen. Hier zouden vele online shops een voorbeeld aan kunnen nemen. Soms koop ik bewust niet omdat ik meer verzending moet betalen dan dat het artikel kost.

Maar dan nog koop ik liever online dan bij een winkel.
In België is het zeer erg gesteld bij de tabaks/pijp handelaar vind ik.
Gisteren nog een uitstapje Brugge gedaan. Op voorhand had ik enkele winkels opgezocht die ook pijpen verkochten.
Mijn buit was mager hoor. 1 pakje wo Larsen na het bezoeken van 3 winkels. In deze winkel vroeg ik het verschil tussen de golden blend van wo Larsen en mellow mixturen. Als antwoord kreeg ik het ene is een groen pakje het andere een blauw. :evil:
Ik een andere winkel vroeg ik een pijp in pokervorm. De mevrouw had er nog nooit van gehoord. Ook een Dublin kende ze niet. Mocht dan zelf in haar kast kijken. Waar ze een 100 pijpen hangen had. Allemaal bestoft en veel te hoge prijzen. Een Peterson standard 180 euro !!!!
Ik denk dat deze in UK 45 kost?

Het is in België echt erg. Zelf voor pijpenragers met een borsteltje moet ik een online bestelling doen.

Mij niet gelaten ik krijg men geld wel op :lol:
Mijn persoonlijke collectie pijpen
viewtopic.php?f=41&t=1794


Afbeelding

Gebruikersavatar
janneman
Berichten: 6358
Lid geworden op: 14 feb 2009 17:17
Locatie: Sittard
Contacteer:

Bericht door janneman »

Ik heb eens ooit een hele berg van die dingen in één keer gekocht, en doe daar al jaren mee. Zo af en toe raak ik er eentje kwijt (vermoedelijk met lege verpakking weggegooid of weggegeven), maar buiten dat kun je ze eeuwig hergebruiken.
Enige uitzondering -die ik nooit gehad heb- is als de tabak waar ze inzitten zou gaan schimmelen; dan zou ik die met steentje en al weggooien.
Groet, Janneman

youtube pijp-rook-filmpjes: http://www.youtube.com/user/oeoek1?feature=mhee
mijn 'pijpenboek': http://members.home.nl/j.kusters/PIJPENBOEK.htm
mijn pijpenrek: viewtopic.php?f=41&t=1822

endevos
Berichten: 839
Lid geworden op: 11 mar 2010 21:14
Locatie: gent

Bericht door endevos »

In België erg gesteld, nog gehoord,
heb je ervaring bij de winkels in gent?
Er zijn er bij mijn weten twee, huize caron in de veldstraat en dan nog een in de walpoortstraat.
Ik ben er nog nooit binnengeweest, wel al veel staan kwijlen voor de etalage van die in de veldstraat. Ziet er buitengewoon duur uit allemaal...

mvg kwijlende nicholai :wink:

Gebruikersavatar
belgianpipesmoker
Berichten: 398
Lid geworden op: 20 okt 2010 10:31
Locatie: Belgie Vlaams brabant

Bericht door belgianpipesmoker »

vandaag bestelling binnen gekregen!
even nog een woordje over TABAK PIETSCH

ik had eerder vorige week al dit paketje gekregen maar er was lijkbaar iets mis gelopen met de post, of het distributiebedrijf.
ik had namelijk wel een enveloppe maar geen inhoud enkel het factuur en een kaartje.

ik nam dezelfde avond nog contact op met Pietsch en samen met enkele kerstwensen kreeg ik een nieuw paketje. deze zou maandag de post op gaan. vandaag woensdag lag mijn paketje met inhoud in de bus.

Dit is nu eens service, deed iedereen het zo maar.

TABAK PIETSCH "dikke duim"
Mijn persoonlijke collectie pijpen
viewtopic.php?f=41&t=1794


Afbeelding

Gebruikersavatar
Eliminator
Moderator
Berichten: 15117
Lid geworden op: 25 okt 2010 09:34
Locatie: Pijnacker

Bericht door Eliminator »

Kijk en daarom werkt mond op mond reklame nou ook zo goed, doe netjes je best en voor je het weet sta je positief op een forum voor potentiele klanten.

'k hou deze naam in m'n achterfhoofd !
Afbeelding

Winslow Collector

Bericht door Winslow Collector »

Eliminator schreef:Kijk en daarom werkt mond op mond reklame nou ook zo goed, doe netjes je best en voor je het weet sta je positief op een forum voor potentiele klanten.

'k hou deze naam in m'n achterfhoofd !
:lol: Even zeikerig de taalpurist uithangen, maar bedoeld als grapje hoor:

Met mond OP mond reclame ben ik zelf zeer selectief: uitsluitend met mooi vrouwelijk schoon tussen 18-30 jaar oud. :wink:

Mond TOT mond reclame vind ik in deze pijprokende mannenwereld aangenamer, als u begrijpt wat ik bedoel.

Gebruikersavatar
Eliminator
Moderator
Berichten: 15117
Lid geworden op: 25 okt 2010 09:34
Locatie: Pijnacker

Bericht door Eliminator »

Whoehahaha,... okay, zeker in deze zaak geef ik mijn vauten graag toe :wink:
Afbeelding

Gebruikersavatar
willemvb
Berichten: 32
Lid geworden op: 06 dec 2010 14:06

Bericht door willemvb »

belgianpipesmoker:

"Het is in België echt erg. Zelf voor pijpenragers met een borsteltje moet ik een online bestelling doen."



U vergist zich belgianpipesmoker! Het is hier in België niet erg gesteld.... Het is hier gruwelijk erg gesteld! Niet te vatten gewoon.

De dichtstbijzijnde plaats voor mij waar ik iets of wat kan aanschaffen is Caron in Gent. Het valt wel te zien wie je treft als verkoper. Als het een beetje tegenzit heb je een verkoopster die het niet kan wegstoppen dat ze je liever kwijt dan rijk is.

Wil ik naar Antwerpen, Verloo, een zeer fraaie zaak, vriendelijke bediening, grote voorraad enz. dan moet ik heen en weer 80km bollen. Maaaarrrrrrrrr... ik kan er best een dag voor uittrekken door het ellendige verkeer.

Verder is er bijna niets. De ijle leegte. En dan maar zeuren dat internet hun handel verpest. Klopt niet. Waarom gaan ze dan niet zelf online verkopen? Een retorische vraag.

Wat men ook moge beweren, een Belg bezit geen greintje handelsgeest. Zoek om het even wat op internet en je krijgt duizenden sites uit het buitenland. En van hier? Een handjevol, als ze al werken. Zucht.

En inderdaad, ik moet ook wat ragers aanschaffen via internet of naar Nederland afzakken.

Waar zijn we hier in dit ontwikkelingsland mee bezig? Juist! Met zeuren over BHV waar geen deftig mens nog een moer van snapt.

En nu steek ik mij een pijp (gekocht in Nederland) op, gestopt met Engelse tabak (gekocht in Duitsland). Ik zal er achteraf een ragertje doorhalen waar ik ook al de grens voor ben over getrokken.

Blijven lachen jongens. :lol:

Groeten

Willem

metaltommy
Berichten: 2035
Lid geworden op: 20 sep 2010 04:39
Locatie: Zuidwolde (DR)

Bericht door metaltommy »

ik zou zeggen iederren die naar leerdam komt vanuit belgie.. ff een voorraadje uit nederland meenemen

Gebruikersavatar
Arno
Berichten: 7982
Lid geworden op: 24 aug 2010 14:14
Locatie: Olst
Contacteer:

Bericht door Arno »

willemvb schreef:belgianpipesmoker:

"Het is in België echt erg. Zelf voor pijpenragers met een borsteltje moet ik een online bestelling doen."



U vergist zich belgianpipesmoker! Het is hier in België niet erg gesteld.... Het is hier gruwelijk erg gesteld! Niet te vatten gewoon.

De dichtstbijzijnde plaats voor mij waar ik iets of wat kan aanschaffen is Caron in Gent. Het valt wel te zien wie je treft als verkoper. Als het een beetje tegenzit heb je een verkoopster die het niet kan wegstoppen dat ze je liever kwijt dan rijk is.

Wil ik naar Antwerpen, Verloo, een zeer fraaie zaak, vriendelijke bediening, grote voorraad enz. dan moet ik heen en weer 80km bollen. Maaaarrrrrrrrr... ik kan er best een dag voor uittrekken door het ellendige verkeer.

Verder is er bijna niets. De ijle leegte. En dan maar zeuren dat internet hun handel verpest. Klopt niet. Waarom gaan ze dan niet zelf online verkopen? Een retorische vraag.

Wat men ook moge beweren, een Belg bezit geen greintje handelsgeest. Zoek om het even wat op internet en je krijgt duizenden sites uit het buitenland. En van hier? Een handjevol, als ze al werken. Zucht.

En inderdaad, ik moet ook wat ragers aanschaffen via internet of naar Nederland afzakken.

Waar zijn we hier in dit ontwikkelingsland mee bezig? Juist! Met zeuren over BHV waar geen deftig mens nog een moer van snapt.

En nu steek ik mij een pijp (gekocht in Nederland) op, gestopt met Engelse tabak (gekocht in Duitsland). Ik zal er achteraf een ragertje doorhalen waar ik ook al de grens voor ben over getrokken.

Blijven lachen jongens. :lol:

Groeten

Willem
Jeeeeez... :? Van mij een applaus voor deze doorzetter! :) Maar echt schandalig hoor in België..

endevos
Berichten: 839
Lid geworden op: 11 mar 2010 21:14
Locatie: gent

Bericht door endevos »

willemvb schreef:De dichtstbijzijnde plaats voor mij waar ik iets of wat kan aanschaffen is Caron in Gent. Het valt wel te zien wie je treft als verkoper. Als het een beetje tegenzit heb je een verkoopster die het niet kan wegstoppen dat ze je liever kwijt dan rijk is.
Ja, hier ook, enkel woon ik op half uurtje fietsen van gent :D
Dat van de verkoopster heb ik nog gehoord, maar er kwam nog iets achter :lol:: http://pijprokersforum.forum2go.nl/endevos-t1653.html (zie 2de post van exxos)
...
En inderdaad, ik moet ook wat ragers aanschaffen via internet of naar Nederland afzakken.
...
Dat zal hier ook de oplossing worden.

Gebruikersavatar
willemvb
Berichten: 32
Lid geworden op: 06 dec 2010 14:06

Bericht door willemvb »

Bedankt Arno :wink:

Nog een voorbeeldje? Bij de sigarettenboer (nuja krantenwinkel, want hier zijn geen tabakswinkels meer) bestelde ik Erinmore Flakes. Toch een courante tabak? Vijf blikjes besteld waar ik na drie weken nog op zit te wachten. En dan bestel je het via je plaatselijke kleinhandel.... En zeggen dat dit stadje 40.000 inwoners telt.

Ik stop met zeuren, maar voor om het even wat moet je in dit landje een doorzetter zijn. ;-)

Groeten,

Willem

Gebruikersavatar
willemvb
Berichten: 32
Lid geworden op: 06 dec 2010 14:06

Bericht door willemvb »

@ endevos

Op dat bloesje heb ik niet gelet, mijn vrouw was bij me. Ik ben een braaf jongetje zie je. :roll: :lol: :lol:

Groeten,

Willem

schoorsteen
Berichten: 53
Lid geworden op: 05 feb 2014 18:30

Re:

Bericht door schoorsteen »

willemvb schreef:Bedankt Arno :wink:

Nog een voorbeeldje? Bij de sigarettenboer (nuja krantenwinkel, want hier zijn geen tabakswinkels meer) bestelde ik Erinmore Flakes. Toch een courante tabak? Vijf blikjes besteld waar ik na drie weken nog op zit te wachten. En dan bestel je het via je plaatselijke kleinhandel.... En zeggen dat dit stadje 40.000 inwoners telt.

Ik stop met zeuren, maar voor om het even wat moet je in dit landje een doorzetter zijn. ;-)

Groeten,

Willem
hallo willem
beetje late reactie,maarja,ik was voorheen niet op dit forum.
heb je inmiddels wel een degelijke tabakszaak gevonden,of is het nog steeds aanprutsen?
mijn ervaring in belgie zijn echter grandioos,maarja,ik zat ook in de westhoek :P
Roeselare heeft zeker 2 prachtige zaken,waar nog juweeltjes liggen te verstoffen.
2 prachtige pijpen gekocht uit de jaren '30,voor een habbekrats,met nog zo'n grappig
vervrij papierke eromheen,machtig mooie meerschuim,en nog veel meer.
,ook ieper heeft meerdere leuke tabakszaken,en ook daar een schitterende pijp
gekocht,en heerlijke tabakken.ja jongens,de verguisde westhoek,the badlands van belgie :mrgreen:
heerlijke "uithoek"waar nog veel verborgen schatten voor het oprapen liggen,en dan bedoel ik niet
de öorlogsparafarnalia :-?

Plaats reactie