OK het mag dan een voordelig Chineesje zijn, het werkt ....... OK !

Dit mandjes pijpje is nu mooi van een dikke kool laag verlost.
Wacht maar, ze passen hier ook al niet meer in de kasttomatamot schreef:Ha,ha de helft is echt mijn limiet.
Ja,ja er zijn pijp rookers en pijp verzamelaars.junksculp schreef:Ik wilde er ook niet meer dan drie, heb er ook al een stuk of 15
Wat nou kastje te klein, je ogen zijn veel te groot.
tomatamot schreef:Ja,ja er zijn pijp rookers en pijp verzamelaars.junksculp schreef:Ik wilde er ook niet meer dan drie, heb er ook al een stuk of 15
Nou ik ga voor de categorie rookers.
Nieuw kastje is in de maaktomatamot schreef:Wat nou kastje te klein, je ogen zijn veel te groot.
Hoe ga je dat nu oplossen?
Het ziet er best wel kek uit.
Ik heb net een pijpje Grousemoor gerookt, ik vind het een lekkere tabak en mijn vrouw zegt een geweldige roomnote.Jekke schreef:De Commonwealth vind ik zeer goed.....over de grousemoore heb ik een andere mening....de geur vind ik een afknapper.
Geniet ervan.
Clan, Merde de Cheval, Bibo en Grousemoor zijn buitenbeentjesjunksculp schreef:Ik heb net een pijpje Grousemoor gerookt, ik vind het een lekkere tabak en mijn vrouw zegt een geweldige roomnote.Jekke schreef:De Commonwealth vind ik zeer goed.....over de grousemoore heb ik een andere mening....de geur vind ik een afknapper.
Geniet ervan.
Clan, Merde de Cheval, Bibo heb ik nog nooit gerookt. Ga vanavond eens kijken welke tabakken dat zijn.robvoorburg schreef:Clan, Merde de Cheval, Bibo en Grousemoor zijn buitenbeentjesjunksculp schreef:Ik heb net een pijpje Grousemoor gerookt, ik vind het een lekkere tabak en mijn vrouw zegt een geweldige roomnote.Jekke schreef:De Commonwealth vind ik zeer goed.....over de grousemoore heb ik een andere mening....de geur vind ik een afknapper.
Geniet ervan.
onder de pijptabakken, je waardeert ze of je moet er niets van
hebben.
Voor mij vallen de eerste drie beslist af, ten aanzien van Grousemoor
blijk ik een liefde/haat verhouding te hebben.
Ik ben gegrepen door het nogal afwijkende luchtje van deze tabak,
het heeft zo iets fris en aangenaams wanneer ik dit ruik.
Het roken ervan (mits rustig) is zo nu en dan de moeite waard,
dat de omgeving deze als aangenaam ervaart, verbaasd mij niet.
Hoi Huub,Huub schreef:Hallo Juncsculp,
Zowel de Blackpool als de Ramsgate van Esoterica Tobacciana heb ik vaker gerookt. Beide tabakken hebben een lichte toevoeging van licorice, hetgeen ik lekker vindt om tussendoor af en toe eens te roken.
Buiten die vierkante die je van Huub hebt overgenomen......?Jekke schreef:Voorlopig zet ik een rem op "nieuwe pijpen kopen", hoewel ik de site van Dre wel frequent bekijk en ik ook geregeld kijk naar het nieuwe werk van Francois......vind ik 50+ pijpen momenteel voldoende. Een groot deel daarvan zijn cobs, die natuurlijk redelijk goedkoop zijn. Laatst was ik aan het overwegen om mijn collectie uit te dunnen, maar forumlid Robbiesan gaf me de tip dat elke gekochte pijp zijn verhaal heeft, en aangezien ze niet in de weg liggen....tja.