Gubbels

Voor al uw vragen, antwoorden en opmerkingen over het roken van de pijp...
Plaats reactie
Gebruikersavatar
polleke
Berichten: 337
Lid geworden op: 16 feb 2013 21:36

Gubbels

Bericht door polleke »

Beste medeleden, had gisteren de zeer vriendelijke Elbert Gubbels waarempel aan de lijn ! Vanwege een reparatie van een Porche design aansteker ,toen ik zei dat ik een lid van dit forum was werd hij enthousiast en zei dat pijprokers altijd een streepje voor hadden bij hem ,was een zeer aangenaam gesprekje en nu hopende dat mijn vuurgadgetje weer snel gerepareert terugkomt wilde ik jullie deze prettige confrontatie zeker niet onthouden ![emoji106][emoji122][emoji1303]groeten van Polleke

robvoorburg
Berichten: 12673
Lid geworden op: 18 sep 2010 12:54
Locatie: 's-Gravenhage

Re: Gubbels

Bericht door robvoorburg »

Verbaasd mij niks.

Gebruikersavatar
The_Undertaker
Administrator
Berichten: 8807
Lid geworden op: 22 nov 2012 17:37

Re: Gubbels

Bericht door The_Undertaker »

polleke schreef:toen ik zei dat ik een lid van dit forum was werd hij enthousiast en zei dat pijprokers altijd een streepje voor hadden bij hem
Da's nogal wiedes, wanneer de fabricage en verkoop van tabakspijpen je voornaamste handel is ;)

Wel leuk om te lezen, hopelijk gaat 't ze voor de wind!
"The greatest difficulty is the mental resistance to things that arise, and the underlying assumption that they should not." - Eckhart Tolle

Gebruikersavatar
annie69
Berichten: 1716
Lid geworden op: 30 dec 2009 20:11
Locatie: maasgouw
Contacteer:

Re: Gubbels

Bericht door annie69 »

Denk dat Elbert bedoelt leden van het prf.

Gebruikersavatar
polleke
Berichten: 337
Lid geworden op: 16 feb 2013 21:36

Re: Gubbels

Bericht door polleke »

annie69 schreef:Denk dat Elbert bedoelt leden van het prf.
De leden van dit forum hadden inderdaad een speciaal plekje in zijn hart[emoji56][emoji12]dat was duidelijk ja !

Math
Berichten: 16
Lid geworden op: 24 nov 2016 15:40
Locatie: Beek (L)

Re: Gubbels

Bericht door Math »

polleke schreef:Beste medeleden, had gisteren de zeer vriendelijke Elbert Gubbels waarempel aan de lijn ! Vanwege een reparatie van een Porche design aansteker ,toen ik zei dat ik een lid van dit forum was werd hij enthousiast en zei dat pijprokers altijd een streepje voor hadden bij hem ,was een zeer aangenaam gesprekje en nu hopende dat mijn vuurgadgetje weer snel gerepareert terugkomt wilde ik jullie deze prettige confrontatie zeker niet onthouden ![emoji106][emoji122][emoji1303]groeten van Polleke
Dan heb je wat mij betreft geluk gehad. Probeer al maanden daar iemand aan de telefoon te krijgen, maar lukt helaas niet. Ook via hun site, nog nooit een bericht terug gekregen. Jammer, want hier in de buurt en verre omtrek, ken ik geen enkele winkel waar ze pijpen verkopen en je ook kunnen helpen met je vragen.

Gebruikersavatar
Eliminator
Moderator
Berichten: 15122
Lid geworden op: 25 okt 2010 09:34
Locatie: Pijnacker

Re: Gubbels

Bericht door Eliminator »

Gubbels zelf verkoopt geen pijpen, daarvoor moet je altijd naar de detailhandel.
Afbeelding

Gebruikersavatar
Paasei
Berichten: 5382
Lid geworden op: 18 jan 2010 18:31
Locatie: Wuustwezel

Re: Gubbels

Bericht door Paasei »

Koninklijke Eikel Des Forums.

Plaats reactie