Greengo

Voor al uw vragen, antwoorden en opmerkingen over het roken van de pijp...
Gebruikersavatar
stoffel
Berichten: 533
Lid geworden op: 28 mei 2009 22:22

Bericht door stoffel »

ik hoorde dat mijn moeder die verslagen over vanalles moet schrijven op een keer het document terug kreeg in het rood verbeterd, naart schijnt verbeterd die man (die leerkracht is) zelfs de post-it jes van zijn vrouw :roll:

nou dát is schandelijk :)
heil Donar god van de donder!

Gebruikersavatar
Nekker
Erelid
Berichten: 5097
Lid geworden op: 29 jul 2010 21:16
Locatie: Duffel

Bericht door Nekker »

Kapitein Haddock schreef:Ik volg les. :wink:
Join the club... :lol:
Groet, Nekker

.°. Het licht schijnt in de duisternis en de duisternis heeft het niet begrepen .°.

Klaseling

Re: Greengo

Bericht door Klaseling »

Yo,
Hoeveel teer zit er in Greengo? Mijn vriendin heeft asma en ik zoek naar een goede tabaks vervanger zodat het haar longen niet te veel effecteerd (voor het roken van wiet) en puur is te sterk voor haar, dus dat is geen optie >.>

Gebruikersavatar
The_Undertaker
Administrator
Berichten: 8807
Lid geworden op: 22 nov 2012 17:37

Re: Greengo

Bericht door The_Undertaker »

Vraag het aan de producent, zou ik zeggen..
"The greatest difficulty is the mental resistance to things that arise, and the underlying assumption that they should not." - Eckhart Tolle

Godfrey59

Re: Greengo

Bericht door Godfrey59 »

Klaseling schreef:Yo,
Hoeveel teer zit er in Greengo? Mijn vriendin heeft asma en ik zoek naar een goede tabaks vervanger zodat het haar longen niet te veel effecteerd (voor het roken van wiet) en puur is te sterk voor haar, dus dat is geen optie >.>

Volgens mij ben je op het verkeerde forum beland beste klaseling . :lol: Wiet ? over de longen ? En als het te sterk is wat minder Wiet over je joint kiepen dat helpt .


Godfrey

kiske

Re: Greengo

Bericht door kiske »

Klaseling schreef:Yo,
Hoeveel teer zit er in Greengo? Mijn vriendin heeft asma en ik zoek naar een goede tabaks vervanger zodat het haar longen niet te veel effecteerd (voor het roken van wiet) en puur is te sterk voor haar, dus dat is geen optie >.>
Yo,
Dit is een pijprokersforum. Google eens rond op andere trefwoorden dan tabak. Er zijn fora genoeg op het gebied van het gebruiken van wiet.

Gebruikersavatar
Deadl0ck
Berichten: 2151
Lid geworden op: 09 mar 2012 15:07
Locatie: Fout bij GPS bepaling.

Re: Greengo

Bericht door Deadl0ck »

kiske schreef:
Klaseling schreef:Yo,
Hoeveel teer zit er in Greengo? Mijn vriendin heeft asma en ik zoek naar een goede tabaks vervanger zodat het haar longen niet te veel effecteerd (voor het roken van wiet) en puur is te sterk voor haar, dus dat is geen optie >.>
Yo,
Dit is een pijprokersforum. Google eens rond op andere trefwoorden dan tabak. Er zijn fora genoeg op het gebied van het gebruiken van wiet.
Yo,
wat hij zei.
Groet, Mark

Gebruikersavatar
Sidekickelvis
Berichten: 4951
Lid geworden op: 28 dec 2012 19:11
Locatie: Pijnacker

Re: Greengo

Bericht door Sidekickelvis »

Google op Greengo en teer. Dat is een beetje hoe Google werkt....
Executeur Testamentair des Forums! tegen wil en dank!

Plaats reactie