vraag ivm van de hand doen collectie pijpen

Voor al uw vragen, antwoorden en opmerkingen over het roken van de pijp...
Plaats reactie
Gebruikersavatar
inisfail
Berichten: 53
Lid geworden op: 02 feb 2016 19:48
Locatie: Belgie

vraag ivm van de hand doen collectie pijpen

Bericht door inisfail »

Beste forumleden, ik zit met een vervelende vraag,ik weet niet eens of dit de juiste plaats om het te vragen.
Na lange tijd van afwezigheid (niet vrijwillig)ben ik weer terug op het forum,waarschijnlijk voor de laatste keer.
Mijn vraag is hoe ik het best kan handelen als ik mijn collectie pijpen en toebehoren van de hand wil doen,ook hier dwingt de noodzaak mij.Ik zou ze kunnen houden,maar ik ken mijzelf, ik zal toch terug beginnen te roken,en dat is in mijn geval niet verstandig.
Ik wil geen misbruik maken van het forum om hier mijn collectie te slijten,maar als iemand mij een aantal tips kan geven hoe ik dit het best kan aanpakken ben ik daar zeer erkentelijk voor.
warme en hartelijke groet.
non sum qualis eram

Gebruikersavatar
Eliminator
Moderator
Berichten: 15122
Lid geworden op: 25 okt 2010 09:34
Locatie: Pijnacker

Re: vraag ivm van de hand doen collectie pijpen

Bericht door Eliminator »

Allereerst inisfail, wat bijzonder vervelend te vernemen dat je moet stoppen met het roken van de pijp, daarnaast dat je stopt met het bezoeken van het forum, hoewel dat laatste ik me wel voor kan stellen ivm. de eerder genoemde noodzaak.
Ik hoop bovenal dat het goed met je gaat.

Vwb. het verkopen van pijpen hebben wij uiteraard onze 'marktplaats voor pijpen', neem een (of enkele) goede foto's per pijp, noem een merknaam, wel/geen filter e.d. zaken en bovenal, noem een richtprijs per pijp om discussies voor te zijn.

Ik wens je heel veel succes en als je nog verdere vragen hebt, hoor ik graag van je.
Afbeelding

Gebruikersavatar
inisfail
Berichten: 53
Lid geworden op: 02 feb 2016 19:48
Locatie: Belgie

Re: vraag ivm van de hand doen collectie pijpen

Bericht door inisfail »

Eliminator schreef:Allereerst inisfail, wat bijzonder vervelend te vernemen dat je moet stoppen met het roken van de pijp, daarnaast dat je stopt met het bezoeken van het forum, hoewel dat laatste ik me wel voor kan stellen ivm. de eerder genoemde noodzaak.
Ik hoop bovenal dat het goed met je gaat.

Vwb. het verkopen van pijpen hebben wij uiteraard onze 'marktplaats voor pijpen', neem een (of enkele) goede foto's per pijp, noem een merknaam, wel/geen filter e.d. zaken en bovenal, noem een richtprijs per pijp om discussies voor te zijn.

Ik wens je heel veel succes en als je nog verdere vragen hebt, hoor ik graag van je.
Dank u ,ik zal dit proberen te doen,warme groet.
non sum qualis eram

Gebruikersavatar
polleke
Berichten: 337
Lid geworden op: 16 feb 2013 21:36

Re: vraag ivm van de hand doen collectie pijpen

Bericht door polleke »

inisfail schreef:
Eliminator schreef:Allereerst inisfail, wat bijzonder vervelend te vernemen dat je moet stoppen met het roken van de pijp, daarnaast dat je stopt met het bezoeken van het forum, hoewel dat laatste ik me wel voor kan stellen ivm. de eerder genoemde noodzaak.
Ik hoop bovenal dat het goed met je gaat.

Vwb. het verkopen van pijpen hebben wij uiteraard onze 'marktplaats voor pijpen', neem een (of enkele) goede foto's per pijp, noem een merknaam, wel/geen filter e.d. zaken en bovenal, noem een richtprijs per pijp om discussies voor te zijn.

Ik wens je heel veel succes en als je nog verdere vragen hebt, hoor ik graag van je.
Dank u ,ik zal dit proberen te doen,warme groet.
Het klinkt wrang om zo n stap te nemen en ik proef hier ook de tegenzin in !! Hoop dat u op een beschaafde manier uw pijpen kunt verkopen en misschien hoeft het afscheid van dit mooie forum niet perse ! Fijne mensen zijn hier altijd toch gewenst en waarom zou uw rookervaring niet anderen kunnen helpen ??en zoniet vaarwel zou ik zeggen !

Plaats reactie