Diefstal

Voor al uw vragen, antwoorden en opmerkingen over het roken van de pijp...
Plaats reactie
Gebruikersavatar
gewoon ik
Berichten: 1145
Lid geworden op: 26 aug 2013 11:48
Locatie: Flora

Diefstal

Bericht door gewoon ik »

Heren en dames

Er is ingebroken geweest in mijn auto. Ze hebben daarbij de afstandsbediening van de poort van mijn werk gestolen, 2 voorlichten ( de lampjes zelf in een kartonnen doosje) en er lagen toevallig nog pijpen in mijn auto samen met de tabak en mijn pijpbestek en aansteker.
Mijn pijpbestek is jammer vooral omdat het mijn allereerste driepotertje was, maar ik laat er geen tranen om, idem met de aansteker. De tabak waren 2 blikken met ik schat nog 3x roken uit elk blik, dus ook weer geen groot verlies. Maar mijn pijpen :( :(
Mijn pijpen waren mij dierbaar, vooral omdat 2 van de 3 echt tot mijn favorieten behoorden. De ene was een Georg Jensen Ronicast 02. Ik denk na mijn viking het meest gerookte pijpje uit mijn collectie. De andere pijp was de Sabina Honeycomb forumpijp 2017 nummer 45. Heel goed op weg om het tot absolute favoriet te schoppen.
De derde is een tweedehands falcon. Nog geen idee wat ik er mee moest doen, geliefd en niet echt tegelijk. Al blijft het jammer natuurlijk.

Mocht iemand iets tegenkomen, laat mij weten.

Gebruikersavatar
Paasei
Berichten: 5380
Lid geworden op: 18 jan 2010 18:31
Locatie: Wuustwezel

Re: Diefstal

Bericht door Paasei »

nonde godver !
Koninklijke Eikel Des Forums.

Gebruikersavatar
Massis
Administrator
Berichten: 5240
Lid geworden op: 11 mei 2010 15:07
Locatie: Bilzen - Belgie
Contacteer:

Re: Diefstal

Bericht door Massis »

Dat is ronduit verschrikkelijk! En er is natuurlijk amper hoop dat er wat terugkomt :-(


Voor die Sabina pijp is er mogelijks wel een oplossing door andere onfortuinlijke omstandigheden. Stuur me even een PBtje dan geef ik je wat meer info.
Website: massispipes.com
Instagram:@MassisPipes
Facebook: MassisPipes

Gebruikersavatar
George Bertram
Berichten: 1390
Lid geworden op: 28 dec 2017 15:36
Locatie: Hulst

Re: Diefstal

Bericht door George Bertram »

Dat is mooi #*@&*%
Fumo et Emergo ;p

Gebruikersavatar
Tobias Tobit
Berichten: 1626
Lid geworden op: 03 mar 2015 12:23

Re: Diefstal

Bericht door Tobias Tobit »

Gelukkig is die forumpijp uniek, met dat nummer erin is hij altijd te herkennen mocht hij ooit ergens te koop worden aangeboden. Verder is het natuurlijk een rotstreek, je moet met je poten van andermans spullen afblijven. Ik hoop dat de dader(s) gepakt worden maar ik weet dat de politie weinig prioriteit geeft aan dit soort zaken. Hopelijk gaan ze in de fout door die forumpijp te koop te zetten.
Tobias 6:8,9 indien iemand gekweld wordt van de duivel of boze geest, moet gij roken die voor die man of die vrouw, en hij zal niet meer gekweld worden.

Robbie-san
Berichten: 2084
Lid geworden op: 20 jan 2013 21:41

Re: Diefstal

Bericht door Robbie-san »

Die F***cking MOFO's, moesten jeuk krijgen op een plek, waar ze er net niet bij kunnen komen.

Jammer van je pijpen...........
Ad impossibile nemo tenetur

Gebruikersavatar
Meester W
Berichten: 1803
Lid geworden op: 28 jan 2014 15:39

Re: Diefstal

Bericht door Meester W »

Dat is hoogst kwalijk. Ik voel met je mee. Laat ieder van ons marktplaats en eBay in de gaten houden

Ik neem aan dat je aangifte hebt gedaan en een copie daarvan hebt meegekregen i.v.m verzekering en indien we geluk hebben de pijpen te kunnen claimen als we de dief kunnen lokaliseren

Gr
W
I wasn’t born to follow..

Gebruikersavatar
Lonny
Berichten: 1112
Lid geworden op: 07 feb 2014 15:28
Locatie: Luxemburg

Re: Diefstal

Bericht door Lonny »

Tjeetje, wat een enorme domper!
Heb je in de omgeving van je auto gekeken?
Misschien heeft de dief gedacht dat een stelletje pijpen geen waarde hebben en heeft hij, om bewijs snel kwijt te raken, ze ergens snel in de bosjes gegooid...
Mogelijk (hopelijk) vind je ze nog terug.

Theo
Berichten: 196
Lid geworden op: 07 sep 2017 08:29
Locatie: Putten Gld.

Re: Diefstal

Bericht door Theo »

Dat is mooi balen zeg.
Ik hoop dat je geluk hebt en je pijpjes terug vindt op de een of andere manier.

Gebruikersavatar
Eliminator
Moderator
Berichten: 15117
Lid geworden op: 25 okt 2010 09:34
Locatie: Pijnacker

Re: Diefstal

Bericht door Eliminator »

Aangifte, politie, het zijn de paden die je hoort te bewandelen.
Ik zou marktplaats goed in de gaten houden en mocht de Sabina pijp aangeboden worden hem persoonlijk op gaan halen, er zijn hier vast wat die graag met je mee gaan.

01 Eli
Afbeelding

Gebruikersavatar
Coenraad
Berichten: 328
Lid geworden op: 20 feb 2017 22:56
Locatie: West Brabant

Re: Diefstal

Bericht door Coenraad »

Mijn beste,

Man man man, wat een miserie!!
Succes met de verdere afhandeling.
Ik meen dat het roken van een pijp bijdraagt tot een ietwat kalm en objectief oordeel in alle menselijke aangelegenheden!! :wink:

Gebruikersavatar
Nekker
Erelid
Berichten: 5097
Lid geworden op: 29 jul 2010 21:16
Locatie: Duffel

Re: Diefstal

Bericht door Nekker »

Ik hou mee 2dehands in de gaten, makker! Ik weet niet wat hij er anders met zou doen, dan verkopen. Gelukkig weten wij dat die pijp van Sabina wel uitzonderlijk uniek is. Ik heb goede hoop dat hij dom genoeg is om hem te koop te zetten. Wat een rot streek...
Groet, Nekker

.°. Het licht schijnt in de duisternis en de duisternis heeft het niet begrepen .°.

Gebruikersavatar
Geoff
Berichten: 1589
Lid geworden op: 03 feb 2012 17:08
Locatie: Turnhout, België

Re: Diefstal

Bericht door Geoff »

Zoiets doet me briezen!
“Nowhere in the world will such a brotherly feeling of confidence be experienced as amongst those who sit together smoking their pipes.”
- The Results and Merits of Tobacco, 1844, Doctor Barnstein -

Robbie-san
Berichten: 2084
Lid geworden op: 20 jan 2013 21:41

Re: Diefstal

Bericht door Robbie-san »

Ik ga graag mee :evil: :evil: :evil: :evil: :evil:
Ad impossibile nemo tenetur

Plaats reactie