Hikken

Voor al uw vragen, antwoorden en opmerkingen over het roken van de pijp...
Plaats reactie
Gebruikersavatar
polleke
Berichten: 337
Lid geworden op: 16 feb 2013 21:36

Hikken

Bericht door polleke »

Beste mede rookvrienden ! Ik heb zo af en toe de onprettige bijkomstigheid van het hikken als ik pijprook ! Hebben jullie dit ook soms ?? En zou het aan bepaalde tabak kunnen liggen ? Of misschien dat ik dan iets te ( scheurig )ben !?? Het gebeurt misschien maar een paar keer per jaar ! Maar toch vreemd he !! Of spoor ik misschien gewoon niet ??[emoji12][emoji12][emoji848][emoji51][emoji51][emoji851][emoji851]

Gebruikersavatar
Ben
Berichten: 12
Lid geworden op: 15 apr 2017 14:13

Re: Hikken

Bericht door Ben »

Tot nu toe nog geen last van gehad. Soms wel een opgeblazen gevoel omdat ik te veel rook in korte tijd. Maar geen hik. Je bent Misschien te gulzig :p


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Born to lose-Live to win.

Gebruikersavatar
polleke
Berichten: 337
Lid geworden op: 16 feb 2013 21:36

Re: Hikken

Bericht door polleke »

Ben schreef:Tot nu toe nog geen last van gehad. Soms wel een opgeblazen gevoel omdat ik te veel rook in korte tijd. Maar geen hik. Je bent Misschien te gulzig :p


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Ben ook bang voor te gulzig maar ik rook al 34 jaar op dezelfde manier ! Dus toch vreemd?

Gebruikersavatar
cipke
Berichten: 1161
Lid geworden op: 25 sep 2014 15:12
Locatie: Turnhout

Re: Hikken

Bericht door cipke »

Het zal een combinatie van 2 zijn, allereerst heeft elke tabak zijn percentage nicotine. Veel vitamine N en gulzig roken kan de huig gaan irriteren. Een slokje drinken kan hierbij helpen. Probeer vooral minder snel te roken, het zal ook de smaak ten goede komen.
Nicotine isn’t a drug … it’s a vitamin

Gebruikersavatar
polleke
Berichten: 337
Lid geworden op: 16 feb 2013 21:36

Re: Hikken

Bericht door polleke »

cipke schreef:Het zal een combinatie van 2 zijn, allereerst heeft elke tabak zijn percentage nicotine. Veel vitamine N en gulzig roken kan de huig gaan irriteren. Een slokje drinken kan hierbij helpen. Probeer vooral minder snel te roken, het zal ook de smaak ten goede komen.
Ik ben zoiezo waarschijnlijk een vlotte roker [emoji51]want bij mij gaat de pijp zelden uit ! En het tabakverhasl zou best eens kunnen kloppen want in dit geval was het een ( blend ) van mengelmoesjes , lees restantjes uit een groto tabakpot , en ik rook 90% kentucky bird en dan heb ik het niet ! Bedankt voor de hint

Plaats reactie